Økt for glutes og bakside skuldre!

Hei og hopp! Håper dere har det fint 🙂

Her går dagene i ett med jobb, strongbody-kunder, treningsøkter og alenemortilværelsen. Det er heldigvis ikke noe mer alvorlig enn at mannen min er offshore et par uker.

NB! Viktig info hvis du vurderer å bli Strongbody-kunde og ønsker meg som coach – nå du bestille via denne linken!

Her får dere en GOD økt;

I tillegg til noen veldig enkle proteinkuler til dere kjære søtmomser;

☑️40g cashewnøttsmør (eller peanøtt/mandel)
☑️20g salted caramel proteinpulver (fra Bodylab, denne gjør hele greia!)
☑️20g sukrinsirup
_____________________________
Jeg brukte sukkerfri m&m’s i disse, men lager de nå helt uten – like gode! Om du bruker et annet proteinpulver, så smak til med en klype salt.
_______________________
330 kcal og 25 g protein for alle 5!

Jeg bruker produkter fra BODYLAB – det er også der jeg får Proteinpannekaker, Proteinella, Proteinbarer og all slags godt – klarer meg ikke uten! Sjekk ut Fit Lifestyle-pakken de har satt sammen – da sparer du 44%!

Fortsatt god uke <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *