La navnet ditt bli din treningsøkt!

God morgen!

I dag har jeg en morsom, og muligens fryktelig tøff treningsøkt til dere – i hvert fall om du har et langt navn med mange e´er i.

_ALE0979
Bildet har ikke noe med økta å gjøre, men jeg synes det var litt kult 😉 Tighsten er dessuten på lager igjen her  
(/sponsorlink)

Ok, så here goes:

1176026-9-1447255632813

Her har du alfabetet med en øvelse for hver bokstav, så da er det bare å sette sammen økta di etter navnet ditt. Og du? Ikke glem å ta med etternavnet også!
Skulle du være en av de heldige som har to fornavn og to etternavn, så kan du dele opp økta i to.

Slik ble min økt:

K = 50 jumping jacks
R = 20 pushups
I = 30 utfall
S = 40 crunches
T = 40 plank jacks
I = 30 utfall
N = 40 squats
E = 50 burpees

W = 10 burpees
E = 50 burpees
B = 2 min wallsit
E = 50 burpees
R = 20 pushups

Altså.. Vanligvis liker jeg etternavnet mitt, men her hatet jeg det. Burpees er jo døden og det er den mest slitsomme halvtimen jeg har hatt på lange tider – noen skulle ha filmet de siste gangene der jeg klasket ned i gulvet som en sleip sel. 

IMG_3421

Det er viktig at du pusher deg selv hele veien, men ta små pauser der du trenger det slik at du gjennomfører hele økta.

Jeg er støl i dag jeg! Minner meg om at det er på tide å ta opp igjen crossfit-øktene her hjemme.

God trening! 🙂

19 kommentarer til “La navnet ditt bli din treningsøkt!

  1. Marie Kristine

    Dette skal jeg også gjøre i dag! Hva er plank jacks (bokstaven T) forresten?

  2. Kristine

    Kult! Plank jacks er å stå i planke-posisjon og hoppe ut og sammen med bena – en killer for magen!

  3. Christine

    Måtte kopiere bildet av alfabetet med øvelser, så jeg kan komme i gang etter bachelor er levert. Dette virker som øvelser man kan gjøre hjemme også? Må være kreativ med en 6måneder gammel baby hjemme 😀

  4. Kristine

    Ja absolutt – helt perfekt å gjøre hjemme! Lykke til med bacheloroppgaven 🙂

  5. Ingvild

    Med mitt navn så blir det 220 squats! Aaau?
    Er litt forsiktig med øvelser som berører magemusklene direkte enda, da jeg fødte et barn for 2,5 mnd siden. Ikke direkte delte magemuskler men kan se at det buler litt midt på magen når jeg gjør crunch. Finnes det gode alternativer som går mer på de dype magemusklene??

  6. Tilbaketråkk: Min favoritt-søtning | Sunnere Livsstil

  7. Kristine

    Oi oi! 😀
    Da synes jeg du skal la crunches vente, hva med statiske øvelser som planke/sideplanke? 🙂 Ellers fant jeg ut at plank jacks var effektivt for magen, du står i plankeposisjon og hopper ut og sammen med bena.

  8. Linn

    Litt ensformig treningsøkt for meg som heter Linn: 50 knebøy, 30 utfall og 80 knebøy ? why not!

  9. Rebekka

    Haha! Mitt fulle navn ga meg bl.a 100 burpees og 210(!) jumping jacks – med kun ett for- og etternavn! Er visst så heldig å ha både en del k’er og e’er 😀

  10. Ove

    Hvilken av dine bøker anbefaler du hvis jeg skal legge til et sundt kosthold?
    mvh
    Ove
    wheeldude.net

  11. Tilbaketråkk: Peanut butter cupcakes | Sunnere Livsstil

  12. Tilbaketråkk: Hjemmelagde fiskepinner med sesamfrø og søtpotet | Sunnere Livsstil

  13. Tilbaketråkk: Something salty, sweet and healthier | Sunnere Livsstil

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *