Ikke kast middagsrester!

/sponsorlink

Jeg tror og håper at de fleste sparer på middagsrester, for er dere klar over at over halvparten av det man lager faktisk smaker bedre dagen derpå?

Jeg hadde litt gryterett stående, spritet opp med litt grønt og vips så hadde jeg en super lunsj på to minutter;

Gryteretten inneholder rødløk, gulrot og paprika fra før, så jeg tilsatte bare litt fersk rødløk og paprika, samt et par blader pak choi som jeg brukte som «skjeer».

Godt!

Gårsdagens økt:

Oppvarming med bootybuilder-strikk (råeste strikken ever):

Monsterwalks på mølla
Jeg skrur mølla på langsom fart, setter strikken rundt leggene og går forsiktig fremover med en liten knekk i knærne. Deretter går jeg sidelengs til hver side. Tror jeg klarte rundt 8 skritt hver vei før jeg kapitulerte – det sviiir!
Frog pumps
Ligner hip thrust bare med føttene samlet og bena ut til siden

Deretter:
Goblet squats
Skulderpress
Rumenske markløft
Diagonale løft på alle fire
fin-fin øvelse for gravide


Verdens beste proteinbar

I dag blir det husarbeid, og da vet jeg av erfaring at neste styrkeøkt må utsettes til i morgen. Bekkenet mitt leker ikke løsning, så da er det bare å respektere dets ønsker om å ta én ting av gangen 😀

Håper dere får en fin torsdag – her skinner sola!

4 kommentarer til “Ikke kast middagsrester!

  1. Charlotte

    Takk for at du deler treningsøktene dine, også når det ikke fungerer som planlagt en dag! Det gjør at noen av oss andre gravide kommer oss avgårde og er fornøyd med litt innimellom også ?

  2. A.

    Hei! Jeg lurer på hva som kan erstatte honning i gelegodisoppskriften fra den nyeste boka di?
    Fibersirup? Har aldri prøvd det før, så vet ikke om det kan varmes opp.

  3. Kristine

    Alle gravide bør være fornøyde med egen innsats, man gjør så godt man kan mens man bygger et lite menneske 🙂 God fredag!

  4. Kristine

    Hei! Ja, det står også i boka – i alle oppskriftene der det er brukt honning (i barnekapittelet) kan man bruke fibersirup istedet 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *