Burgertroll og shorts til gutta

Dagens trening var en kort økt på overkroppen;

Sidehev i kabel
Stående skulderpress
Nedtrekk smalt grep
Dips
Planken

Og etter trening ble det god, gammeldags ristet brød. Litt nymotens er vi allikevel i og med at det er ferdigkjøpt lavkarbobrød.

Ristet brød smurt med philadelphiaost, litt ketchup, skinke, gulost, paprikakrydder og oregano. Jeg fikk i meg fire stykk på rappen, det var med andre ord veldig godt.

I går ble det også brød – brukte de som hamburgerbrød til kalkunburgere;

En ferdigmiddag sånn sett, skikkelig junkfoodfølelse – men allikevel sunn. Kalkunburgere med kalkunbacon og lett-ost på et par skiver med grovbrød.
Litt ketchup og søtsterk sennep på, blandet salat, rødløk og rødbetspirer på toppen.

Ser ut som et lite burgertroll med rødt hår!

Ellers er det på tide å komme med litt treningsklær til gutta:
Shorts til sommeren;

Fra Better Bodies

DCore

Eller fra GASP



.

 

.

.

 

 

 

 

 

 

 

.
annonse

23 tanker om “Burgertroll og shorts til gutta

  1. avatarHanne

    Så lekre burgertrollene dine ser ut! :mrgreen: Jeg elsker følelsen av sunn junkfood, og nettopp derfor var disse burgerene perfekte!
    Fine shortser, og fin pus 😀

  2. avatarMarie

    Hei!

    Kan du skrive næringsinnholdet på kalkunburgerne, kalkunbaconet og lavkarbobrødet?

    Tusen takk 😆

  3. avatarKristin

    Masse god mat som alltid! Nå fikk jeg faktisk akutt lyst på ristet brød 🙂 Brunost på er jo det aller beste, men farlig farlig, haha (klarer ikke stoppe å spise hvis jeg starter det løpet 😕 😆 )

    Stilige shortser da. Gode tips til gaver til guttene i familien!

  4. avatarKristine Innleggsforfatter

    @Lovelyliller.com – Helse, livvstil og sunne oppskrifter: Ikke jeg heller, så det var etterlengtet 😀
    Takk, du og!

    @Hanne: Litt søte da 😀 Godt med egenlaget ‘junk’ innimellom!
    Takk, enig 😉

    @Marie: Jeg husker ikke hele listen, men burgerne var ca 114 kcal per 100g, baconet 130 kcal per 100g og her er brødet:
    http://www.carbzone.se/low_carb_brod_nystart.html

    @Robin: Jeg får ikke betalt for det, og siste shortsen er betalt selv.

    @Kristin: Jeg spiste en med prim og! :mrgreen:
    Det synes jeg og – og noen av de har jo veldig snille priser 🙂

  5. avatarLisa

    Tror jeg må vise disse shortsene til min samboer 😀

    … Todd ser ut som en pyntegjenstad der han står på bordet.
    Komisk med dyr som sniker seg inn over alt på alle bilder 😆

  6. avatarLill Adriana

    Haha… Du lurer ikke leserne dine om du ville få oss til å tro det var katalogbilder på slutten der 🙂 først tenkte jeg «det kjøkkenet så kjent ut, kan det være?» men når jeg så den kjekke Toddepusen på siste var det ikke tvil 🙂

    Kos kos til den fine lille familien <3

  7. avatarKristine

    @Lisa: Ja du skjønner sikkert hvilken som er vår favoritt 🙄 :mrgreen:
    Todd er stort sett alltid noen få cm unna meg ♥

    @Fineliner: Kjempenam! 🙂

    @Lill Adriana: Han så ikke ut som en bordgjenstand nei? 😎
    Stor kos tilbake!

    @Lisbeth: Greit å bare klaske litt ferdigmat oppå hverandre noen ganger 😀

  8. avatarChristine

    Det så godt ut! Skal hamstre litt i Sverige når jeg kommer hjem fra ferie vet jeg! 😉 Rødbetespirer har jeg ikke sett noe sted før, hvor finner du det?

    Spiser ikke brød, lager meg heller «lavkarbo»-briks hvis jeg må ha noe liknende:) : 2 1/2 dl valnøtter hakket, 2 1/2 dl linfrø, 2 1/2 dl solsikkefrø, 5 egg og litt salt. Blandes sammen, spres utover stekebrett, inn i ovn på 190 grader i ca 10 min, nam! Er det noe for deg? 🙂

    Den BB shortsen er fin, spesielt på typen min! 😉 De har så mye fint, til jenter og gutter! Mitt favoritt trenings-/fritidstøymerke!

  9. avatarAnette

    Hei 🙂 Er det lurt for alle som trener en del og ta proteinpulver? Hvor ofte tar du det og hvilken sort bruker du? og om du berre skulle velge en ting, hva ville du valgt (va er det viktigaste)?
    Ville du ha valgt BCAA eller noko anna? 🙂
    Føler alle sier så mye forskjellig og det er så mye forskjellige sorter og velge mellom 😛

  10. avatarAi.

    Hei! Sender en stor hilsen fra ferie på bali! Ferie er fint, men savner å lage mat på eget kjøkken!

  11. avatarKristine Innleggsforfatter

    @Christine: Rødbetspirene kjøpte jeg i Sverige, på maximat 🙂
    Jeg spiser heller ikke vanlig brød, derfor er dette ferdigkjøpte lavkarbobrødet veldig greit. Jeg pleier å lage meg proteinloff/skiver sånn utenom – veldig enkelt og greit. Er ikke så altfor glad i slikt nøttebrød, men ellers takk for tips!
    Jeg er også veldig glad i BB 😀

    @Anette: Det er lurt om du ikke får i deg det du skal via maten, men det gjør de aller fleste – så det er ingen nødvendighet. Jeg får i meg proteinpulver kun de dagene jeg baker sunt, så noen ganger 2-3 ganger i uka mens andre ganger 0 🙂
    Jeg bruker proteinpulver fra x-life:
    http://x-life.no/fast1_pure_whey_protein_1kg/P_838

    @Ai.: Hei! Åh – det hørtes deilig ut! Nyyt ferien mens du kan, her er det bare regn.. mat får du laget deg tidsnok uansett 😉

  12. avatarJay

    Maken til fargerik og fin mat tror jeg kanskje aldri jeg har sett 🙂 Vurderer i skrivende stund å smake cottacge cheese for første gang (!!), og lurer på om du har et passende førstegangs cc tips?

  13. avatarKristine Innleggsforfatter

    @Jay: Takk!
    Oi, spennende! 😀 Jeg ville ha spist cottage cheese sammen med noe annet første gang (selv om jeg liker den helt ren og). Enten på brød/knekkebrød sammen med litt skinke, som tilbehør til taco, eller som dessert sammen med litt syltetøy/kanel.

  14. avatarCeline

    Heihei:D
    Vil først bare si at din blogg er min favoritt:)

    Når du skriver du tar planken, hvor lange/mange ganger tar du den da:)?

  15. avatarJay

    Prøvde cc’en med litt mager kesam, blåbær, valnøtter og kanel! Litt uvant, men kommer definitivt til å eksperimentere litt mer med den 🙂

    Har en venninne som er på deff diett om dagen, og siden jeg er på ‘sympati dietten’, så må jeg forsøke litt nye (or rare?) ting 🙂

  16. avatarJay

    I have a confession, jeg har blitt hektet (!!) på cottage cheese :p Det som tidligere ville blitt en rask rullekebab til middag blir nå gjerne en bolle med cc, kesam, sukrin, kanel, blåbær, banan og litt nøtter i stedet 🙂 Nam nam!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *