Siste lørdag i juni

Så spennende ble altså dagens overskrift!
Er bare innom for å si hei, logge dagens trening, rygg og matplaner;

Dagens styrkeøkt
Bulgarske utfall
Sidehev
Lårcurl
Benpress
Cable pullover
Ett-bens strakmark

Det var ikke så mange på Uno i dag, så da turte jeg å be S om å filme et par øvelser – om jeg får satt de sammen så legger jeg det kanskje ut her.

Dagens rygg

20120630-165814.jpg

Dagens matplan

20120630-165912.jpg
Vi skal grille!
Både hamburger, svinefilet, maiskolbe og diverse grønnsaker.

Håper dere får en fin lørdag videre!

17 tanker om “Siste lørdag i juni

  1. avatarMia

    Mmm, vi grillet hamburgere i går! Sunnifiserte dem med grove polarbrød som brød og hjemmelagde hamburgere;)

  2. avatarBirgitte

    Er så glad for å ha funnet denne flotte og inspirerende bloggen din Kristine! På trening i dag bestemte jeg meg for å konkurrere litt mot deg (og meg selv), og jammen klarte jeg å øke vektene mine på bulgarske utfall. Takk for inspirasjon 😉 God lørdag til deg, mannen og Todd!

  3. avatarMette

    Kan du ikke skrive hvor mye du tar i kg, antall reps og serier på øvelsene? Blir litt gøyere å følge med da 🙂 så kan man jo sammenligne seg med deg også 😉 Inspirerende.

  4. avatarVibeke

    Liker ryggen din! Kjempe inspirerende. Rygg er den delen av kroppen som er mest fascinerende, så mange detaljer!

  5. avatarMichelle

    høres ut som en god lørdag 🙂 Håper grillingen ble bra :mrgreen: :mrgreen: her i Bergen er det bare dritt vær.. kan ikke grille eller gå på sykkeltur 🙁 ha en finfin søndag søta <3

  6. avatarMette

    Hei!
    Jeg er fast leser av bloggen din og liker den kjempegodt:D Jeg må innom hver dag!!
    Men jeg har et spørsmål. Jeg har begynt å bruke litt proteinpulver nå i det siste. Jeg er hjemme på ferie så da kan jeg ta av broren min;)
    Så tenkte jeg å kjøpe selv når lønnen kommer, for jeg føler virkelig at det gjør nytten:)
    Broren min har whey proteinpulver, og det syns jeg ikke fungerer sånn veldig godt i bakst og blant annet i proteinkaffi. Det blir litt klumper i kaffien..
    Så hva anbefaler du av proteinpulver? Du er så flink med bakst og har sikkert prøvd masse forskjellig:D
    Hva har du god og dårlig erfaring med? Og hvor er beste plassen å bestille fra? 😉

  7. avatarKristine

    @Lovelyliller.com – Helse, livvstil og sunne oppskrifter: Været holdt seg i Haugesund, så det ble grilling og masse god mat 😀

    @Mia: Så deilig! Hjemmelagde burgere er et must, men vanlige burgerbrød ble kjøpt 🙂

    @Cecilie Lykke: Dobbeldecker :mrgreen:

    @Birgitte: Så bra! Bulgarske utfall er tungt altså 😈
    Håper du hadde en bra helg!

    @Mette: Joda, men denne økten var veldig fokus på muskelkontakt – så vektene er veldig lave (og repetisjonene mange) og ikke noe å sammenligne seg med sånn sett 🙂

    @Lina: Tusen takk, håper du hadde en bra helg og!
    Får satse på at vi møtes på teamsamling ved neste mulighet som dukker opp 🙂

    @Kristin: Tusen takk! Helgen var veldig bra, håper din var det og 😀

    @Vibeke: Takk 😳
    Enig, jeg er også fascinert av en trent ryggtavle.

    @Michelle: Grillingen ble superbra! Været holdt seg fint hele helgen faktisk 😀
    Nå skinner sola i Oslo, så håper dere får fint vær i vest og!

    @Mette: Jeg har egentlig ikke så dårlig erfaring med noe, har kun prøvd proteinpulver fra to forskjellig steder.
    Jeg bruker og anbefaler pulver fra X-life:
    http://x-life.no/fast1_pure_whey_protein_1kg/P_838

    Om du ikke vil ha ren Whey, så er dette under en blanding av flere typer:
    http://x-life.no/muscle_troponin_3kg/P_443

    (De er veldig dyktige, og raske på levering).

    Om pulveret klumper seg så betyr det enten at det er litt gammelt eller at det ikke er shaket godt nok ut 🙂

    @Lisbeth: Grilling er både koselig og godt 😀
    Da er minifilm lagt ut!

    @Hanne: Takk!
    Håper du får en fin dag, her skinner jo sola og greier 😎

    @christine: Oh yes 😎

    @Victoria: Takk for det!
    (Tre korte øvelser ble til en liten minifilm på neste innlegg)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *