Something salty, sweet and healthier

/inneholder sponsorlinker

IMG_0095

OMG – jeg vet ikke helt hva jeg skal kalle disse engang. La meg prøve;

Chocolate & peanut butter balls
Fudgy peanut butter balls
Cheesecake & peanut butter fudge

Det er i hvert fall en blanding av peanøttsmør, ostekrem og fudge, så la oss bare kalle dem sinnsykt gode.

IMG_0103

Peanøttsmørfudge
Yields 7
Write a review
Print
Ingredients
  1. 100 g philadelphiaost (original)
  2. 20 g romtemperert smør
  3. 25 g peanøttmel
  4. 40 g fibersirup
  5. 50 g sukkerfri sjokolade (til overtrekket)
Instructions
  1. Pisk sammen kremost, smør, peanøttmel og fibersirup, Form små runde klatter på en tallerken og sett i fryseren noen minutter.
  2. Smelt sjokolade i mikro og dypp kulene nedi, de oppbevares i kjølig - enten i fryser eller kjøleskap, det kommer litt an på hvilken konsistens du foretrekker. Nyyyt!
Kristine Weber http://www.kriweb.no/
Jeg har som dere ser brukt peanøttmel og vanlig smør for det var det jeg hadde tilgjengelig, men har du peanøttsmør er det selvfølgelig bare å bruke det.

IMG_0124

Ca 100 kcal per stykk. Mektige og gode, smelter på tunga – dere må bare prøve!

Ellers – er det noen som er med på en hjemmeøkt i dag?

La oss trene det vi akkurat har siklet på: PEANØTTFUDGE
(jeg tar utgangspunkt i dette opplegget).

P = 25 push-ups
E = 50 burpees
A = 60 jumping jacks
N = 40 squats
Ø = 20 crunches
T = 40 plank jacks
T = 40 plank jacks
F = 20 burpees
U = 20 crunches
D = 30 squats
G = 30 sek planke
E = 50 burpees

Hoho! En deilig økt, og du tar selvfølgelig de pausene der du trenger dem.

I dag er siste dagen for å få 25 % rabatt på treningsklær, proteinpulver, sko, utsyr og diverse du måtte trenge. Det gjelder både ordinære priser og salgsvarer.

36266_adidas_Too_Fit_Tank_Top_-_Tech_Steel_1-checkerTopp / Doorgym / Proteinpulver / Tights / Headset / Strikker / Løftesko / Propud / Kjølebag

Jeg er jo så heldig å ha veldig mye av det tilbyr, så spør gjerne om du lurer på noe!

IMG_00882

Du klikker deg bare inn HER, finner favorittene dine, og skriver inn koden SOMMER i kassen.

Vi har testet en vanndam på størrelse med en liten innsjø i dag, så nå var det godt å komme inn og ta på seg tørre og varme klær. Norsk sommer på sitt beste! 😛
Ellers var jeg så heldig å få noen rabarbrastilker fra naboen, og det må selvfølgelig brukes i en oppskrift.

Håper dere får en fin søndag!

8 kommentarer til “Something salty, sweet and healthier

  1. Martine

    Så gode de ser ut! Jeg lurer på en ting. Hvilke sko kan du anbefale til styrkeløft? Jeg har sett litt på noen fra Adidas, men jeg er usikker på hvilke som er best 🙂 Bloggen din er så fin og det er du også! God søndag <3 Klem fra Martine

  2. Kristine

    Gratulerer så mye med graviditeten! Det er nesten noe du må avgjøre selv, men jeg gjorde det uten å tvile – det skal sies at jeg bruker kun proteinpulver i sunt søtt og baking 1-2 ganger i måneden 🙂

  3. Anja

    Hvordan blir oppskriften dersom man bruker peanøttsmør? 45 g peanøttsmør i stedet for smør og mel?

  4. Anette

    Jeg fødte for snart åtte uker siden, og er rimelig gira på å begynne og trene igjen. Men jeg har lest (på ulike forumer vel og merke) at det er flere som mener at sportbh kan stanse melkeproduksjonen. Hva er din erfaring ift dette? Jeg trener som regel styrketrening, men liker også å ha litt cardio på planen. Kan du anbefale ammevennelige sportsbher man kan jogge i (andre enn av merket boob)?

  5. Kristine

    Hei Anette! Det har jeg ikke hørt noe om.. det var aldri noe problem for meg i hvert fall 🙂 Da tror jeg for mye/overtrening er ett større problem.
    Jeg er helt forelsket i denne: http://www.x-life.no/products/contour-support-bra og har to stk så jeg kan bytte på når den andre vaskes (haha), men den er dessverre straks utsolgt. Kanskje du er heldig og bruker M? (tilsvarer rundt 80c om jeg ikke tar feil, sjekk størrelsesguiden).

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *