FAQ – vanlige spørsmål

  1. Når kan jeg starte?
    Oppsettet ditt vil bli klart innen én uke med mindre du ønsker utsatt oppstart.
  2. Kan jeg velge coach selv?
    Du kan fylle ut et ønske i kundeskjemaet. Er derimot coachen fullbooket, blir det den som er ledig.
  3. Jeg har lagt inn ordre, hva nå?
    Du vil få en automatisk mail tilbake med ordrebekreftelse og link til et kundeskjema som du skal fylle ut. Når det er sendt inn, vil du få en mail av coachen din.
  4. Jeg har bestilt, men ikke mottatt noe mail med kundeskjema, hva er galt?
    Sjekk at ikke mailen med link til kundeskjemaet har havnet i spam-filteret ditt. Hvis den ikke er der så kan det være du feilstavet mailadressen din ved bestilling, og dermed kom mailen aldri frem til deg. Da finner du linken til kundeskjemaet du skal fylle ut HER
  5. Kan jeg spare oppfølgingsuker til senere?
    Din coach har satt av tid til deg, og totale oppfølgingsuker skal fullføres sammenhengende og uten opphold. Vi gjør unntak for sykdom og ferier, men det må avtales på forhånd med coachen.
  6. Jeg vil betale med delbetaling men får det ikke opp som alternativ?
    Du må taste inn personnummeret ditt før du går videre i betalingsprosessen. Hvis delbetaling/faktura ikke dukker opp som et alternativ så er det fordi du ikke har blitt godkjent av den automatiske kredittsjekken til Klarna. Dette kan være fordi du allerede har andre ting på delbetaling gjennom Klarna, eller du er registrert uten tilstrekkelig inntekt foregående år, eller fordi du har betalingsanmerkning m.m. Du vil allikevel fortsatt ha mulighet til å betale med kort.
  7. Får jeg oppgitt hele måltider eller må jeg regne ut noe selv?
    Du trenger ikke regne ut noe selv, det har vi gjort for deg. Du får flere alternativer til hvert måltid, og vi helper deg med ytterligere ting du måtte ønske i løpet av oppfølgingen.
  8. Jeg er kresen, må jeg spise ting jeg ikke liker?
    Nei, absolutt ikke. I kundeskjemaet kan du opplyse om alt du ikke ønsker/liker å spise.
  9. Jeg har matallergier, tar du hensyn til det?
    Ja. Bare opplys om dine matallergier og ønsker når du fyller ut kundeskjemaet.
  10. Må jeg trene på gym?
    Nei, vi setter opp treningsprogram som du kan kjøre hjemme om du ønsker – med det utstyret du har, eventuelt uten.
  11. Hvor mye må jeg trene?
    Dette blir vi enige om ut ifra målene og ønskene dine i kundeskjemaet, men vi vil anbefale minimum 2 styrkeøkter i uka.
  12. Er det bindingstid på coachingen?
    For nye kunder er det 3 måneder bindingstid. Dette er for å gi nok tid til å kvalitetssikre resultatene til alle våre klienter. Etter dette kan man bestille videre oppfølging på 1 måned av gangen HER