Pimp vannet ditt

Enten det er varme dager eller lange treningsøkter, så er det vann som slukker tørsten best – det synes i hvert fall jeg. Men, hva med de gangene man er tørst og har lyst på noe som smaker litt mer?

Ta-da!

IMG_0316

Det skal ikke så mye til før du setter en deilig smak på vannet ditt selv, her kommer noen tips – og du setter selvfølgelig sammen de kombinasjonene du ønsker selv.

Vann
Isbiter
Bringebær
Blåbær
Kiwi
Lime
Appelsin
Jordbær
Agurk
Mynteblader

IMG_0323

Jeg holder en knapp på appelsin og mynteblader. Neste gang du lager isbiter, kan du også fryse noen bær i selve formene. Oppbevar glassene i kjøleskap, de holder seg fint i et par dager.

Nå må jeg gå og vekke en liten mini som plutselig har sluttet med dagsovingen (det er vel ikke like mye som skjer her hjemme som i barnehagen), men synes det var lurt å sovne i vogna på vei hjem fra butikken i stad. 

Fortsatt god torsdag!

4 kommentarer til “Pimp vannet ditt

  1. Julie

    Har skjønt at du har det tøft om dagen. Jeg har vært fast leser i mange år så tenkte at dette måtte være anledningen til å si noen ord. Du er utrolig inspirerende og er alltid sprudlende og glad. Elsker å slappe av med bloggen din. Syntes det er ufattelig trist at du er/ har vært syk. Håper det ikke er kronisk og at du og familien har bedre tider i møte. Du kler virkelig rollen som mor. Moro at du valgte å si opp den forrige jobben din og satse på bloggen, jeg er i hvertfall glad for det ?

  2. Kristine

    Så snilt av deg Julie, tusen takk ♥ Det motiverer veldig til å fortsette 🙂 Håper du får en fin helg!

Det er stengt for kommentarer.