Litt av hvert

Dagens trening ble en times rask gange på mølla sammen med mamma, vi har av en eller annen grunn begynt å gjøre dette på mandager i stedet for tirsdager – og det passer egentlig helt fint, jeg bare tilpasser det andre på timeplanen etter det.
I morgen blir det derfor en beinøkt, med litt skuldre. Liker å ha annenhver øvelse her så jeg kan spare opp litt futt i bena etter endt øvelse.

Litt av hvert matmessig i dag;

Kaviarfylte egg etter trening

Kjøttsaus med parmesan til middag

Brødskiver med Hapå til dessert

Det herlige 90-talls pålegget Hapå er undervurdert altså, så utrolig godt!

Brødet er lavkarbo og kjøpt i Sverige (Nordbysenteret);

Ellers må jeg si at tiden flyr fra meg på ettermiddagene etter jobb, og det til tross for at jeg både kommer og drar veldig tidlig. Jeg prøver å få gjort det jeg skal, og prioriterer alt ettersom hva som skal være ferdig først (jeg har et par småprosjekter på gang som jeg kommer tilbake til).
Så, om jeg er litt treg med å svare på fb/mail så vet dere grunnen – men det kommer til slutt :smile:

I dag skal jeg gjøre ferdig del 2 av denne avhandlingen min, så det kommer i morgen!


Har dere sett så fin pus ♥

18 tanker om “Litt av hvert

  1. avatarHanne

    Hva drømmer Todd om, mon tro?
    Godt at du er flink til å prioritere, da blir jo alt så mye lettere.
    Gleder meg til å høre mer om disse prosjektene på sikt 😀

  2. avatarAnn Katrin

    Håpa er digg! Prøv Hapå med peanøttsmør og sjokoladepålegg, Snickers på skiva det! 😀

  3. avatarElisabeth

    Gleder meg til innlegget kommer i morgen :)!

    Kan du fortelle forskjellen mellom bakepro og vaniljeprotein? 🙂

  4. avatarMalin

    Liker at du også ser på skive som dessert. Jeg har nemlig ofte en skive med leverpostei til dessert i lunsjen 😎

    Så fint bilde av Todd. Både bildet av han og bildet av han i bakgrunnen :mrgreen:

  5. avatarKristine Innleggsforfatter

    @Hanne: Jeg tror han kjenner etter hvor godt det var at jeg skrudde opp ovnen under han for fullt (han ligger i vinduskarmen) 😀

    @Maren: Ja takk begge deler 😀 Blir som regel et par måltider etter middag, en rett etter og en senere.

    @Ann Katrin: Oj ja det vil jeg tro 😆

    @Elisabeth: Bakepro er et nøytralt proteinpulver egnet til baking, vaniljeproteinpulver er vanlig proteinpulver med smak av vanilje 🙂

    @Malin: Liker at du har med deg ‘dessert’ på jobb 😉 Det var imidlertid hapå’n som gjorde at denne falt innunder kategorien dessert.
    Klart han må rammes inn – er et av oss begge ved siden av :mrgreen:

    @hanne: Så hyggelig da 😀

  6. avatarKaroline

    Hvor lang tid bruker du som oftest på styrkeøkter? Type minutter/timer?
    Jeg føler ofte at jeg er ferdig så kjapt, selv om jeg har gjort mange øvelser og presset meg hardt!

  7. avatarKristine Innleggsforfatter

    @Karoline: Det er ikke tiden brukt, men hva du faktisk har gjort mens du er der som teller 🙂 Jeg bruker ca 30-40 min på styrkeøktene mine.

    @Nina: Takk! 😀

  8. avatarElisabeth

    Takk for svar :)! Så altså det er helt like bere smaken er forskjellen på bakepro og vaniljeprotein? (i næringsinnhold?)

    Kan ikkje for sei det nok, men bloggen din er så fantastisk :)!
    Du skriver bra, masse gode tips om mat å trening! og så svarer du når folk spør om ting, kjempe blogg! TAKK! 😀

  9. avatarKristine Innleggsforfatter

    @Elisabeth: Ja, så og si.. bakepro er mer egnet i baking fordi det tåler varme bedre. Næringsinnhold kommer litt an på hvilket proteinpulver du sammenligner med, men det er så og si det samme.
    Bare hyggelig det! 😀

    @Laila: Det er jo flytende karamell på boks = lykke!

  10. avatarMartine

    Tusen takk for hefter i posten! I dag skal det bakes valentines kake 🙂 har du næringsinnhold på det Low carb brødet? 🙂 ha en finfin alle hjerters dag!

  11. avatarKristine

    @Elisabeth: Det skjønner jeg – men jeg hadde fint spist dette på diett og jeg da 😀

    @Martine: Bare hyggelig, godt de kom trygt frem. Ha en fin dag du og! 😀
    Innholdet pr 100g er: 20g protein, 11g karb, 12g fett og 13g kostfiber

  12. avatarAstrid

    Gleeder meg til å lese del #2!! 😉 Jeg kjører også annenhver øvelse bein og skuldre! Digg!! Masse trøkk og god konsentrasjon. I det siste har jeg også begynt med et par triceps-øvelser på¨disse dagene. Går liksom for det samme, men det akn bli litt langer økter da.. 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *