Påsken hittil

Gårsdagens økt bestod av litt av hvert, kroppen bestemte seg for å være slapp – og gi meg en plagsom pump i musklene for hver repetisjon jeg tok.

Øvelsene ble:
Nedtrekk bredt grep
Triceps kickback

Skulderpress
i supersett med:
Sidehev
Benspark

Påsken har bestått av mye karbonadedeig til middag:

Tacopai: (original oppskrift)

Kjøttsaus med tomater og kanel:

Og i dag var det vanlig taco med la familia:


Håper dere har hatt en fin påske så langt, det har vi!

10 tanker om “Påsken hittil

  1. avatarHanne

    Hardt å være katt 😉
    Maten så veldig god ut! Kjenner ellers til den formen du beskriver. Pump kan være gøy, men det kan også være fryktelig i veien… Synes uansett du er god som holder det gående tross vondter og diverse. Nyt resten av ferien 😀

  2. avatarAnonym

    Hei og god påske! Lurte på om du kunne vise påskeegget ditt og fortelle litt om kostholdet ditt nå i påsken? 😀

  3. avatarKristin

    Så fine bilder av Todd, det nederste bildet var spesielt kuult 😆

    Det har gått mye i karbonadedeig her i heimen også i påsken 🙂 Både Sheperd’s pai og i går; på pizza. Enkelt og greit og godt 🙂

    Siden du snakker så varmt om kanel, skal jeg teste det ut neste gang! :mrgreen:

  4. avatarKristine Innleggsforfatter

    @Lovelyliller.com – Helse, livvstil og sunne oppskrifter: Takk for det! Håper du får en fin 1.påskedag 🙂

    @Hanne: Ikke sant 😉
    Pump er gøy når man har energi ellers, men når man er sliten er det bare slitsomt :mrgreen: Takk i like måte!

    @Tone: Aw, takk!

    @Anonym: Hadde ikke noe tradisjonelt påskeegg, men har lagt ut litt om påskegodiset mitt i siste innlegg. Maten øvrig er som før 🙂

    @Kristin: Takk 😀
    Man kan jo variere så mye med karbonadedeig, så jeg går liksom aldri lei. Kanel må du prøve ja!

  5. avatarAilin - Mari

    Digger bloggen din jeg!
    Og jeg har noen spørsmål til deg som jeg håpet du kunne svare på.
    Hvor mange ganger i uka trener du?
    Løper/jogger du mye? Og hvor mange ganger i uka isåfall?
    Teller du kalorier? Har du et fast antall kalorier du skal ha inntak av hver dag? 🙂
    Takker på forhånd for svar! 🙂
    mvh Ailin – Mari

  6. avatarKristine Innleggsforfatter

    @Ailin – Mari: Takk for det!
    Jeg trener styrke 3-4 ganger i uka.
    Jeg hverken løper eller jogger, jeg går rask gange på mølla 2 ganger i uka.
    Jeg teller ikke kalorier, men har en ca oversikt over hvor mye jeg får i meg på hverdagene. Det er aldri noe fast antall eller mengde.
    🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *