Dagens treningsøkt på ben og rygg/skuldre

Heisann!

Dagens trening så slik ut – elsk på supersett som rett og slett betyr å droppe pausen mellom to øvelser;

1. En-arms nedtrekk 10×3
2. Facepulls 8×3

3. Good mornings 8×3
i supersett med:
4. Kabelbøy 8×3

5. Strakmark m/hantler
i supersett med:
6. Ett-bens strakmark m/hantler

7. Overhead squats m/stang 8×3
i supersett med:
8. En-arms thrusters 8×3

+ 35 min rask gange på mølle m/stigning

Det er ukas 4. og siste økt, og nå blir det ganske nøyaktig en uke til neste gang. Vi reiser nemlig på ferie i morgen, legoland here we come!

Jeg kommer til å stikke innom med forhåndsskrevne innlegg, så dere får litt matinspo mens jeg er borte 🙂

Ha det fint så lenge!

4 kommentarer til “Dagens treningsøkt på ben og rygg/skuldre

  1. avatarTorill

    Du imponerer med dine kunnskaper både om trening og kosthold. Står det nokon stad korleis alt begynte? Då tenker eg på korleis du har lært deg å sette sammen treningsprogram og korleis ein skal tenke for å vere litt sjølvstendig i treninga

  2. avatarKristine Innleggsforfatter

    Torill: Takk! Jeg skrev noen tips for 8 (!) år siden her: http://www.kriweb.no/2011/09/03/kjaere-nybegynner/
    Ellers har jeg lært alt på egenhånd siden jeg startet i 2007, turt å kjenne etter hva jeg liker og hvordan jeg vil ha det. Det viktigste for meg har vært god muskelkontakt og riktig utførelse, samt trene det jeg vil og liker best av øvelser.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *