Dagens mat og trening

Hei dere!

Dagens lille middagstips får dere her – ferdig på kun 20 minutter!

Kylling med fetaost og fylte aromasopp

IMG_9991

Dagens mat og trening
Serves 3
Write a review
Print
Ingredients
  1. 800 g kylling
  2. 4 aromasopp
  3. 6-7 fetaost (terninger)
  4. 4 ss philadelphiaost
  5. salt & pepper
  6. Salat som tilbehør
Instructions
  1. Legg kyllingfileter med knust fetaost over i en ildfast form.
  2. Grav ut stilken av aromasoppene og fyll dem med philadelphiaost, legges også i en ildfast form – gjerne den samme om det er plass.
  3. Strø litt salt og pepper over og bak i ovnen på 180 grader i 20 min.
Kristine Weber http://www.kriweb.no/

IMG_9994

Lag en frisk salat som tilbehør – gjerne med litt eple eller ananas i.

Og dagens styrkeøkt ble som følger;

Arnoldpress
arnold-press

Sidehev i kabel
sidehevikabel

Kabelroing
kabelroing

Fremoverbøyd sidehev
fremoverbøydsidehev

Markløft
markløft

Beinpress
beinpress

IMG_0021-checker
Tights og singlet fra Dcore  

/sponsorlink

Takk for fine tilbakemeldinger på forrige innlegg, dere er best ♥

4 kommentarer til “Dagens mat og trening

  1. Hilde

    Det ser deilig ut. Du nevnte tidligere å kutte ut melkeprodukter; gjorde du det? Kan du ev. tenke deg å skrive et innlegg om hva du spiste istedenfor?

  2. Michelle

    Nam nam! 😀 Herlige bilder av deg og Todd!! uff, har faktisk ikke holdt en katt siden jeg var hjemme i sommer i JUNI! Her snakker vi katte abstinenser 😎 haha! Savner mine 2 firbeinte gutter!! 😥 hehe

  3. Kristine

    @Lovelylillers sunne oppskrifter: Helt nydelig med fetaost over! Takk for det 😀

    @Hilde: Ja, jeg gjorde det i en periode uten at det hjalp dessverre. Byttet ut melk med mandelmelk og havremelk, og holdt meg unna ost, yoghurt, proteinbarer m.m. Lørdagskosen ble kokosboller og sorbet :mrgreen:

    @Michelle: Takk for det! Åh 😐 Sender deg masse pusekos! 😀

Det er stengt for kommentarer.