På med et smil – nå drar vi!

Tenkte jeg skulle vise et par mellommåltider fra i går og i dag;

Salat med egg, skinke og cottage cheese


Kyllingkjøttdeig med mirakelpasta


Sushi

.
Ellers har det ikke vært noe trening i dag, jeg måtte prioritere hele to runder med behandling hos Kiropraktorklinikk1 i Maridalsveien.
Det var ikke så lett å knekke på plass vondtene da det sitter langt nede/inni, så jeg skal enda en tur innom i morgen før vi reiser på ferie til… Barcelona!
Åh som jeg gleder meg!

Jeg er frustrert over både rygg og form generelt, men må jo bare slenge på et smil når jeg tenker på hvor jeg og S skal de neste dagene. Det blir godt å komme seg bort, og gåturer er jo bra for ryggen – så jeg kan like gjerne gjøre det i en storby mener jeg 😉

Vi kommer hjem natt til lørdag, men kanskje jeg stikker innom og sier Hola før den tid!

27 tanker om “På med et smil – nå drar vi!

  1. avatarTonje

    Ah, Kristine du er så fin! Jeg er her innom hver dag, og blir like motivert og glad hver gang jeg ser trynet ditt. 🙂 Heldig som skal ut å reise du! Blir eksamenslesing på meg de siste dagene av ferien! 🙂 Takk for at du motiverer:)

  2. avatarVeronica

    Så utrolig vakker du er Kristine, og formen ser jo strålende ut 🙂 frister veldig å reise til Oslo og heie deg fram på scenen 🙂
    Ønsker deg deg og S en kjempe fin tur. Dåkk må snart ta en tur innom til Haugeby og på Uno 🙂
    Her er det ufrivillig treningsfri, hatt så sinsk hodepine, så va til legen i dag, Migrene sa han det var.
    Så håper det komme seg fort så eg få komt meg på trening igjen 🙂
    klem klem 😉

  3. avatarChristina

    Barcelona er definitivt den kuleste byen jeg har besøkt! Kos dere masse, masse 😉

  4. avatarKristine Innleggsforfatter

    @Tonje: Takk, så koselig!
    Bit tenna sammen og lykke til med eksamenslesing – been there, done that 🙂

    @Maja Nordic: Jeg vet! Tusen takk 🙂

    @Malin: Jeg har aldri vært der – gleder meg masse! 😀 Takk!

  5. avatarKristine Innleggsforfatter

    @Veronica: Tusen takk! Jeg trenger masse heiing på NM, så du er hjertelig velkommen 😀
    Vi kommer innom Uno neste gang vi besøker Haugebyen vi vet du!
    Huff, da er vi to som har ufrivillig treningsfri.. vi får gjøre det beste ut av det og ta det med ro – stiller MYE sterkere på neste økt 😈

    @Christina: Jeg har hørt så mye positivt om byen, og ingen av oss har vært der før så vi gleder oss!! 😀

  6. avatarGuro

    God tur! Håper dere får det fint, og får kost dere masse sammen! 😉

    Føler de mat-tipsene du kommer med, kanskje begynner å bære preg av noe som kan minne om «diett-mat» ? (Ikke vondt ment altså)

  7. avatarKristine Innleggsforfatter

    @★MK★: Jeg tror og håper det – takk ♥

    @Ann Helen: Tuusen takk! 😀

    @Fineliner: Aw ♥
    Ja, nei.. egentlig ikke 🙄 men skal bli flinkere til å ise slik at betennelsen roer deg – det er den som gjør vondt.
    Skal stikke innom 😉

    @Anita: Tusen takk for det! 😀

    @Guro: Tusen takk, det kommer vi helt sikkert til å gjøre 😀
    Neei – kun denne mirakelpastaen i så fall. Ellers tør jeg påstå at alt er som før – og langt unna den typiske diettmaten 🙂

  8. avatarKristin

    Ha en fin ferie Kristine, og prøv så godt du kan å koble ut og slappe maks av 🙂

    Det er nok naturlig å blir frustrert og bekymret over vondt og skader og avbrekk i trening i et oppkjør mot konkurranse, men jeg er overbevist om at du etter hvile og ferie & refill er tilbake stronger than ever!! 🙂

  9. avatarJay

    Veldig flott bilde av deg der!! Håper dere koser dere masse på tur, og at ryggen kommer seg igjen snart 🙂 God tur!!

  10. avatarlillymarie

    Dine mellommåltider består jo nesten utelukkende av proteinkilder, så jeg lurer på hvor mange gram proteiner du spiser hver dag? Ganske annerledes enn mine mellommåltider som tidligere vanligvis har bestått av ett par brødskiver eller en tallerken havregryn med melk. Kanskje ikke så rart at jeg har slitt med fedme siden tenårene når jeg ser hvilken kvalitetsmat du spiser og hvor hardt du trener for å holde formen.

  11. avatarKristine Innleggsforfatter

    @Kristin: Tusen takk, det skal jeg virkelig prøve. Håper jeg stiller bedre og sterkere når jeg kommer hjem igjen 🙂

    @Kari: Jaa, håper det 😀

    @Hanne: Tusen takk kjære! 😀

    @Lovelyliller.com: Takk takk 🙂

    @Jay: Tusen takk! Må bare satse på at ferie og storby gjør godt 🙂

    @Henriette: Ååå gleder meg! Takk!

    @Line: Vi skal kose oss masse, takk ♥

    @lillymarie: Nei, alle mellommåltidene gjør ikke det – sushi f.eks er ikke spesielt lavkarbo, men jeg fokuserer på proteiner ja. Det både smaker godt, holder meg mett lenger og er bra for musklene 🙂 Et par brødskiver har aldri holdt meg mett lenge, prøv heller en skyr + halv boks med cottage cheese, jordbær og kanel!

  12. avatarIngrid

    Flotte deg – krysser fingrene for at ryggen blir bedre innnen kort tid 🙂 og jeg synes det er kjempespennende og utrolig kult at du stiller til høsten! Gledes 🙂 Vet du hvor NM skal være? (Oslo?)

    Og en ting – er det litt småteit å være helt u-muskuløs og kjøpe meg Better Bodies-singlet for å ha på trening? 🙄 Kanskje noen vil synes det……. 😳

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *