Tilslørte treningspiker

Hei!

Dagen har gått i ett, men jeg stikker innom for å gi dere et superraskt og godt mellommåltid, eventuelt frokost- eller desserttips.


Bilde og oppskrift er hentet fra boka Sunnere og sterkere

Tilslørte treningspiker
Serves 2
Write a review
Print
Ingredients
  1. 2 epler
  2. 250 g gresk yoghurt
  3. 80 g havregryn
  4. 2 - 3 ss sukrin gold
  5. 2 ts kanel
  6. 10 skivede mandler
Instructions
  1. Tørrstek havregryn sammen med sukrin gold i en panne noen minutter til du ser at de blir gylne. Skjær epler i mindre biter og kok i noen minutter, rør inn kanel. Legg deretter eplene lagvis med gresk yoghurt og havregryn – og topp med mandler.
Kristine Weber http://www.kriweb.no/
Håper det smaker!

Vi har akkurat spist en nydelig fiskegrateng som dessverre ikke ble så synlig vakker, det ble derfor ikke til at jeg tok bilder, men jeg kan jo si hva den inneholdt. Torsk, sprøstekt bacon, hvit saus med sennep, samt et lokk av potet- og gulrotmos over. Digg!

Fortsatt god torsdag 🙂

6 kommentarer til “Tilslørte treningspiker

  1. lene

    hei 🙂 jeg har sett på oppskriftene dine og ser at i noen av de skriver du at du bruker bakepro, men den du har anbefalt tidligere er ikke å få tak i. Hvilket bruker du nå?

  2. Kristine

    Hei! Nå bruker jeg enten havremel eller mandelmel (om det er snakk om brød o.l), og vaniljeprotein dersom det er annen bakst, pannekaker o.l. 🙂

Det er stengt for kommentarer.