Dagens outfit, trening og snickersgrøt


«Dagens outfit» takket være x-life.
Hadde det ikke vært for dem så hadde jeg ikke sett så forbanna sprek og moteriktig ut!

Vest fra Röhnisch
Genser fra Better Bodies



T-skjorte fra Better Bodies
SportsBH fra Craft
Til og med treningsbagen er fra Röhnisch

#merkehore sa du? :mrgreen:

Nå er jo faktisk både behagelige og pene klær viktig selv for oss gymvankere, så godt man har så mye fint å velge mellom sier jeg bare.

Dagens trening ble en forsiktig økt, krateret i munnen (ja, jeg overdriver) er fortsatt helt åpent og det skal ikke så mye til før det begynner å blø. Egentlig skjønner jeg ikke at det noen gang vil gro igjen inni der, men jeg har fjernet en visdomstann før så jeg vet jo at det gjør det – det tar bare fryktelig lang tid.
Blir nok alternativ mat på meg et par dager fremover.. Ellers har det gått veldig fint, ikke noe særlig vondt heller!

Favorittøvelsene;
Strakmark
Sittende sidehev
og
50 min rask gange m/stigning på mølla med mamma


Jeg kan jo komme med et mattips dere ikke har sett så ofte her, nemlig havregrynsgrøt. Jeg er jo som sagt tannlaus om dagen, så tygging er ikke min sterkeste side akkurat nå.
Det var min favorittmiddag da jeg gikk på ungdomsskolen, jeg tror jeg spiste kun det i flere måneder. Lagde den gjerne på h-melk og med rosiner over, nam!

Jeg lot meg inspirere av grøtekspertene rundt omkring, så det ble en snickersgrøt;

Havregryn kokt med litt salt og vann
Deretter rørte jeg inn litt;
kakao
sjokoladeprotein
peanøttpulver


Med kanel og sukrin over, og vi leker ikke smørøye i midten!

Ha en fortsatt fin torsdag!

24 tanker om “Dagens outfit, trening og snickersgrøt

  1. avatarHanne

    Du har så rett angående klærne, og nye treningsklær (fluffy gensre, ååå!) er noe av det beste som finnes 😀
    Jeg måtte forresten kikke nesten like mye på han i speilet som på deg. Moro!
    Grøten så veldig god ut, og i morgen skal jeg endelig få hentet peanøttmel på posten så da kan jeg også teste den! Weee! :mrgreen:

  2. avatarElisabeth Vega

    DU ER SÅ FORBASKA PEN!!!! Jeg ser sånn opp til deg :’D selv om jeg ikke kjenner deg.. Rart det der! Du er virkelig forbilde for mange! Jeg elsker havregrøt! 😀 det er så godt, og den du lagde så ekstremt god ut!
    Håper såret ditt gror snart! 🙂
    Ha en fortsatt fin kveld <3

  3. avatarkarina hafnor

    Eg et havregrynsgraut to gonger om dagen. Minst.
    Og vurderer seriøst å tattovere ei skål med havregrynsgraut på armen.

    Vel, ja, eg er kanskje litt glad i graut eg og.
    Men peanøttpulver har eg aldri tenkt på! Det blir jo enno meir nøtt enn mandel- og kokosmjøl!

  4. avatarSimone

    Utrolig kjekt med stilige treningsklær! 🙂
    Synes også treningsskoene dine her ser fine ut. Hvilke er det? Leter etter og trenger nye!
    Namm namm havregrøt. 🙂

  5. avatarKristian

    Bare litt sånn nysgjerrig. Trener din mor også litt styrke sammen med deg, eller bare cardio?
    Herlig måte å ha kvalitetstid sammen 🙂 :mrgreen:

  6. avatarMichelle

    Uff, jeg husker da jeg måtte fjerne mine.. var ikke vondt å gjøre det, men dagene etter… Det gode er at det blir bare bedre og bedre, kan ikke gå andre veien 😉 Havregrøt er jo så godt! Blir aldri lei av overnights-oats! herlig 😀

  7. avatarKristine Innleggsforfatter

    @Hanne: Jeg skulle bestille den genseren i hvit nå, men de hadde ikke flere igjen 🙁 Men, jeg fant noe annet bra! Viser den (så klart) her når den dukker opp.
    Fine mannen min som må fungere som snikfotograf innimellom 😀
    Kos deg med sjokoladepeanøttgrøt!

    @Elisabeth Vega: Åh 😳 Jeg blir helt satt ut av de fine kommentarene dine, takk.
    Grøten var veldig god, jeg slukte den raskt for å si det sånn.

    @karina hafnor: :mrgreen: Godt jeg kunne komme med et tips til en allerede ihuga havregrynsfan!

    @Marianne: Det gjør jeg og! Str 38, sitter som et skudd 🙂

    @Simone: Enig! Og tenk at jeg ofte dasset rundt i slitne, store bomullsklær for bare et års tid siden – aldri mer! 🙂
    De er fra Asics, modell GT2170. Har to par, et svart fra Löplabbet og disse grå/rosa kjøpte jeg på Nordbysenteret/Sverige.

    @Kristina: Nei, egentlig ikke – bare at jeg ikke blir så altfor mett av det 🙂
    Jeg spiser grøt innimellom, men det er som oftest bare middag- og desserttips på bloggen – det jeg spiser utenom/mellommåltid kommer ikke med.

    @Lovelyliller.com: Jo, bare hyggelig!

    @Kristian: Hun slår til med litt styrke innimellom, men det blir for det meste disse kondisjonsøktene – til tross for at jeg prøver å minne henne om at styrke gir mer uttelling, spesielt for damer 🙂
    Jeg ville ikke ha vært foruten de øktene nei ♥

    @Michelle: Jeg har heldigvis ikke vært plaget med så mye smerte, men klart – jeg kjenner at noen har røska ut noe langt baki der 😉
    Havregrøt er godt ja! Jeg liker den nesten best kald jeg 😀

    @Ann Helen: Jo takk for det!
    Jaa, snickersgrøt til folket! Men den er best med sukrin på, smaker du på den før det må du ha i litt søtning/stevia.

    @christine: Jeg også, har blitt helt fargefrelst på trening.
    Grøt er veldig godt, men synes det blir litt kjedelig på bilder og jeg legger ikke ut alt jeg spiser ila en dag. Dessuten er det så mange grøteksperter der ute så jeg har overlatt det til de fagkyndige :mrgreen:

    @Jane H. Johansen: Det var godt å høre, jeg var redd det skulle se lite apetittelig ut 😀
    Tusen takk!!

  8. avatarMartha S

    Vil først bare gratulera med seieren! =D Du ser helt fantastisk ut, og det var virkelig fortjent! =)
    Bloggen din gir meg ekstremt mye motivasjon, både kosthold og trening, men også syn på livet! De dagene det føles tungt å komme seg avgårde på trening, stikker jeg bare innom bloggen din, da får jeg alltid motivasjon til å dra rumpen opp fra sofaen. TAKK!! =D

    Handler du en del «matvarer» på ebay? Noen tips? =)

  9. avatarKristine Innleggsforfatter

    @Martha S: Tusen takk!! Koselig å høre ♥
    Egentlig ikke noe mer enn det jeg har delt med dere; peanøttsmørsjokolader og 1 kcal oljespray 😀

    @Cecilie Lykke: Hyggelig at jeg kan friste med litt annen grøt, selv om jeg synes gulrotkakegrøten din ser ganske så god ut 🙂

    @Michelle: :mrgreen:

  10. avatarTherese F Mathisen

    Nye treningsklær gjør hverdagen til en fest – digger det selv (Mitchi er min favoritt!) :mrgreen:
    ..og når jeg ser bilder av deg her, minnes jeg om at jeg kanskje bør ta litt sol…hehe. Farge gjør seg; blir litt mer sprek da! ..sukk, savner sommer og sol!

    Takk for treningsbilder; mer av dét!

  11. avatarKristine

    @Therese F Mathisen: Det er en helt ny verden for meg, er veldig glad for at jeg endelig kom inn i den!
    Kan jeg anbefale et par lag med pro-tan? :mrgreen:
    Må snike meg til treningsbilder når det er få folk der, og det er ikke så altfor ofte.

  12. avatarkarianne

    Hei Kristine! Først -gratulerer med 1.plass!! godt jobba og vel forjent, ble veldig glad på dine vegne 🙂 Så vil jeg bare dele mitt grøt-tips. Jeg blander 10 g havregryn, 20 g kruskakli, litt hele loppefrø, kanel og sjokoladeproteinpulver med kokende vann. Over har jeg sukrin, kanel, masse cottage cheese (eller mager kesam) og sukkerfritt syltetøy. Kjempestart på dagen 🙂

  13. avatarKristine Innleggsforfatter

    @Anna Hurtig: Det kommer helt an på hvilken dag jeg trener, en helt vanlig økt er 60 kg 8×3 – men det kan også være 70 kg og 4×5 f.eks 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *