Fredagspizza og nye tightser!

Fredagspizza

IMG_4294

Denne er uten gjær, så du slipper ventetid!

Fredagspizza og nye tightser!
Skrive en omtale
Skriv ut
Ingredienser
  1. 50g havregryn/mel
  2. 150g fullkornsmel
  3. 50g easy bake
  4. 20g kokosmel (kan erstattes med annen tørrvare)
  5. 2 ts xanthan gum
  6. 2 ss olje
  7. 1 ss bakepulver
  8. 1,5-2 dl vann
  9. en klype salt
Sunnere Livsstil http://www.kriweb.no/
Bland alle tørrvarene, tilsett vann og olje. Elt sammen til en myk deig og klem utover et bakepapir.

Bunnen inneholder i overkant av 1000 kcal og hele 
80 g protein. Du får ca 12 mindre stykker, så utenom fyllet snakker vi 85 kcal og 6,7 g protein per stykke.

Stek en pakke karbonadedeig med paprikapulver, spisskummen, oregano, cajun/pepper og havsalt. Tilsett en boks med hakkede tomater og et par skjeer tomatpuré og la det tykne til en kjøttsaus.

IMG_4291

Topp det hele med revet ost, løk og paprika, og inn i ovnen på 210 grader i 20-25 min på midterste rille, bytt gjerne til nederste rille de siste 5-6 min for ekstra sprø bunn.

IMG_4295

Ser det ikke godt ut? Litt rustikk, men sånn skal hjemmelaget pizza være.

Ellers – nye treningstightser fra Röhnisch kom som julekvelden på kjerringa, adlink direkte når du trykker på bildene;

66466_Rohnisch_Shape_Lydia_Anti-Shake_7_8_Tights_3 67085_Rohnisch_Shape_Willa_Anti-Shake_7_8_Tights_1 37217_Rohnisch_Shape_Robyn_Anti-Shake_7_8_Zip_Tigh_1 

Isblått og sølvgrått – mine to favorittfarger for tiden.

Se alle nyhetene HER.

1386936320

Gooood fredag!

12 tanker om “Fredagspizza og nye tightser!

  1. avatarM

    Likte den med isblått liv veldig godt. Takk for tips til julegave til meg selv. 😉

    Og ha en super fredag. 🙂

  2. avatarKathrine

    Skulle akkurat til å søke på pizzadeigen din her inne, så gleder meg allerede til den er ferdig, kan jeg ta mer mandelmel el sesam mel siden jeg ikke har Easy bake?

  3. avatarKristine Innleggsforfatter

    @M: Det gjorde jeg og – spørs om det ikke blir en nyttårsgave på meg 😎
    Takk i like måte!

    @Kathrine: Ja, sesam-mel er ypperlig å bruke! Takk for påminnelsen, den glemmer jeg altfor ofte.

  4. avatarIngrid

    Heisann! Veldig inspirerende blogg og du er en veldig inspirerende person!:) Jeg prøver å komme i form igjen etter et svangerskap, men går meg litt vill i jungelen av matråd der ute…er det på en måte litt lavkarbo det du spiser? Jeg er interessert i å spise så ren mat som mulig, kutte ned på karbohydrater og spise mer fullkorn når der skal spises pasta o.l ( og da ligge på ca. 60 gram)..samt kutte ut sukker. Går det an å blande litt? På lavkarbo er det jo mye smør og fløte, mens jeg ser at du ikke bruker det….eller?

  5. avatarKristine Innleggsforfatter

    @Gina: Det må du gjøre! 😀 Riktig god helg ♥

    @Ingrid: Hei, og takk! 😀
    Jeg har først og fremst fokus på proteinrik mat, holder meg unna sukker på hverdagene (helgen er noe annet) og lager all mat fra bunn av selv. Du kan fint blande litt, så lenge du liker maten og får i deg det du trenger 🙂

  6. avatarMariak

    Hva heter den tightsen som er nr, 3 på bildet med de damene? ønsker å kjøpe den med buen på rumpa?

  7. avatarSiw

    … og idag lagde jeg denne. Veldig godt!!! Tror jeg får nyeste boka di i mårra, finner vel mer spennendes der 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *