Mat før trening

Pizza med kylling og paprika
Serves 1
Write a review
Print
Total Time
10 min
Total Time
10 min
Ingredients
  1. 2 lomper
  2. 2 ss philadelphiaost (m/grillet paprika)
  3. 200 g kyllingkjøttdeig
  4. salt, pepper, paprikapulver
  5. 1/2 paprika
  6. en neve revet gulost
  7. Salat som tilbehør
Instructions
  1. ♦ Stek kyllingkjøttdeig med krydder
  2. ♦ Legg lomper på et bakepapir, smør med philadelphiaost og legg på kylling, ost og paprika
  3. ♦ Bak i ovnen på 180 grader i 10-12 minutter
Kristine Weber http://www.kriweb.no/
Heisann!

Jeg skal ikke komme med en fasit på om/når/hva du skal spise før en treningsøkt, for dere vet jo godt at det ikke finnes, men jeg kommer gjerne med forslag til hva jeg pleier å spise!

Før en treningsøkt så synes jeg det er best å spise lett, gjerne en kombinasjon av proteiner og karbohydrater, og gjerne med litt frukt og grønt. I dag server jeg dere dette før-treningsmåltidet;

Pizza med kylling og paprika

IMG_3039
IMG_3045

IMG_3034

IMG_3049

Kjapt, lett og bra før trening – en av mine favoritter. Du kan også brette de i to etter steketid og spise dem i hånda om du vil 🙂

God tirsdag!

2 kommentarer til “Mat før trening

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *