Helgekos

Å bære med seg en veske full av iPad, lader og kamera med på tur, for så å oppdage at man har glemt minnekortet til kameraet. Den følelsen.

Derfor ble det mobilbilder, og noe av gårsdagens inntak ser du under;

Tacosalat

20120311-111622.jpg

Rotstappegrateng

20120311-111710.jpg

Skyr med varme bringebær

20120311-111821.jpg

I tillegg til en pose smågodt og verdens beste gutt så var kvelden komplett.

Det ble også en benøkt i går;
Liggende lårcurl
Sittende lårcurl
Benpress
Knebøy
Markløft

En kort og lett økt med kun 2 sett på de fleste øvelsene, og ribbeina holdt.

En rolig søndag skal nytes videre, håper dere får en fin dag!

16 tanker om “Helgekos

  1. avatarJulie

    Oh nam! Det så veldig godt ut! Få ting er bedre enn smågodt, kjæresten og kvalitetstid! Ha en super søndag! :mrgreen:

  2. avatarMichelle

    så mye deilig mat! Ingenting som en lørdagskveld med god matt og omringet med rette menneskene :mrgreen: Koselig!
    Ha en fantastisk søndag Kristine 😛

  3. avatarLinda

    Heia!
    Endelig har jeg fått meg pc, så da får jeg fulgt mere her inne og skrevet! Håper du har hatt en knall helg!

  4. avatarNM

    Hei Kristine,
    Kan jeg bare spørre deg om noe kjapt, for å få slankere lår, er det best å kjøre kardio, eller høy intensitet intervall trening…? (+ høyere energiforbruk enn inntak selvfølgelig…:) det er vell hiit som forbrenner mest fett… Men leste litt om hverandre på nett, så blir forvirret.

  5. avatarKristine

    @Julie: Kan ikke tenke meg noe bedre egentlig 😀

    @Michelle: Helt enig ♥ Håper du har hatt en fin søndag!

    @kristine: Takk! Ja, denne helgen har jeg følt meg litt bedre – får håpe det går fremover nå 🙂

    @fitandfearless: Ikke sant, fryktelig irriterende :mrgreen: Takk i like måte!

    @Linda: Grattis med pc! 😀

    @NM: Min oppskrift var styrketrening og lavere fett%.. jeg vet egentlig ikke hvilke av de formene som er ‘best’, jeg ville ha gått for det du liker best og som du vet du kommer til å fortsette med over tid 🙂

    @LovelyLiller.com – Helse, Livsstil & Sunne Oppskrifter: Hyggelig å høre 😀 Takk i like måte

    @Kristine: Ikke dumt nei 😀

  6. avatarHanne

    Håper helga fortsatte like bra 😀
    Kjenner jeg må få smakt vaniljeskyren snart, men får du den kun i Sverige?
    (har ikke sett andre enn den sukrede typen i butikker her…)

  7. avatarCaroline

    Hva slags tacokryddder bruker du? Lager du selv? Prøvd å lage tacokrydder, men får det ikke til.

  8. avatarMalin

    Digger at du ordentlig koser deg med mat når du sier du gjør det.. 😛 og at det ikke bare vil si litt grønsaker som godis. men har lenge lurt på hvordan du har klart det… virker for meg som om du har funnet den perfekte balanse i både kost og trening. Vet jo det at vi alle er forskjellige og at vi må prøve oss fram selv og finne den balansen selv. men jeg føler jeg lever i evig forvillelse når det gjelder den kosten… spiser jeg for mye fett, for mye karbo, for lite karbo, litt for mye kos i helgene… hvor streng må man være for at fettprosenten skal gå ned? føler jeg bare holder meg i den formen jeg er.. men burde man kjøre på med mye mat og har trening en periode, for så å kutte ned.. eller kan man bygge nok samtidig som man får ned fettprosenten? du skrev jo om din vei til body fitness for litt siden.. så har du et tips hvis man vil komme i nærheten av en sånn form til sommeren? eller hvis målet er bikini fitness? er jo allerede litt trent, men er jo et godt stykke fra der til målet… 🙄

  9. avatarKristine

    @Mia: Nydelig, spesielt om skyren er iskald 🙂

    @Hanne: Takk det gjorde den 😀
    Den som er kjøpt i Sverige har bedre næringsinnhold enn (vanilje)skyr frukt her hjemme, men er fortsatt ikke helt sukkerfri.

    @Caroline: Jeg blander spisscumin, chili, paprikapulver, salt, pepper og hvitløk.

    @Malin: Jeg har klart det ved å tenke mindre 😉 Det virker som du er altfor opptatt av næringsinnhold, fordeling, kalorier og karbohydrater – og da vil det jo aldri falle seg naturlig, eller bli en slags balanse i det hele.
    Mitt tips er å ikke prøve å oppnå en sceneform som sommerform, det er ikke, og vil aldri bli, det samme. En konkurranseform er noe helt annet, og ikke noe man skal prøve å oppnå for å ligge noen dager i bikini om sommeren. Du bør derfor bestemme deg for hva målet ditt er før du legger opp kostholdet ditt deretter.
    Om målet er lavere fett% så må du ligge i et lite kcalunderskudd og da bør fokuset være å få i seg så mye mat for så lite som mulig – altså mye volum og næring, men lite energi (derfor kan det være lurt å kutte ned (ikke ut) på f.eks pasta og hvetemel). Om du ikke går ned i vekt så er det kanskje for mye kos i helgene som setter en stopper for deg, prøv en lørdag med kun én liten sjokolade og se hvordan det går ved neste veiedag (som for øvrig ikke bør være noe særlig oftere enn en gang i uka, samme dag og tidspunkt hver gang).
    🙂

  10. avatarMalin

    @Kristine:

    Det har du nok helt rett i.. før tenkte jeg ikke over hva noe som helst inneholdt, og spiset stort sett det jeg ville.. og levde i troen om at vanlig mat var sunn mat, så lenge man ikke spiste junk fra gatehjørnet. Men jo mer jeg har blitt innteresert i kost og trening, jo vanskeligere er det å ha et avslappet forhold til mat. Føler det er ekstremt mye feil leding på nett, samtidig som det er mange forsjellige måter å gjøre ting på. så er jo et hav å velge i.. unner deg den roen og balansen som du har, for den er verdt mye. Jeg veier aldri maten, for det blir for mye greier for meg.. men det stresse rundt hva det inneholder er der forde. Jeg vil vel egentlig bare være fornøyd med meg selv.. noe som ikke er så lett å bli. men de små endringene jeg ønsker, vil jeg at skal være sunne. Så når du sier det, ønsker jeg ingen sene form.. men vil vel bare ha vekk litt av de ekstra fett lagrene. og samtidig få mere muskler…(og litt tyderligere muskler) Men takk for fint svar 😀 har liksom fått inntrykk av at jeg må kutte ut karbo til det miste, for å få til det. Men skal prøve roe meg ned med at jeg ikke trenger kutte det ut helt. og prøve ikke tenke så mye…^^ Du er hvertfall et veldig sundt forbilde 🙂

  11. avatarKristine Innleggsforfatter

    @Malin: Du trenger absolutt ikke kutte ut karbohydrater, jeg kunne aldri tenke meg å gjøre det i hvert fall. Spis litt av alle næringsemner, det er en grunn for at de finnes, men ha fokus på å få i deg nok proteiner hver dag – det må til når du styrketrener og ønsker å bli sterkere.
    Alt kan ikke være sunt hele tiden, det er ikke sunt 🙂
    Takk!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *