21 tanker om “Søk

  1. avatarMarita

    Hei 🙂 vil bare si takk for stor inspirasjon! Jeg har hatt boken din i noen måneder nå og har fulgt matplanen og treningsplanen til punkt å prikke i mange uker nå 🙂 nå begynner det å bli på tide å endre tre ingsplan, men vet ikke helt hvordan jeg skal sette det opp. Har du noen forslag til ny plan? Mvh takknemmelig jente for all inspirasjon du sprer!

  2. avatarCarolin

    Hei Kristine!

    Super blogg, jeg er stor fan! Takk for at du tar deg tid hver dag for å dele dine oppskrifter med oss 🙂

    Jeg har nå endelig fått PB 2 pulverert fra iherb. Både med sjokolade og helt plain peanøttpulver. Men nå vet jeg ikke helt hva jeg skal bruke det til. Jeg ser du bruker det selv også, hva bruker du det til? Kan du linke til noen oppskrifte eventuellt?

    Tusen takk på forhånd!

    Hilsen Carolin

  3. avatarSofie

    Hei, takk for masse insperasjon. Har vært og kjøpt boken din i går. Så lurer jeg litt på hva kan man spise/lage til lunsj? Noen gode råd?

  4. avatarKristine Innleggsforfatter

    @Sofie: Hei! Takk for det! Begge bøkene inneholder frokost/lunsjtips, i den siste boka står det oppført 5 gode tips under ukemenyene 🙂

  5. avatarThea

    Nå har jeg endelig fått kjøpt masse ingredienser. Jeg har helt dilla. Du er så flink Kristine, masse god mat!!! Takk for inspirasjon 😀

  6. avatarchristina

    Hei 🙂

    Jeg har akuratt begynt med din bok og matplanen. men er det dumt å bytte ut noen matretter med de du har her inne, f.eks. taco?

    Og hva er det du spiser mellom hvert måltid?
    Frokost, mellommåltid, lunsj, mellommåltid, middag, kvelds?

    er såå usikker, for trener mye å er sulten konstant 😛

  7. avatarKristine Innleggsforfatter

    @christina: Hei! Nei, bytt gjerne på middagene som det passer 😀
    Jeg spiser alltid forskjellig hver dag;
    Frokost/lunsj/mellommåltid: havregrøt, knekkebrød med smørost eller makrell i tomat, kesam eller skyr med nøtter, bær, frukt, eller omelett, speilegg, bacon, salat med tunfisk, fiskekaker, avokado, fetaost, kikerter. Masse muligheter!
    Middag og dessert/kvelds blir ofte lagt ut her på bloggen – så massevis av oppskrifter ligger ute.
    😀

  8. avatarKristin

    Hei!

    Så en kommentar om at du lager skreddersydde trenings- og kostholdsplaner. Hvor mye koster det?

  9. avatarmarthe

    Hei 🙂
    Har vært hekta på bloggen din lenge og nå har Jeg har akkurat kjøpt den siste boken din, digger den 🙂 Jeg lurte bare på hva du mener med middels og tunge dager? Er de tunge sånn at du akkurat klarer den siste repetisjonen, mens du har litt krefter til overs på de middels dagene?

  10. avatarKristine Innleggsforfatter

    @marthe: Hei!
    Takk for det! 😀
    Middels er i mine øyne rundt 8 reps der siste virkelig svir, tungt er 5-6 reps der siste virkelig svir.

  11. avatarRagnhild Ueland

    Hei!
    Tusen takk for at du er et stort forbilde for meg. Jeg lurer på om du har en god oppskrift på sunnere skoleboller/skolebrød? 😀

    Mvh Ragnhild Ueland

  12. avatarKristine

    Hei! Lurer på om du kan lage en guide til introduksjon av babymat? Med diverse oppskrifter! Er så mye forskjellig meninger… Hadde vært veldig fint!! Takk for god inspirasjon ellers:)

  13. avatarKristine Innleggsforfatter

    @Kristine: Hei! Takk for det! Jeg er jo ingen ekspert, men jeg kan i hvert fall skrive litt om hva vi har gjort og gjør i forhold til babymat 🙂

  14. avataringer alice

    Hei du:) har et spørsmål ang det prevensjonsmiddelet du skrev om en gang. Finner det ikke igjen å lurte på om det funket å hvor jeg får bestilt det?:):) reagerer på alt av p piller osv ser du:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *