Kosedag

I dag ble styrkeøkten en slags koseøkt, både fordi jeg selv følte meg svak og fordi jeg kunne pushe pappa litt ekstra istedet.

Dagens øvelser;
Kabelroing
Nedtrekk
Stående sidehev
Hantelroing
Lårcurl på ball
Benpress
Facepulls

.

.
.
.
Kosemat på en lørdag – Pasta Bolognese


Karbonadedeig stekt med hvitløk, krydder, en boks hakkede tomater, løk og paprika. Servert med fullkornspasta, spinatsalat og parmesanost.

.
Ellers har jeg fått kjøpt kattesand til Todd, en ny Marc Jacobs parfyme til meg selv, nusset på verdens fineste gutt, sendt ut hefter til noen av dere, og hentet en pakke fra Nordic Nutrition:

1. Favorittproteinpulveret mitt fra Metapure ZeroCarb
2. Kreatin og XtraVol – egentlig veldig spent på sistnevnte, det er rett og slett en blanding av bcaa og glutamin. Dette har de for øvrig som et pakketilbud
3. Bedre-enn-snickers-proteinbarer


Må ha et par sånne i kveld kjenner jeg, og noen pannekaker.

Ah lørdag, håper dere får en fin kveld videre!

17 tanker om “Kosedag

  1. avatarHanne

    Ble kjempeskuffet sist jeg prøvde meg på en sånn megaproteinbar. Det var riktignok oh yeah og ikke 2good. Inneholder disse også maltitol? Fikk helt noia av søtsmaken ser du, og det gikk jo sørenmeg ikke bort heller 😯
    Kosedager er bra! Det ble en heller rolig økt på meg og i dag, tydeligvis ikke i slaget.
    God helg videre 😀

  2. avatarKristine Innleggsforfatter

    @Hanne: 2-good inneholder ikke maltitol nei – det tåler jeg rett og slett ikke. Disse er veldig gode, ikke noe søtt kliss – i hvert fall ikke denne med peanøtt.
    Jeg vet ikke helt om jeg bare er lat, svak eller begynnende syk. Satser på det første :mrgreen:
    God helg videre!

  3. avatarsilje

    Godt med en god styrkeøkt der en lar kroppens form bestemme trøkket 😉
    Så må jeg bare få si til deg at du er en vannvittig motivasjon!! 😀 Knall bra form!!! 😀

    Silje 🙂

  4. avatarVilde

    Det er greit å kunne se an dagsformen, og det viktigste er å kunne kose seg 😉 Jeg har ikke smakt 2good-barene selv, men har veldig lyst. De ser så gode ut! 🙂

    Ha en nydelig lørdagskveld, Kristine!

  5. avatarmonica

    de barene er syyykt gode. men inneholder de ikke nesten like mange kalorier som en vanlig snickers? jeg kastet i meg en eske litt vel fort og har ikke turt å kjøpe fler 😳

  6. avatarKristine Innleggsforfatter

    @LovelyLiller.com – Helse, Livsstil & Sunne Oppskrifter: 😀

    @Mia: Enig! God helg 😀

    @Ettetrening: Jeg er veldig heldig ja, tusen takk i like måte!

    @Lise: Takk, du og!

    @silje: Ja – ikke noe vits i å bruke energi på å hente ut noe man ikke har 🙂 Neste gang er jeg sterkere 😉
    Tusen takk!

    @Vilde: Helt enig, jeg følger alltid lyst og dagsform og det funker helt perfekt 🙂
    De er kjempegode, spesielt denne!
    Du og Vilde! ♥

    @Nina Bakke: Takk! Ha en super lørdagskveld videre!

    @monica: De er farlig gode, hehe. Ja, de er ikke så altfor langt unna kcalmessig, men stiller i en helt annen klasse med 30g protein per bar og har derfor en mye større nytte for kroppen 🙂

  7. avatarElisabeth

    Hei på du!:)
    Må først begynne med å si, at jeg er innom her hver kveld for å lese, gler meg alltid til trening dagen etterpå, etter jeg har vert her!:D Du er en inspirasjon, det skal du vite! Det jeg lurte på er hvor mye det koster for alle hefta dine? 🙂 Du har jo sp utrolig mye fristende god mat, får jo vann i munnen! 😀 Ha en fortryllende kveld!

  8. avatarsol

    Hei!

    Jeg gjorde i dag et forsøk på å bake den nøttekaramellkaken,som så så god ut – men resultatet ble ingenting som på bildet. Kan det være at jeg bruker for mørkt mandelmel? Det er et fettredusert mandelmel fra funksjonell mat og gir en helt forferdelig smak og en tørr konsistens! 😥

  9. avatarMartine

    Heisann! Hvor mange repetisjoner og sett tar du når du trener styrke? Og hvor stor belastning? 🙂 Kunnet du skreve et innlegg om styrketrening, hvordan komme seg dit du er idag? 😀

  10. avatarKristine Innleggsforfatter

    @Elisabeth: Tuusen takk! 😀 Så koselig av deg!
    Heftene koster 150 kr per stk

    @sol: Ja, mulig det er det 😐 Jeg brukte det lyse mandelmelet de hadde før, men har hørt rykter om at det er tilbake igjen nå. Bruk heller mye mindre av det, eventuelt litt kokosmel istedenfor neste gang.

    @silje: Det tror jeg veldig på selv 😀

    @Martine: Det varierer ganske mye fra dag til dag, og øvelse til øvelse. Som regel 8×3, 6×4, eller 5×5. Belastningen er som regel så tungt jeg klarer, de siste 2-3 reps skal svi 😈
    Jeg holder på med et innlegg nå etter forespørsel om meg, trening og konkurranse – så det kommer etterhvert!

    @paulina: Takk! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *