Trening ute i sola

/sponsorlinker

Dette er økta vi kjørte på bootcampen i går – godt jobbet damer! Jeg måtte selvfølgelig teste den ut på forhånd selv, så da knipset jeg litt bilder til dere.

Økta består av 7 poster, runden skal utføres 2 ganger.

п»ї100mg neurontin Runde 1: jobbe i buy Lyrica 300 mg online 90 sekunder per øvelse,  20 sekunder mellom øvelsene.
Runde 2: jobbe i 60 sekunder per øvelse, 20 sekunder mellom øvelsene.

Post 1 – Air squats
IMG_0449-side

Post 2 – Thrusters m/hantler

IMG_0455-side

Post 3 – Sit-ups

IMG_0475-down

Post 4 – Kettlebell swings (amerikanske)

IMG_0482-side

Post 5 – Roing med equalizer

IMG_0489-down

Post 6 – Statisk push-up m/slap

IMG_0493-down

Post 7 – Rockering

IMG_0506

Utstyret jeg har brukt er linket i postene over. Har du ikke alt utstyret så kan du finne alternative øvelser med kroppsvekt.

IMG_0442-down

2xu-treningsjakke    //    2xu mid-rise tights    //    Reebok-sko

Utenom en 2 minutters pause mellom rundene har du nå kjørt en svært effektiv økt på bare 21,5 minutt. Ikke glem oppvarming og uttøying!

I dag sitter jeg med en raspete og vond hals, lille M har smittet meg – håper vi blir friske fort ♥

Stikk gjerne innom og få en sunn og god middag litt senere!

10 tanker om “Trening ute i sola

  1. avatarNina

    Ser ut som en god økt! Har du noen tips til å bli bedre med rocketing? Jeg klarer bare å holde den opp i noen sekunder før den faller ned. Hehe, ikke så god alså.

  2. avatarKristine Innleggsforfatter

    @Nina: Veldig bra økt! 🙂 Jeg kan rocke til krampa tar meg takket være stor/god avstand mellom bena, og tanken at jeg skal vugge frem og tilbake istedet for rundt og rundt.

  3. avatarAnja

    Hei! 🙂

    Syns du denne 2XU tightsen er verdt å investere i? Er det stor forskjell på den med lavt liv? Kunne tenkt meg den med høyt liv siden jeg får litt muffintops av den andre, men vet ikke hvor stor forskjell det egentlig er 🙂

  4. avatarKristine Innleggsforfatter

    @Anja: Hei!
    Ja, absolutt. Den er uten tvil min favoritt, og det er stor forskjell på denne og de vanlige. Anbefales på det varmeste! 🙂

  5. avatarAnja

    @Kristine: Okei, tusen takk for svar 🙂 Et spørsmål til, om de pumpskoene.. Passer de for crossfittrening? Er ikke så fan av de flate typisk crossfitskoene, er jo ikke ofte vi kun står og løfter i de timene, og syns de pumpskoene ser veldig freshe ut 🙂

  6. avatarKristine Innleggsforfatter

    @Anja: Ja, til denne type trening / sirkeltrening / jogging/hopping osv så er de helt supre. Til rene, tunge styrkeøkter med knebøy, markløft osv så ville jeg kanskje ha valgt noen med litt lavere såle.
    🙂

  7. avatarHanne

    Det er så gøy at du legger ut bilder «in action» for tiden, stilig!
    ..men huff så kjedelig at mini er syk og smitter deg igjen og igjen.. Leste om den vonde natten din nå nettopp, og håper at du er over det verste for denne gang!

    Snasent med alt treningsutstyret i rosa og forresten.. knis 😀
    Har du forresten sett det nye trenings/lekestativet iCube?! Jeg trenger en hage med plass til et sånnet!! 😀

  8. avatarKristine Innleggsforfatter

    @Hanne: Hyggelig å høre! :mrgreen:
    Ja, det er utrolig kjedelig.. også så syke som vi blir og da, men men.. sånn er det, lurer på hvordan det blir med barnehagebarn 🙄
    Nei, det har jeg ikke sett! *må google icube*

  9. Tilbaketråkk: Sommergleder akkurat nå | Mat for muskler

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *