God morgen smoothie

here Du vet at logikken skulle tilsi at mini sover litt lengre om morgenen fordi han utsetter leggingen med et par timer kvelden før? Vel, det skjer ikke 😀

http://jeybacanigolf.com/about/ Heldigvis er han det fineste lille mennesket å starte dagen med, og her har dere en sunn og frisk frokost eller et mellommåltid;

Rosa smoothie

IMG_0318

Full av antioksidanter og en dæsh protein for å holde deg mett lenger!

God morgen smoothie
Porsjoner : 1
Skrive en omtale
Skriv ut
Ingredienser
  1. 1 banan
  2. 200 g fryste bær
  3. ca 1,5 dl melk
  4. 150 g valgfri yoghurt
  5. 1 ss vaniljeprotein
  6. en neve spinat (kan sløyfes)
Fremgangsmåte
  1. Kjør alt sammen i en blender, tilsett mer væske om du ønsker tynnere konsistens.
Kristine Weber http://www.kriweb.no/
IMG_0309

IMG_0326

Håper det smaker!

11 tanker om “God morgen smoothie

  1. avatarHanne

    Hellu!
    Nå har jeg fått oppdatert meg på den siste tidens innlegg her, hjelpe meg så mye jeg hadde gått glipp av 😯 Maten du lager ser så lekker ut, særlig torsken med bacon og stekte poteter gav meg vann i munnen.,.og så mangosorbet da, mmmm! (Jeg har gått på lavFODMAP-diett i en 7 uker nå, så kjenner savnet etter visse matvarer innimellom ;))

    I mangel på uteplass lagrer jeg opp utetreningsøktene dine til bruk innendørs hjemme, og gru-gleder meg til svettebadet som kommer 😆

    Fortsatt god helg!

  2. avatarJulie @ WolfItDown

    Nam så godt det så ut 😀 Smoothier er så forfriskende, og overraskende mettende om du putter de rette tingene i de 😀 Håper du har hatt en finfin helg så langt på tross av lite søvn 🙂 xx

  3. avatarKristine Innleggsforfatter

    @Hanne: Hei! Litt av hvert å oppdatere seg på :mrgreen: Oi, diett – hvordan har det gått?
    Treningsøktene kan helt klart gjøres inne også, håper du tester ut et par av dem! 🙂

    @Julie @ WolfItDown: Overraskende mettende med riktige ingredienser ja :mrgreen:
    Takk i like måte! ♥

  4. avatarHanne

    Selvfølgelig skal jeg teste noen av dem, kjappe hjemmeøkter er genialt før kveldsvakt på jobb 😀

    Angående diett, så har det vært utfordrende og helt greit på en gang. Litt rart når så mye av det sunne jeg har vært vant til å spise plutselig ikke er lov, og særlig har det vært frustrerende å miste mange kjappe løsninger (for eksempel kesam med smak, fiskekaker, avokado, lomper). Samtidig har det vært utrolig mye lettere å bare si nei til ting fremfor å kunne si «bare litt» 🙂
    Nå driver jeg og innfører en og en gruppe matvarer for å se hva jeg eventuelt reagerer på. Egentlig tror jeg ikke jeg får noe resultat, MEN samtidig har jeg faktisk fått litt mer overskudd i løpet av denne perioden, så det lover jo godt 😀

  5. avatarKristine Innleggsforfatter

    @Hanne: Håper du finner ut av hva du reagerer på da 🙂 Det lover absolutt godt – overskudd trenger man! Ha en super uke ♥

  6. avatarHeidi

    Smoothie er så utrolig godt!
    Lager det til familien hver morgen og barna «spiser» ting de ikke liker.
    Og kamuflere spinat, ingefær ol i smoothie er helt genialt! Og så enkelt og ta med seg på farten

    Jeg har ofte litt goji bær, hampfrø, kakao nibs og kokos på toppen! Det bør prøves

    Ha en god helg Kristine

  7. avatarKristine Innleggsforfatter

    @Heidi: Supert å kamuflere ting i ja :mrgreen: Så deilig topping, jeg har jo (nesten) alt liggende til og med.
    Riktig god helg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *