Dagens trening!

Hei og hopp!

Slik så dagens treningsøkt ut;

Sidehev 8×4
Arnoldpress 8×4
En-arms nedtrekk i kabel 8×3
Good mornings i kabel 8×4
Hantel strakmark 8×4
Glute bridge m/stopp 8×3
Step-ups m/vektskive 8×3
Sittende lårcurl 8×3
Ett-bens benpress 8×3

+ 30 min rask gange på mølle


Se videosnutter på instagram –> @kriweb

I morgen er siste arbeidsdagen min før påske, det vil si uten barn til stede 😉 Jeg må jobbe litt og vil komme med mat og trening innimellom, men prøver å ta mest mulig fri. Jeg regner jo med at dere er ute og nyter påskesola dere også.

Ha en fortsatt fin kveld ♥

2 tanker om “Dagens trening!

  1. avatarNina

    Digger at du deler øktene dine Kristine😍👏🏼👏🏼
    Må bare samtidig si at jeg blir litt forvirret av all treningsnakket overalt. Man blir jo fortalt at man skal trene så tungt at du knapt kan gjennomføre siste repetisjon, men det ser uten om at du har stålkontroll på alle repetisjoner. Hvor tungt må man egentlig trene for over tid å kunne endre kroppssammensetning, og ikke nødvendigvis for å bli sterkere enn sterkest liksom😅 Må man trene til man sjangler seg ut av gymmet liksom😅 Jeg trener tungt, men jeg kan til tider grue meg til økter fordi jeg vet hvor tungt det kommer til å bli. Må man trene opp mot max hele tiden😅?? Mister nesten litt lysten til å reise på gymnet når det skal være såå tungt hvis du skjønner😂

    Du ser jo bare helt smashing ut, og som ungdommen sier-GOALS👏🏼!! Så jeg ønsker derfor din oppskrift, da du tydeligvis klarer å kombinere den med familielivet😅😂🙈

    Hilsen trofast leser av bloggen💗💗

  2. avatarKristine Innleggsforfatter

    Nina: Hei! Så hyggelig å høre! Haha, goals liksom.. Var litt i tvil, men tenker jeg fortsetter – mat og trening hører jo sammen, og det var sånn det hele startet for meg 🙂
    Du, jeg er fristet til å si at dette med «drit-tung» trening er en myte. Det er selvfølgelig ikke sånn at det ikke hjelper ved muskelvekst, men det er ikke så nødvendig som man kanskje tror – i hvert fall ikke hver økt! Jeg har funnet ut at muskelkontakt og kontinuitet overgår disse maksløftene over en lav sko. Jeg har enkelte øvelser eller dager som er tyngre enn andre, men det er kanskje 1 av 4 økter. Jeg er mest interessert i å bevare muskelmasse og se sterk ut (haha), ikke å sette rekorder eller bli mye sterkere. Bedagelig sånn sett ♥
    Jeg trener til musklene dirrer og svir, men det er grunnet god kontakt og ikke übertunge løft.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *