Sunne og raske mellommåltider

La oss snakke mellommåltider!

Det har ikke vært så viktig for meg før, men etter at jeg fikk barn så har jeg hatt det som et fast innslag i kostholdet – gjerne 2-3 stk i løpet av en dag. Det handler også om at jeg ikke spiser frokost, så da kan jeg kose meg litt ekstra om ettermiddagen når jeg faktisk har mest behov og lyst for det.

Først ut er en veldig enkel banansmilkshake;

http://rnrorganisation.co.uk/calendar/action~week/exact_date~1541721600/cat_ids~98/tag_ids~124,221,182/request_format~html/ http://rnrorganisation.co.uk/calendar/action~week/exact_date~1541721600/cat_ids~98/tag_ids~124,221,182/request_format~html/ Oppskrift: (1 porsjon)
1/2 fryst banan
1/2 godt moden banan
2 dl proteinshake m/banansmak (eller melk + eventuelt 1 scoop proteinpulver)

Kjøres i en blender og nytes med en gang!

Og så en «yoghurtbolle» igjen – min favoritt!

buy antabuse online cheap buy antabuse online cheap Oppskrift: (1 porsjon)
100 g mager kesam
100 g cottage cheese
1-2 ts sukrin
Blåbær og bringebær
Valnøtter og müsli

Håper det smaker!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *