Dagens!

♥ Dagens etter-treningsmat:
IMG_9724
Mager kesam med oppvarmet bringebær, gullsukrin og nøtter.

♥ Dagens trening:

Rumenske markløftuntitled
Overhead squats
Hip thrust
Sidehev m/hantler
Foroverbøyd sidehev

Sittende lårcurl
Benpress
Leg ext./benspark
Glute ham raise

+ 30 min kardio i form av «slowjogging»

♥ Dagens nysgjerrigper:
IMG_9733
Fineste Todd selvfølgelig

♥ Dagens middag:
IMG_9828
Tacosalat med karbonadedeig, sopp, paprika, tomat, squash, mais, parmesan og guacamole

♥ Dagens sunne fristelse:
IMG_2937-vert
Fudge – oppskrift fra boka

♥ Dagens søte:
«Your heart is a muscle, so exercise it by loving more»

18 tanker om “Dagens!

  1. avatarCatrine_C

    Så fine fudge!!!! Jeg må innrømme at jeg har forsøkt meg på dem og det ble katastrofe :/ Vet ikke hva jeg gjorde galt, men må ha hatt for stor ildfastform for det ble tynt og litt klumpete…?! Er du avhengig av h-melk? Jeg brukte skummet nemlig. Og hva slags form bruker du?? Gir meg ikke altså, ble bare sykt skuffa over kokkekunnskapene mine der og da 😯

    Så fine øvelser du kjørte i dag! Work on that ass :mrgreen: hihi….
    Selv må jeg skryte over å være på kjærestetur i Berlin med 20grader + i sola og masse masse mat, søtt og det som er. Her nytes det og tenkes ikke på trening og sunnheter! Og det er litt deilig noen ganger det også. 🙂 Supergod helg ønskes fine, flinke deg!! Klem 🙂

  2. avatarmalin

    Mine ble perfekte. La dei i ei brødform. Var så tykt at det nesten ikke rant ut! Nam nam:D
    Laga dei 5 gonger, elsker disse:D

  3. avatarElisabeth Vega

    UUU dat ass! Rumpa di er helt utrolig flott 😀 Fantastiske mat bilder! NAM 😀 Frister meg så sykt! Det er bra! Haha 😀 Fikk sykt lyst på de fudgene!

  4. avatarKristine Innleggsforfatter

    @Catrine_C: Sikkert en kombinasjon av for stor form og skummet melk (altfor lite fett!), du får prøve igjen senere 😀
    Åh så deilig! Det er deg vel unt, man skal ha slike turer innimellom – det er det som kalles livet ♥

    @malin: Så deilig! Enig, de er kjempegode – lager de ofte som prim/pålegg og ♥

    @Elisabeth Vega: Haha, jo takk 😆

  5. avatarSiri

    Hei!
    Jeg har alltid digget musker og har hatt det selv, har vert veldig intrissert i bikinifitness. Syns de jentene er så fin oppbygning osv, alle er jo egentlig det! Men det er bikinifitness som faller best i min smak også i min kroppsbygning! Men jeg fikk spiseforstyrrelser, noe som gikk litt i overkant, jeg mistet alt jeg hadde av fett og muskler og er nå veldig tynn (har jeg endelig innsett), har klart å legge på meg litt nå. Men jeg spiser veldig magert og må ha motivasjon for å spise. Haha, jeg vet de fleste trenger motivasjon for å IKKE spise de usunne, men jeg trenger motivasjon for å gjøre det… Jeg har nå mistet alt jeg har av muskler og ser veldig svak ut. Har ikke fått trent på over en måned, bare noen par ganger med storebroren min (ikke mer enn 30 minutter) og det var fordi jeg maste meg til det. Får ikke begynne å trene før kroppen min er «fikset» og jeg har energien tilbake. Lurte bare på om du hadde noe bra motivasjon til meg? Og, når jeg begynner å trene igjen, hvilken proteintilskudd kunne du annfebalt? Jeg har veldig lyst på muskler og har et helt annet syn på kropp nå enn hva jeg hadde før. Jeg låk på under 500kcal i over et halvt år, før de ikke ga meg flere sjangser og tok vekk treningen (var vel da det gikk opp for meg). Har selvfølgelig dager da jeg føler jeg ikke fortjener mat osv, men har mange venner og en stor familie som fortsatt støtter meg og hjelper meg opp igjen.

