En smakebit av boka

Det er flere som skriver at de ønsker seg boka på grunn av oppskriftene, og det er selvfølgelig det viktigste for meg – men ikke glem at det ikke «bare» er en kokebok.

Det er en livsstilbok som i stor grad reflekterer min måte å legge opp kosthold og trening på.
I tillegg til proteinrike middager og desserter uten gluten og sukker, finner du artikler om blant annet min vei, motivasjon og myteknusing, treningsprogram, samt råd og tips på veien mot en sunnere livsstil.

Her har du en sniktitt:

Den koster 305 kr og du får kjøpt den her

Senere i dag blir det vegetar, grønt og frukt – helt greit etter en lørdag.
Og det er Oslo Grand Prix – ønsker alle utøverne lykke til, nyt øyeblikket!

21 tanker om “En smakebit av boka

  1. avatarHanne

    Hei Kristine 🙂 Eg synes boka di ser veldig fint ut! Tror eg skal kjøpe den. Men eg har et spørsmål – er det i mange av oppskriftene at man skal bruke «rare» indgredienser? Med rare mener jeg de som er ´kjøpt på iherbs, eller hva det heter. Disse matvarene har jeg nemlig ikke, og eg vil ikke kjøpe boka hvis det er mange av oppskriftene jeg da ikke kan lage..? Håper på ærligt svar, som alltid fra deg 🙂 Ha en fin dag»»

  2. avatarKristine Innleggsforfatter

    @Hanne: Middagene inneholder vanlige matvarer.
    Om du mener at bl.a mandelmel og sukrin er rare, så ja. Dessertene inneholder naturlig nok alternative ingredienser – ellers hadde de ikke blitt sunne og proteinrike 😉
    Ha en fin dag du og!

  3. avatarNora

    Jeg kjøpte ikke boka bare på grunn av oppskriftene. Jeg har lest alle artiklene i boka, og kan lese de flere ganger. Spesielt sin vei til Fitness! Takk for at du er du, og for at du deler så mye som du gjør. Syns du er så sterk og du er et stort forbilde for meg 🙂

    Ps: Todd er så søøt! Håper han koser deg i det nye huset 😀

  4. avatarLinn

    Hei!
    Jeg lurer på om boka er å få kjøpt i vanlige bokhandler, eller selges den bare på nettet?:-)

  5. avatarKristina

    Jeg skal definitivt kjøpe boka! Har kjøpt inn mesteparten av ingrediensene fra før fordi jeg har fulgt bloggen din lenge, og kjøpt de foregående heftene. Hvorfor venter jeg med å kjøpe den? Ikke godt å si. Sitter med rompa i sirup (yaconsirup, moahahaha)

  6. avatarKristine Innleggsforfatter

    @Nora: Tusen takk ♥
    Todd storkoser seg, har aldri sett han så glad og veltilpass 😀

    @Lovelyliller.com: ♥

    @Linn: Ja, flere bokforhandlere har tatt den inn (ark, tanum, norli, notabene) – men det varierer veldig ettersom hvor du bor og mange er utsolgt ettersom jeg har skjønt 🙂

    @Kristina: Da er du jo klar som et egg (haha).
    Good one :mrgreen:

  7. avatarElisabeth Vega

    En helt fantastisk bok <3 behandler den som om den var mitt barn! Ha en fin søndag <3

  8. avatarNina Bakke

    Boka er veldig fin 🙂

    Lagde nydelig moussaka fra boka i forrige uke 🙂 Litt vanskelig å vite kryddermengde når det ikke står noe som helst mål, men det gikk nå bra denne gangen ihvertfall 🙂

  9. avatarMajken

    Jeg har lige akkurat endelig købt din bog, fordi jeg er befinder mig i Oslo som opvarmer til Oslo Grand Prix og jeg er så glad for, at jeg endelig har fået den 🙂 jeg synes den er super god (havde først lånt bogen af en bekendt) og meget inspirerende og selv min kæreste, som er meget kræsen, var vældig positiv og ville have jeg skulle købe den med det samme hihihi. Tak for din inspiration! Jeg håber, du bliver ved længe endnu! 🙂

  10. avatarSilje M

    Heia! 😀

    Når du skriv 1 porsjon på f.eks middag.

    1-2 kyllingfilet og server gjerne med ris/potet/pasta osv.

    E det 1 porsjon til folk som ikke spiser periodiskfaste f.eks?

    Blir det for mye til middag hvis man spiser 4-5 måltider pr dag som 4 av dem består av noe som tilsvarer 5 bananer. Liker ikke å skrive i kcal!! 😀

    Håper du har hatt ei fin helg:D

  11. avatarKristine Innleggsforfatter

    @Elisabeth Vega: Du får kjøpe et stativ til barnet ditt, blir enklere å bla i den 😀
    Takk i like måte!

    @Nina Bakke: Takk for det! Joda, det står på side 11 «der det er angitt krydder kan du bruke en halv teskje av hver» – dessuten er det litt vågalt å oppi nøyaktig mengde krydder når noen liker det sterkt krydret og hot, mens andre ikke 🙂

    @Majken: Åh så hyggelig, tusind tak 😀 Kos dere videre i Oslo, og håper maten i boka smaker når den tid kommer.

    @Silje M: Det er en vanlig porsjon, og folk spiser alt mellom 1-3 porsjoner ettersom hva og hvor sultne de er vil jeg tro. Med periodisk faste blir det 4–6 porsjoner, så derfor er ikke oppskriftene angitt etter mine mengder 🙂
    Takk i like måte!

  12. avatarLissi

    Boka er kjempefin 🙂 Henter masse tips derfra! Akkurat nå følger jeg treningsprogrammet fra boka.. Går inn på uke 6 imorgen..Synes treningsprogrammet er veldig bra! Jeg trives godt med den variasjonen programmet gir, men gruer meg enda for løpingen på tirsdagene 😉 Jeg synes det er så KJEDELIG.. Men har nå funnet min løpe-greie, løper 8 min, går 1, løper 7, går 1, løper 6 osv.. Det funker for meg og 45 min går ganske fort med riktig musikk på øret 😉

  13. avatarKristine Innleggsforfatter

    @Alicja: Håper du får den, og gratulerer på forskudd 😀

    @Lissi: Tusen takk 😀
    Du, jeg jogger ikke konsekvent en gang i uka altså – jeg gjorde det da jeg skrev programmet i fjor, men nå er det stort sett rask gange. Gjør det du liker! 😀

  14. avatarCecilie

    Hei!

    Er alle(eller de fleste?) oppskriftene naturlig glutenfrie? Eller står det noe om det på hver oppskrift eller lignende? 🙂

  15. avatarrenate

    vil bare si det er en kjempe fin bok du har skrevet å jeg gleder meg til å prøve mange nye retter å desserer.
    men hvor for du kjøpr xanthan gum?

  16. avatarSiw

    Jeg simplethen elsker denne boken. Jeg har prøvd en del oppskrifter nå og alle har falt i smak hos meg. Jeg liker spesielt godt at de fleste oppskriftene er på 1 porsjon, siden jeg bor alene og derfor ikke trenger å lage store porsjoner.

    Gleder meg til å prøve flere oppskrifter og jeg er sikker på at jeg kommer til å like de fleste (jeg er ikke spesielt kravstor i matveien).

  17. Tilbaketråkk: Sommergave til dere | Mat til muskler

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *