Trippel ost og godtvondt på trening

/sponsorlink

Hei dere!

Her kommer dagens lunsj-, eventuelt middagstips;

IMG_0851

Kalkunsalat med trippel ost
Porsjoner : 1
Skrive en omtale
Skriv ut
Ingredienser
  1. 200 g kalkunkarbonadedeig
  2. salt & pepper
  3. 6-7 mozzarellakuler
  4. 2-3 ss philadelphiaost
  5. en klype revet gulost
  6. 1/2 avokado
  7. Salat, agurk, mais, løk, cherrytomat og paprika
Fremgangsmåte
  1. Stek kalkunakrbonadedeig og smak til med salt og pepper, ha litt revet gulost over til slutt.
  2. Lag en frisk salat og servér med most avokado, mozzarella og philadelphiaost.
Kristine Weber http://www.kriweb.no/
IMG_0864

Får du ikke tak i kalkun, kan vanlig karbonadedeig selvfølgelig brukes – eller noe annet kjøtt, eventuelt vegetarisk du måtte ønske.

Ellers er jeg så sinnsykt støl om dagen, sånn er det å starte igjen etter en lang pause – godtvondt!

Jeg vet ikke om det er av interesse, men jeg kan jo dele flere treningsøkter med dere igjen. Her er gårsdagens økt (ben og skuldre);

Sideveisgange med minibands (aktivering av gluteus)
Frontbøy med minibands 
Rumenske markløft
Militærpress
Glute bridge
Liggende sidehev
Bulgarske utfall
Knebøy i kabel
Magecrunch + planke i slynge

CAN_7306
Topp   //   2xu mid rise-tights

Bare spør om dere lurer på noe!

Ha en super torsdag 🙂

9 tanker om “Trippel ost og godtvondt på trening

  1. avatarJanniche

    JAAA til flere treningsøkter!!! 😀
    Jeg skal også starte opp med styrketrening igjen, etter mange måneder med noe jogging og ellers lite trening 😉

    Håper du har en fin dag:-)

    Klemmer, Janniche

  2. avatarSynne

    Hei!
    Har akkurat kjøpt meg boka di «Sunnere & Sterkere» og tenkte å starte på de treningsprogrammene du har oppført i den. Lurte på om du kunne skrive et innlegg der du forklarte øvelsene litt mer spesifikt, i allefall de du synes er viktigst (og kanskje vanskeligst?). Hadde vært til stor hjelp ettersom jeg har prøvd å søke på nettet om de ulike øvelsene, men synes det er vanskelig å finne eksakt hvordan jeg skal utføre øvelsen.
    Superkjekk bok (og blogg) foresten!

  3. avatarKristine Innleggsforfatter

    @Janniche: Da får vi prøve å motivere hverandre, og jeg skal dele flere økter 🙂 Ha en super dag!

    @Synne: De øvelsene du finner i treningsprogrammet i boka, eller generelt? Det er litt lettere om du velger ut noen øvelser som du vil at jeg skal forklare nærmere 🙂
    Tusen takk!

    @astrid: Annenhver øvelse er tung/»lett» og jeg kjører ofte myo-reps – så det er ikke SÅ ille som det ser ut 🙂

  4. avatarSynne

    Hva er forskjellen på hammercurl, cablecurl og stangcurl?
    Skal man ta dips med fokus på bryst eller triceps?
    Hva er forskjellen på skulderpress og militærpress?

  5. avatarKristine Innleggsforfatter

    @Synne: Alle tre øvelsene trener biceps/armer. Hammercurl er med hantler, og da holdes de akkurat som man holder et glass når man løfter opp og ned. Cablecurl er i kabelstativ, en og en hånd holdende i kabelen, og stangcurl er med en stang der du holder med begge hender.
    Jeg bruker både triceps og bryst når jeg kjører dips. Tar du den hengende i stativ blir det mest bryst, mens sittende blir mest triceps.
    Skulderpress er med hantler og militærpress er med stang.

    @Juni: Så bra! Og bare hyggelig ♥ :mrgreen:

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *