Lomper etter trening

Hei!

Da var en svett intervalløkt gjennomført og jeg tilfører litt energi igjen med disse;

IMG_8009

Kok et egg, smør en lompe med philadelphiaost og strø litt salt over.

IMG_8014

Med mager kesam og jordbærsyltetøy u/tilsatt sukker.

IMG_8020

Og sukkerfritt sjokoladepålegg – min favoritt selvfølgelig.

Ellers er også philadelphiaost og røkelaks en vinner, eller ost og skinke. Hva er din favoritt?

Intervallene som sto på planen i dag var enkelt og greit:

45x15x20

Det vil si 45 sek løping, 15 sek pause, 20 runder.
Mellom de 10 første og de 10 siste tar du 1 min aktiv hvile (gå på mølla).

img_8995

Nå skal jeg se om bananprosjektet mitt ble vellykket – ha en super torsdag så lenge! 🙂

4 kommentarer til “Lomper etter trening

  1. Vilde

    Har du prøvd potetkakene fra Ola lompa? De er så sinnsykt gode hvis du finner noen som er ferske og myke (gjerne med kondens inni pakka)! Vi står alene for kjøp av halvparten av pakkene på REMA Sofiemyr ?

  2. Kristine

    Ja, det er de som er litt tjukke? De er gode! Jeg pleier å kjøpe den vanlige røde pakken fra Buer, det er de billigste jeg finner (på Meny). Det er så bra at du nevner det med kondens, for jeg går konsekvent etter de pakkene – haha 😀

  3. Thea

    Hei Kristine! Ville bare si at jeg liker nettsiden din skikkelig godt! Måtte bare si at jeg har aldri likt å løpe, men tenkte jeg skulle gi et forsøk på de intervallene du løper – og jeg har blitt helt frelst, likte det veldig. Tusen takk for gode tips til mat og trening 🙂

Det er stengt for kommentarer.