    Har du noen ord som kan motivere meg?
    Hvilket proteintilskudd hadde du ville annbefalt? (vil ha litt ekstra enn hva jeg får i kosten)
    Tror du musklene kan komme fort tilbake med tanke på at jeg har vert vekke så lenge fra styrketrening?

  6. avatarTonje

    Jeg har prøvd fudge oppskriften fra boken 2 ganger og begge gangene ble den ikke fast nok :-/ Hvor lenge koker du den? Tror kanskje ikke massen var blitt tjukk nok før jeg la den i formen. Kjæresten min trodde jeg hadde lager prim :p Dine blir jo så fine, jeg får prøve igjen =)

  7. avatarKristine

    @Lovelyliller.com: Takk for det – den er god og 😀

    @Siri: Hei! Det er viktig å hente motivasjon av både indre og ytre mål – altså, du må ønske å være sunn og sterk. Bygge seg opp, holde seg frisk, sprek, glad.. ikke utelukkende tenke på utseendet, tror det er der nøkkelen ligger.
    Jeg vil alltid anbefale proteinrik mat, det er mye viktigere og bedre enn kosttilskudd. Om du vil ha noe ekstra innimellom så er proteinpulver greit, men jeg ville ikke ha vært avhengig av det for å få i meg nok hver dag.

    Spiser du nok mat og fokuserer på styrke fremfor kondisjon så vil du fint klare å bygge på deg muskulatur igjen.
    Jeg har skrevet flere artikler i boka om kosthold, trening og motivasjon – så jeg anbefaler (selvfølgelig) den og 🙂

    @Tonje: Da er den ikke kokt lenge nok, massen skal være ganske tykk og seig. Tror jeg rører og styrer rundt i underkant av en time 😀
    For at den skal stivne bedre så kan du ha oppi litt cocosa/kokosolje.

  8. avatarChristina Alexandra

    Hei! 🙂

    Ah den fudgen ser så sinnsykt digg ut! men når jeg prøvde å lage den så fikk jeg ikke no klissete deig??, bare flytende som jeg satt på benken med å røra i (i teflon panne på plate vel og merke) i evigheter også stivna den aldri :(( What to do?

    Også en ting til, har sett du har noe problemer med bekkenet, og ja vel noe er galt med mitt og, I think, så når jeg kjører markløft så «løsner» eller glir bekkenet mitt på høyre side opp også gjør det vondt i dager og ofte uker etter jeg har kjørt det, har du noe peiling på hvorfor? Får du noe sånt noe?

  9. avatarKristine

    @MrsCzi: Takk for det – hadde dere bare sett han i virkeligheten og ♥ 😀

    @Christina Alexandra: Hei! Etter koking i 45-60 minutter så skal den tykne altså – hvor lenge kokte du den?
    Ja, jeg sliter med bekkenet fortsatt. Jeg måtte til kiropraktor og «knekkes» på plass igjen, og det må jeg med jevne mellomrom. Jeg har også blitt anbefalt å la være å ta øvelser som gjør vondt for bekken/korsrygg (strakmark blant annet), dessuten er øvelser som styrker core veldig viktig.

  10. avatarMarita

    Heii!»

    I kveld er det duket for proteinpizza ala deg fra boken din. MEN, jeg har ikke bakepro… hva kan jeg erstatte det med? Mandelmel?Soyamel? Hva anbefaler du? 🙂 kanskje vaniljeprotein? 🙂

  11. avatarChristina Alexandra

    Takk for svar! 🙂

    Jeg kokte den 60 min ca, men jeg hadde dobbelt opp, må jeg da koke den i to timer? :O

    Ja vært hos «knekker’n» men ikke fått noen spesifikt av hva jeg burde eller ikke burde gjøre, strakmark går helt fint, men markløft er ikke høyre sia mi så glad i 🙁
    Er det noen spesielle øvelser som styrker core, som du anbefaler? Som jeg kan søke opp på nettet å se litt på 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *