Rumpe, mage og lår



Dagens styrkeøkt altså – håper du vil teste den!

http://southsea-golf.co.uk/wp-json/oembed/1.0/embed?url=http://southsea-golf.co.uk/ Sittende sidekicks m/hantel 8×3
Bøy til benk 10×3
Strake ett-bens hofteløft m/hantel 8×3
Stående sidebøy m/vektskive 8×3
Ett-bens strakmark 8×3
Stangroing
http://cosytops.com/?fbclid=IwAR1LOa8dWcbMDZrY_hAlqJhP1ufnrzUjW8SFNzGEjgQEzXcAMB73JNvOsYw 8×3

2 tanker om “Rumpe, mage og lår

  1. avatarHanna-Christine

    Kjører du noe fast program med progresjon osv, eller kjører du bare litt av hvert av øvelser fra gang til gang?

  2. avatarKristine Innleggsforfatter

    Hanna-Christine: Jeg prøver å kjøre fokus på overkropp/underkropp annenhver økt (trener styrke 4 ganger i uka), men øvelsene jeg velger er litt ulikt for hver gang. Synes det er gøy å prøve nye ting, og har vel egentlig aldri fulgt noe fast plan 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *