Online coaching

Hei!

Ønsker du hjelp til å gå opp eller ned i vekt på en sunn måte? Strammere kropp? Bli sterkere? Eller rett og slett få en bedre oversikt over hva du spiser?

Målet mitt er at det skal være enkeltmettende, og ikke minst smake godt uavhengig av hva målet ditt er.

Ønsker du å bestille eller få mer informasjon, se HER eller send meg en mail: weber@strongbody.no 

29 kommentarer til “Online coaching

  1. Marita

    Hei 🙂 vil bare si takk for stor inspirasjon! Jeg har hatt boken din i noen måneder nå og har fulgt matplanen og treningsplanen til punkt å prikke i mange uker nå 🙂 nå begynner det å bli på tide å endre tre ingsplan, men vet ikke helt hvordan jeg skal sette det opp. Har du noen forslag til ny plan? Mvh takknemmelig jente for all inspirasjon du sprer!

  2. Carolin

    Hei Kristine!

    Super blogg, jeg er stor fan! Takk for at du tar deg tid hver dag for å dele dine oppskrifter med oss 🙂

    Jeg har nå endelig fått PB 2 pulverert fra iherb. Både med sjokolade og helt plain peanøttpulver. Men nå vet jeg ikke helt hva jeg skal bruke det til. Jeg ser du bruker det selv også, hva bruker du det til? Kan du linke til noen oppskrifte eventuellt?

    Tusen takk på forhånd!

    Hilsen Carolin

  3. Sofie

    Hei, takk for masse insperasjon. Har vært og kjøpt boken din i går. Så lurer jeg litt på hva kan man spise/lage til lunsj? Noen gode råd?

  4. Kristine

    @Sofie: Hei! Takk for det! Begge bøkene inneholder frokost/lunsjtips, i den siste boka står det oppført 5 gode tips under ukemenyene 🙂

  5. Thea

    Nå har jeg endelig fått kjøpt masse ingredienser. Jeg har helt dilla. Du er så flink Kristine, masse god mat!!! Takk for inspirasjon 😀

  6. christina

    Hei 🙂

    Jeg har akuratt begynt med din bok og matplanen. men er det dumt å bytte ut noen matretter med de du har her inne, f.eks. taco?

    Og hva er det du spiser mellom hvert måltid?
    Frokost, mellommåltid, lunsj, mellommåltid, middag, kvelds?

    er såå usikker, for trener mye å er sulten konstant 😛

  7. Kristine

    @christina: Hei! Nei, bytt gjerne på middagene som det passer 😀
    Jeg spiser alltid forskjellig hver dag;
    Frokost/lunsj/mellommåltid: havregrøt, knekkebrød med smørost eller makrell i tomat, kesam eller skyr med nøtter, bær, frukt, eller omelett, speilegg, bacon, salat med tunfisk, fiskekaker, avokado, fetaost, kikerter. Masse muligheter!
    Middag og dessert/kvelds blir ofte lagt ut her på bloggen – så massevis av oppskrifter ligger ute.
    😀

  8. Kristin

    Hei!

    Så en kommentar om at du lager skreddersydde trenings- og kostholdsplaner. Hvor mye koster det?

  9. marthe

    Hei 🙂
    Har vært hekta på bloggen din lenge og nå har Jeg har akkurat kjøpt den siste boken din, digger den 🙂 Jeg lurte bare på hva du mener med middels og tunge dager? Er de tunge sånn at du akkurat klarer den siste repetisjonen, mens du har litt krefter til overs på de middels dagene?

  10. Kristine

    @marthe: Hei!
    Takk for det! 😀
    Middels er i mine øyne rundt 8 reps der siste virkelig svir, tungt er 5-6 reps der siste virkelig svir.

  11. Ragnhild Ueland

    Hei!
    Tusen takk for at du er et stort forbilde for meg. Jeg lurer på om du har en god oppskrift på sunnere skoleboller/skolebrød? 😀

    Mvh Ragnhild Ueland

  12. Kristine

    Hei! Lurer på om du kan lage en guide til introduksjon av babymat? Med diverse oppskrifter! Er så mye forskjellig meninger… Hadde vært veldig fint!! Takk for god inspirasjon ellers:)

  13. Kristine

    @Kristine: Hei! Takk for det! Jeg er jo ingen ekspert, men jeg kan i hvert fall skrive litt om hva vi har gjort og gjør i forhold til babymat 🙂

  14. inger alice

    Hei du:) har et spørsmål ang det prevensjonsmiddelet du skrev om en gang. Finner det ikke igjen å lurte på om det funket å hvor jeg får bestilt det?:):) reagerer på alt av p piller osv ser du:)

  15. Eseda

    Hei

    Lurer på hvor lenge man burde vente med slik kostholds plan med tanken på amming og ønske om å redusere kiloen ?

  16. Kristine

    Eseda: Hei! Man kan fint følge en kostholdsplan selv om man ammer, men det må gå veldig rolig og sakte fremover 🙂

  17. Michelle

    Hei! Er så glad jeg fant din blogg. Har fått påvist høyt kolesterol og må endre kostholdet. Har prøvd meg på noen av dine oppskrifter og de smaker veldig godt. Sliter dog med å finne noen ulike alternativer til frokost som metter godt. Pleide å spise kefirskål med cottage cheese, banan, hjemmelaget granola og kanel. Håper det kommer oppskrifter på frokoster også 😀

  18. Kristine

    Michelle: Hei, og takk for det! Det kommer et frokosttips snart 🙂 Når det er sagt så spiser jeg fortsatt skyr, CC og yoghurter – så lenge de ikke har en høy andel mettet fett er det ok.

  19. Tilbaketråkk: Sunne og proteinrike scones | Kristine Weber

  20. Celina

    Hei ! 🙂

    Er det mulig å kjøpe et slikt opplegg uten å kjøpe ekstra produkter (typ: proteinpulver, osv osv).

    Å kun spise vanlig mat? 🙂

    Mvh Celina

  21. Kristine

    Celina: Hei! Alle kostholdplanene jeg lager er med helt vanlig mat! 🙂 Med mindre man ønsker at det skal inneholde sukrin og proteinpulver innimellom selvfølgelig.

  22. Tilbaketråkk: Yoghurtbolle | Kristine Weber

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *