Laksegrateng og mosjonering

/inneholder sponsorlinker

Heisann!

Da var siste dagen i ferien kommet, og det blir både rart, trist og litt godt å være tilbake igjen for fullt – spesielt fordi jeg snart står der med tårer i øynene og en ny bok i hendene. 

Det er kanskje flere enn meg som savner litt mer fisk i kostholdet igjen, så i dag får dere servert en deilig grateng;

IMG_0030_2

Laksegrateng
Serves 2
Write a review
Print
Ingredients
  1. 3 laksefileter
  2. 1 liten brokkolibunt
  3. 1/3 rødløk
  4. 1/2 paprika
  5. 1 pakke aspargestopper
  6. 10 små/ulike tomater
  7. 1 boks lett crème fraîche
  8. en neve revet gulost
Instructions
  1. Skjær laksefileter i terninger og ha i en ildfast form sammen med oppskåret brokkoli, aspargestopper, tomater, rødløk og paprika.
  2. Fordel crème fraîche over fisken og grønnsakene, og strø ost over helt til slutt.
  3. Inn i ovnen på 200 grader i 20–25 minutter.
Kristine Weber http://www.kriweb.no/
IMG_0048

Ah – fargerik mat! Det har det ikke vært så altfor mye av denne jula, men nå er vi klare for de gode rutinene igjen.

IMG_9583-side
Hettegenser    //    Tights    //    Sokker

Antrekk som dette her bor jeg i for tiden, og alle plaggene er på salg.

Nå begynner det heldigvis å kjennes ut som om jeg er på bedringens vei, etter 3 lange uker med kraftig influensa. I ren glede over å kunne bevege meg uten hodepine eller pustebesvær, så har det blitt litt mosjonering de siste dagene. Jeg har nemlig begynt å følge med på Downton Abbey, så da er ikke en halvtime i ny og ne på mølla så ille 😉