Få hjelp til en sunnere livsstil

/reklame for egen bok
/bilder brukt fra boka er tatt av Rolf-Ørjan Høgset

Hei dere!

Min store bestselger er boka where to buy prednisone 5mg Sunn og sterk http://elmsliehouse.co.uk/news-and-events/?page_id=926 med protein. Det var min første bok i 2012 og mye av grunnen til at den slo an var nok fordi jeg deler mine erfaringer innen fitness, og ikke minst fordi dette med proteinrik mat og sukkerfritt søtt var noe nytt og spennende back in the day.

I dag vil jeg imidlertid trekke frem en helt annen bok, det er den av bøkene mine som kanskje er min favoritt – nr 4 i rekken. Det er i hvert fall den som er mest komplett innen trening og kosthold. Det er så sjeldent jeg snakker om bøkene mine, så nå skal jeg dra de litt frem i lyset igjen – det synes jeg de fortjener nemlig.

Boka Sunnere livsstil med Kristine Weber

Ekstra stas er det at jeg skrev den med en liten tass krabbende rundt bena, tenk at det allerede er 2,5 år siden og nå er jeg tobarnsmamma ♥



La meg gi deg en liten smakebit fra boka;

Først og fremst deilig mat og snacks, sunne og proteinrike retter;

Frokost, lunsj, middag, dessert, snacks og smoothier. Sunne og varierte oppskrifter uten sukker, flesteparten er også lavkarbo.

I tillegg får du 2 ulike kostholdsplaner som du kan følge, med flere av oppskriftene i boka inkludert;

En for vedlikehold og bygging, samt en for fettreduksjon. Det er også ukemenyer i boka for de som ikke ønsker å følge en fast diett, men heller vil ha hjelp til planlegging av uka.

Jeg setter opp individuelle, skreddersydde kostholdsprogram, men kan garantere at du får resultater dersom du følger en av disse i boka også – og ikke minst får du det til kun 369 kr.

I tillegg til kostholdsplaner får du også 2 ulike treningsprogrammer;

En for trening med utstyr, og en for trening uten.

Jeg har fått mange tilbakemeldinger fra dere som har fulgt programmene i boka med stort hell, og i tilfelle jeg har oversett noen av taggene eller meldingene – gratulerer! Det gjør meg veldig glad.

Jeg deler oppskrifter, tips og råd på blogg, sosiale medier og bøker fordi jeg ønsker å vise hvordan jeg gjør ting og hvordan du kan gjøre det til ditt eget. Jeg vil jo at folk skal finne noe som fungerer, jeg vil at folk skal lykkes og kjenne på mestringsfølelsen uansett hva det måtte være for enkelte. 

Mange av dere har alle 5 bøkene (pluss heftene jeg lagde helt i starten), og jeg vet ikke hva annet jeg kan si enn tusen takk for at dere støtter og liker det jeg gjør. Til de av dere som kanskje er usikre på om eller hvilke av bøkene som er for dere, så er det bare å spørre så skal jeg fortelle og vise mer. Fellesnevneren er sunn og proteinrik mat som dere sikkert skjønner.

Jeg har flere idéer om hva mine neste prosjekt blir, men hører gjerne fra dere hva dere vil ha mer av. Rask mat? Billig mat? Bakst eller middag? Mine favoritter?

God søndag! ♥

16 tanker om “Få hjelp til en sunnere livsstil

  1. avatarMarianne

    Hei. Har du ukesmeny i alle bøkerne dine ? Den ene er vel bare bakebok da? 🙂 Har boka «sunnere og streker»og hele familien digger den. Men brukt den mye nå så litt lei . Å ukesmenyene er geniale , spes for oss som er dårlig på planlegging å litt «matlei» 🙂

  2. avatarVeronika

    Hei, Kristine.
    Er det nok mat for meg som fullammer hvis jeg følger «vedlikehold»?
    Jeg ønsker å fortsette vektnedgang, men selvsagt ha både nok melk og energi 🙂
    🙂 Veronika

  3. avatarKristine Innleggsforfatter

    Marianne: Hei! Takk for det! Ja, alle de 4 første bøkene har ukemenyer 🙂 Den siste boka har «bare» sunt hverdagsgodt, alt fra sukkerfri snacks, smoothier, iskrem, kaker, vafler m.m til liten og stor.

  4. avatarKristine Innleggsforfatter

    Veronika: Hei! Det er veldig vanskelig for meg å svare på når jeg ikke vet aktivitetsnivået ditt :/ Men, planen ligger på godt over 2000 kcal daglig og merker du at det blir lite mat eller at vektnedgangen blir for rask så kan du supplere med et ekstra måltid (gjerne fra en av de andre dagene).

  5. avatarCamilla

    Jeg digger bøkene og selv om jeg de siste to årene har vært dårlig på å prøve ut eller lage noe fra bøkene(skyldes delvis min egen motivasjon og ork, men også at kjæresten elsker å lage mat), føles det trygt og bra å se dem i hyllen eller stående oppe på hyllen som en påminnelse. Jeg har heftene som du ga ut helt fra starten og de heftene husker jeg ble flittig brukt.
    For meg så handler det mer om å støtte deg og drømmene dine fordi jeg tror på deg og stoler på deg <3 Jeg vet at bøkene inneholder varierte oppskrifter og treningsprogrammer utarbeidet etter egne erfaringer og oppnådde mål.

    For din neste bok hadde det vært gøy med noe kjapt, smakfullt og billig, MEN mest av alt, noen litt private innlegg om livet, egne refleksjoner tanker og følelser(mulig det bare er jeg som synes slikt er lærerikt og nyttig). Du kan dele opp boken i 12 måneder å ha med eks antall oppskrifter hver måned, men i tillegg trekke frem en positiv og/eller utfordrende opplevelse som har skjedd deg den aktuelle måneden. Da kan du også trekke frem lidenskapen du har til mat og trening og hvilken betydning dette har for deg i hverdagens små og store gleder/utfordringer 🙂

    Med ønske om en fin søndag til dere 🙂

  6. avatarCamilla

    Har alle bøkene dine og de er godt brukt og blir fortsatt like mye bruk?? gleder meg til neste ? lykke til ?

  7. avatarKristine Innleggsforfatter

    Camilla: Tusen takk for fornuftig innlegg, og ikke minst tanker og idéer om innhold ♥ 🙂 Fortsatt god uke til deg, håper ferien deres var fin!

  8. avatarLinn

    Jeg har alle fem bøkene dine og de er stadig i bruk 🙂
    Raske og enkle middager er alltid en vinner, og selvsagt gjærbakst!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *