Baconburger og bøy

Jeg ville ha noe med bacon til middag i går, og som sagt så gjort;

Baconburger

Karbonadedeig eltes med krydder, hvitløk og en liten skvett med vann. Formes til store burgere og stekes på middels varme i litt olje, legg osteskiver på burgeren mot slutten slik at de smelter.

Bacon stekes sprø, jeg foretrekker svine- eller kalkunbacon (mer kjøtt).

Dressingen er mager kesam blandet med chili, paprikapulver, tomatpuré og dill.
Med søtsterk sennep, ketchup og løkringer har du en fantastisk god og saftig burger!

I tilfelle du lurer på hvordan det egentlig ser ut på tallerken min;

Masse god mat gir sterke, glade jenter!

Dagens treningsøkt ble lett og litt av hvert, motivasjon en anelse fraværende. Det føltes godt etterpå da, gjør alltid det. Tenk på det mens dere trener, litt er alltid bedre enn ingenting!

Knebøy
Nedtrekk bredt grep
Kabelroing
Facepulls
Brystpress
Omvendt pecs
Liggende lårcurl
Sidehev i kabel

Strakmark
+ litt tøy og bøy/stretching




Fra dagens lette og litt umotiverte økt

Senere i dag blir det date med fine gutten min, sushi og kino!

God lørdag videre dere!

15 tanker om “Baconburger og bøy

  1. avatarAndrea

    God lørdag! Var og trente i dag jeg også, og tenke på deg når det ble tungt faktisk. Tenkte at «om du vil bli sterk som kristine, så må du ta i!» også tok jeg i, og det føltes veldig bra!

  2. avatarMia

    Tihi på din lette økt tok du nesten like mye på knebøyen som jeg tar på mine tunge økter;) Men gøy med slike litt av hvert økter!
    Sushi nam<3 Har nettopp spist meg alt for mett på sashimi, det er så godt! Du må kose deg i kveld:)

  3. avatarKristine

    God økt til å være demotivert! Selv stod jeg over beintreningen i dag, selv om litt ville vært bedre enn ingenting 🙂
    Håper dere koste dere masse på date, nyt søndagen også!

  4. avatarLisbeth

    Mm, maten så (som vanlig) kjempe god ut! Blir i så godt humør hver gang jeg titter innom 😀

    Av og til må man ha litt lette økter også, det gjør seg nok 🙂 Koos deg på date! :mrgreen:

  5. avatarKristine Innleggsforfatter

    @Andrea: Go girl! Så bra! 😀

    @Mia: Til gjengjeld hadde du løpt rundt meg i ring om vi hadde jogget sammen :mrgreen:
    Takk, middagen var helt fantastisk god. En stor 3-retters med alt mulig godt 😀

    @Emilie: Deilige burgere 😀
    Takk, håper du får en fin dag!

    @Lovelyliller.com – Helse, livvstil og sunne oppskrifter: Absolutt!
    Du får ta deg en økt i morgen 😀

    @Kristine: Da får du sikkert bare en veldig god økt neste gang 😉
    Takk i like måte søta!

    @Lisbeth: Det var utrolig godt!
    Så koselig, takk ♥
    Ha en fin søndag!

  6. avatarChristine

    Kule sko!!:D Kan jeg spørre hvor du har de fra?

    Som Andrea skrev over her, når jeg er på trening tenker jeg som hu! Hihi

  7. avatarLena

    Hei Kristine!

    Bloggen din er kjempeinspirerende 🙂

    Jeg har begynt å trene for realz for noen månder siden. Jeg er veldig ny enda og prøver å finne bak og fram på enkelte ting hehe. Jeg deler muskelgruppene opp i forskjellige dager. Tre splitt som jeg tror det heter. Jeg lurer på om du gjør det samme? For å være helt ærlig kjenner jeg ikke navnene på alle øvelsene du skriver opp…..
    Jeg prøver å youtube så mye jeg kan!

    Tips til en newbie ? Dele opp eller «blande»?

    Takk for svar og ha en super dag! 🙂

  8. avatarKristine

    @Lena: Hei! Takk for det!
    Så lenge du er trygg på øvelser og teknikken her så er en treningssplitt veldig fint. Hva slags splitt du velger hører rett og slett sammen med hva du foretrekker og hvor mange dager i uka du vil/kan trene.
    Om det er noen øvelser du ikke finner på youtube så rop ut 🙂
    Ha en flott dag!

  9. Tilbaketråkk: Sognsvann, miniburgere og sitronmuffins | Trening, bodyfitness og fordommer

  10. Tilbaketråkk: Vegetarboller og fruktbolle | Mat til muskler

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *