Sunn peanøttfudge og høstferie

/inneholder sponsorlinker

Hei!

I dag har jeg disse godbitene til dere;

img_0095

Ca 100 kcal per stykk. Mektige og gode, smelter på tunga – dere må bare prøve!

Peanøttfudge
Yields 7
Write a review
Print
Ingredients
  1. 100 g philadelphiaost (original)
  2. 20 g romtemperert smør
  3. 25 g peanøttmel
  4. 40 g fibersirup
  5. 50 g sukkerfri sjokolade (til overtrekket)
Instructions
  1. Pisk sammen kremost, smør, peanøttmel og fibersirup, Form små runde klatter på en tallerken og sett i fryseren 10-15 min.
  2. Smelt sjokolade i mikro og dypp kulene nedi, de oppbevares i kjølig - enten i fryser eller kjøleskap, det kommer litt an på hvilken konsistens du foretrekker. Nyt!
Notes
  1. Jeg har som dere ser brukt peanøttmel og vanlig smør for det var det jeg hadde tilgjengelig, men har du peanøttsmør er det selvfølgelig bare å bruke det.
Kristine Weber http://www.kriweb.no/
img_0124

Håper det smaker!

Ellers kom vi hjem fra minihøstferien vår i går. Vi hadde kun en natt borte, men det var en veldig fin tur. Det var ikke så lett å dra noen steder da lille M var mindre, men nå får han/vi så mye mer ut av det. 

img_0563-side
Pitstop på veien og Hunderfossen – trollet var litt skummelt, så det var greit å vinke hade.

Han er så flink til å sitte i bilen lenge, ha med seg rundt omkring på nye opplevelser, og ikke minst bo på hotell – han synes det er veldig moro, så dette må vi gjøre flere ganger.

Ha en fortsatt fin helg dere ♥

4 kommentarer til “Sunn peanøttfudge og høstferie

  1. Eli

    Har du tips til øvelser som kan stramme opp magen etter graviditeten? Eg har endra mykje på kostholdet mitt så mykje er gjort der men eg treng så sårt nokre tips om øvelser som vil hjelpe.

  2. Kristine

    Jeg synes stabiliseringsøvelser er fint! Planke, sideplanke, crunches i slynge (ha bena i slynge og trekk dem inn), sitte på ball og løfte ett og ett ben.
    🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *