Pistasjekuler og siste salgsdag

Hei og hopp!

I dag har jeg noen superenkle proteinkuler til dere, gjort på et par minutter.

IMG_1486

 

Pistasjekuler og siste salgsdag
Serves 1
Write a review
Print
Ingredients
  1. 1 scoop sjokoladeprotein (belgisk sjokolade)
  2. 1-2 ss kakao
  3. 1 ts kokosmel
  4. 2 ss sukrin gold
  5. en klype salt
  6. 1 ss gresk yoghurt + et par dråper vann til ønsket konsistens
  7. 2 ss hakkede pistasjnøtter (eller andre nøtter)
Kristine Weber http://www.kriweb.no/
Kna alt utenom nøtter sammen til du får en passe seig konsistens, form kuler og rull i hakkede pistasjnøtter. Avkjøl i fryser eller kjøleskap.

IMG_1491

Jo lengre du har de stående kaldt, dess mer «setter» de seg og blir fastere. Jeg var litt utålmodig og endte opp med å spise med gaffel.

IMG_1494

Pistasjnøtter er så godt!

Ellers deler jeg helgetilbudet til igjen med dere, i dag er nemlig siste dag!

76825_Mitchi_Mitchi_Run_Tights_1-horz
(Trykk på bildet for adlink)

Nå er det 16 produkter tilgjengelig og rabattene enda bedre. De har lovet kort leveringstid og kommer derfor til å pakke varene deres så det spruter i morgen.

Her har vi alle spist frokost, katt inkludert, så nå kan dagen bare komme – selv med litt regn.

Ha en nydelig søndag!

8 kommentarer til “Pistasjekuler og siste salgsdag

  1. Silje evita Birkeland

    Hei! Pistasjkulene så kjempe gode ut! Jeg syns det er utrolig godt med pistasjnøtter, men har sluttet å spise de etter jeg så på matagentene på tv2. Når de testet pistasjnøtter fra mange forskjellige produsenter så fant de farlig sopp i nesten alle. Det er også flere artikler på nett om pistasjnøtter og sopp. For deg som har et lite nurk i magen så burde det kanskje være noe å tenke på?

  2. Madde

    *note to self* må huske på å kjøpe nøtter når jeg er i butikken. Jeg går jo alltid forbi dem på vei t kassen :mrgreen:

    Åsså lurer jeg på om du kanskje kan foreslå et par hantler- eller kettle bells øvelser som en kan gjøre for vond «punsjeskulder»? Jeg må av og til punsje og arkivere i flere dager i strekk, og det tar knekken på skuldra selv m alt fint nytt kontorutstyr. Jeg klarer 4 kg kettle bell og 3 kg hantler m skuldra når d verker så jeg øver lett m det da 😉

  3. Merete

    Hei!

    Bruker du treningsstrikk når du trener? Har du eksempler på øvelser med disse? Og evt link til x-life på produkter?:)

  4. Kristine

    @Silje evita Birkeland: Hei! Takk for info! Jeg kjøper imidlertid organiske pistasjnøtter på iherb, og de ser, lukter og smaker veldig godt. Dessuten spiser jeg det kun et par ganger i året, så tror det går fint. Neste gang blir jo i tilfelle når lille nurk er ute 😀

    @Madde: Ja, nøtter må på handlelisten! 😀
    Du kan prøve rotatorcuff-øvelser: http://www.orthoassociates.com/SP11B1/Shldr_Exer_34.gif
    Ellers er min erfaring at det lønner seg å trene bakside skuldre/rygg da vondtene ofte kommer av fremoverbøyd holdning og for mye bruk av fremside skulder.

    @Merete: Ja, treningsstrikk (som den avbildet i innlegget her) er genialt på blant annet chins / pull-ups.
    Og en kortere strikk til glute bridge og/eller knebøy med aktivering av rumpa: http://www.x-life.no/products/abilica-rubber-band-treningsstrikk (strikken skal da rundt anklene og/eller knærne og bena presses ut til siden).

  5. Elisabeth Vega

    Hahaha jeg er også slik som ikke har tålmodighet til å vente på at den skal stivne litt! :’D Hogger innpå med en gang… Haha 🙂 Disse så gode ut, selv om jeg ikke er så fan av pistasjnøtter 😀 Kanskje de smaker bedre med sjokolade smaken!

Det er stengt for kommentarer.