Rask lunsj og proteinsmoothie

/sponsorlink

Hei dere!

Noen ganger strekker ikke tiden til, så da er det godt å ty til «ferdigmat».
Fiskeburgere av den typen med mest mulig fisk (som er maks 80% om jeg ikke tar helt feil), er helt supre synes jeg.

IMG_0070

Fiskeburger-lunsj
Porsjoner : 1
Skrive en omtale
Skriv ut
Ingredienser
  1. 2 fiskeburgere (80% fisk)
  2. 4 osteskiver
  3. 1/2 avokado
  4. 2 ss fetaost-terninger
  5. Frisk salat, mais, agurk, tomat og paprika
Fremgangsmåte
  1. Varm fiskekakene i mikro eller stekepanne med et par osteskiver på hver.
  2. Skjær en avokado i skiver og servér med frisk salat og fetaost.
Notater
  1. Ønsker du å legge burgerne i burgerbrød eller brødskiver kan du det.
Sunnere Livsstil http://www.kriweb.no/
Gjort på noen få minutter, og smaker veldig godt! 

Plutselig er det en del arbeid som dukker opp, og selv om det er veldig moro er det samtidig viktig å ta små avbrekk. Derfor skal jeg gå og ta meg en liten treningsøkt før arbeidsdagen fortsetter, og bonusen etterpå blir en av disse;

IMG_0141

Denne med mango og pasjonsfrukt er min favoritt hittil. Du finner alle 3 smakene her.

Fortsatt god onsdag! ♥

2 tanker om “Rask lunsj og proteinsmoothie

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *