Karbonadedeig og minibands

/inneholder sponsorlink

Hei!

Håper dere har det fint! Jeg glemte å fortelle dere at jeg hadde besøk av Sara Lossius som driver podcasten Ingefær i går, intervjuet kommer på søndag – skal oppdatere dere med mer informasjon litt senere i tilfelle noen vil høre på det.

Nå kjennes hver trilletur til barnehagen ut som en treningsøkt, jeg blir i hvert fall like svett som om jeg hadde løpt – for en varme!

Her får dere dagens raske middagstips, laget på 5 minutter;

img_4769

Karbonadedeig og grønnkål
Serves 2
Write a review
Print
Ingredients
  1. 1 pose grønnkål (ferdig oppkuttet)
  2. 1/2 purreløk
  3. 600 g karbonadedeig
  4. 2 ss ketchup u/sukker
  5. 2 ts spisskummen, 1 ts oregano, salt og pepper
  6. en neve revet gulost
Instructions
  1. Stek karbonadedeig med grovhakket purreløk, ketchup og krydder. Kok grønnkål i ett minutt, legg på kjøttsausen og servér med revet gulost.
Kristine Weber http://www.kriweb.no/
Fastfood på sitt beste 🙂

img_4771

Håper det smaker!

Dagens treningstips er minibands! Jeg trener ikke ben eller gluteus uten oppvarming med disse først. I tillegg til oppvarming kan de også brukes i selve treningsøkta, uansett hvor og når.

img_9471

De er godt egnet til styrketrening av både over- og underkropp. Settet inneholder fire ulike motstandsnivåer. Gul er lett, rød er medium, blå er hard og sort er ekstra hard – HER

De passer også perfekt hvis du føler deg som en prins eller prinsesse en dag.

img_0243

God torsdag!

8 kommentarer til “Karbonadedeig og minibands

  1. astrid

    Har de minibandsa! Men eneste jeg bruker dem til er goblet squat liksom! Kunne du vist eksempel på noen øvelser? ?

  2. Elisabeth

    Heisann. Eg skal begynne å kome i form igjen etter graviditeten, og lurte på det med proteinpulver. Eg brukte det før graviditeten og likte det godt…men er det vits i å bruke proteinpulver når ein trener berre styrke to ganger i veka? Visst eg ikkje trener styrke ei veke fører det til at ein legger på seg når ein bruker proteinpulver i mat osv?

  3. Kristine

    Hei! Mitt råd er å fokusere på riktig mat først og fremst. Jeg bruker ikke proteinpulver selv (annet enn i desserter en gang iblant), og med et bevisst kosthold er det heller ikke nødvendig som et daglig tilskudd 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *