Tips til lunsj og treningsøkt

/inneholder sponsorlinker

Heisann!

Da stikker jeg innom med et lunsjtips og treningsøkt til dere;

Deilig salat med salt og søtt;

IMG_6850

Salat med karbonadedeig og eple
Serves 1
Write a review
Print
Ingredients
  1. 200 g karbonadedeig
  2. 1-2 ss tacokrydder
  3. 1-2 ss ketchup u/sukker
  4. 1/3 agurk
  5. 1/2 eple
  6. 3 cherrytomater
  7. 3 ss cottage cheese
  8. en neve druer
  9. Salatblader
Instructions
  1. Stek karbonadedeig med krydder og ketchup, ha på en tallerken dandert med salat.
  2. Skjær tomater i to, agurk og eple i skiver, og servér med druer og cottage cheese.
Kristine Weber http://www.kriweb.no/
IMG_6835

Ved første øyekast ser druene ut som oliven, men det er en av få ting jeg ikke har lært meg å like. Ennå.

Håper det smaker!

Over til dagens treningsøkt:

Monsterwalks – gå sidelengs med bøyde knær og strikk rundt bena
Goblet squats – knebøy mens du holder en kettlebell eller hantel foran deg
Kabelroing – kontrollerte drag og fokus på å klemme «fuglevingene» sammen, ikke ro som om du er i båt
Skulderpress – gjerne sittende, litt tyngre, men ofte bedre muskelkontakt
Bulgarske utfall – med hantler i hendene, husk å bruke ståbeinet foran til å dra deg opp
Planke – hold så lenge du orker x3 – pass på så ikke ryggen svaier

IMG_6907

Overdel  (25% rabatt)    //    Tights    //    Sko

Øvelsene over kan du fint gjøre hjemme også, om du har litt utstyr liggende. Bytt bare ut kabelro med roing med strikk, så er du good to go. Ønsker du å varme opp mer først? Vel, burpees kan gjøres overalt 😉

IMG_6909

Ha en super tirsdag og 1.mars (hurra for vårmåned) !