Beintrening, bacon og brokkoli

Dagens treningsøkt – bein og skuldre20120116-183349.jpg
Knebøy
Sidehev – fronthev
Facepulls
Benspark
Skulderpress
Benpress
(kun ett sett – for mye press på korsryggen)
Leg abductor
+25 min på mølla

 

Og

Noen ganger blir det et reste-mellommåltid, en kombinasjon av ting som bør spises den samme dagen grunnet utløpsdato eller annet.
Bacon og brokkoli med kokte egg

20120116-180418.jpg

Det var veldig godt med stekt bacon og brokkoli sammen, hadde litt salt og dill over eggene

Dagens middagstips kjenner dere kanskje igjen fra middagsheftet
Laks med potetbåter og agurksalat

20120116-180526.jpg

– Laksefilet stekes i litt smør
– Agurksalat; tynne agurkskiver legges i en blanding av 1-2 ss eddik + 4 ss vann + 1 ss sukrinmelis
– Poteter skrelles, deles i båter og legges på bakepapir med olje, salt, pepper og dill over. (Dill er godt!) Inn i ovnen på 200 grader i 30-35 min
– Creme fraiche blandet med dill, salt og pepper over laks og poteter

En god start på en ny uke, ha en fin mandag videre!

20120116-180708.jpg

29 tanker om “Beintrening, bacon og brokkoli

  1. avataramalie

    Hei 😀 Jeg sliter med en krom rygg, altså ifra bhkanten og opp er hele ryggen bøyd til og med nakken. Nakken er litt skilpadde aktig…. Så jeg lurer på om du har noe tips til at jeg kan få nakken og ryggen strak og fin ?? pliiiiis 😀

  2. avatarFineliner

    You look gooood;D
    Er det lov å spørre hvor mye du tar i benpress, benkpress og knebøy? Da har jeg noe eksakt å strekke meg mot/ha i hodet når jeg selv trener:)

  3. avatarCeline

    Fantastisk kroppsbygning du har:)
    Når du skriver øvelsene du gjør, hvor mange ganger gjør du hver av dem da?
    Og hvilken stigning og fart har du på møllen når du pleier å gå?:)

  4. avatarAne

    Laksemiddagen så fantastisk ut! Greit å få litt ny matinspirasjon når man er innom bloggen din 😉

    Har du noen råd til å forbedre grepet på strake markløft? Jeg har problemer med å holde vekten og stanga etter 1 sett på over 10 reps. Har blitt anbefalt treningshansker og magnesium/kalk, men jeg vil så gjerne klare det uten. Hjelp..? 🙁

  5. avatarkristine

    hei Kristine!
    jeg er svært dårlig på å kommentere, jeg beklager det.
    men jeg vil bare si hvor en utrolig inspirasjon du er!
    du virker som en så fantastisk herlig jente! eller dame? hehe
    og vi viser at man kan ha en SMASHING kropp uten å måtte kun spise torsk og brokkoli til hvert måltid.
    det er sunt både for kropp og hodet å spise mer enn det mener nå jeg!

    også lurer jeg på, har du noen planer/mål fremover når det gjelder trening og kosthold etc? 🙂
    er du helt ferdig med fitnesskarrieren din?
    du har en fysikk som kunne sklidd inn på scena nå, du 😀

  6. avatarGry

    Elsker middagsheftet, og laksemiddagen har jeg allerede spist to ganger på to uker. Kjempegodt!!!:D

  7. avatarMonika

    Fyyyfader så RÅÅÅÅÅÅ du er!!
    Jeg har ikke mange idol og kroppslige forbilder, men jammen ser jeg opp til deg!
    Du er AWESOME!

  8. avatarKristine

    Helt rått bilde av bena dine! Om du noen gang har lurt på om du er et forbilde, så kan jeg gi deg svaret med èn gang: JA, det aller fremste 🙂

  9. avatarYngvild

    Å herregud så flott du ser ut! 😀 Bak den kroppen der kan jeg se at det ligger mange timer med trening og riktige valg mtp kosthold, og det gjør meg veldig motivert til å gjøre det samme selv! Thanks for sharing 🙂

  10. avatarKristine Innleggsforfatter

    @amalie: Hm.. diverse roøvelser, skuldertrening, og et fokus på tøying kanskje?

    @MTH: Takk ♥

    @Fineliner: Nå for tiden er det lite pga dårlig kne og rygg.. Men ca 60 i bøy og 180 i benpress (benpress kjører jeg ikke) 🙂

    @Celine: Det varierer, denne økten bestod av både 12×3 og 5×5 – kan begynne å skrive det opp. Gikk på 6,5 med 10 i stigning

    @Tina: Tuusen takk! 😀

    @Ane: Har du prøvd et omvendt grep? Jeg synes det hjelper veldig

    @kristine: Ikke beklage, setter veldig pris på lesere selv om de ikke kommenterer så ofte 🙂
    Har egentlig ikke noen konkrete planer, jobber kontinuerlig med å bli litt bedre der jeg føler det trengs mer fremgang. Vil gjerne stille igjen en gang ja, holder dere oppdatert på når det evt blir 🙂

    @Gry: Så koselig å høre! Synes også den er utrolig god 😀

    @Monika: Tusen takk 😳

    @Amalie Ve: Takk søte deg 😀

    @Fineliner: knebøy, strakmark, og masse mat :mrgreen:

    @Kristine: Haha.. Takk 😳

    @marte: Vanlig sidehev med hantler, deretter direkte mot front før armene tas ned igjen 🙂

    @Yngvild: Tusen takk!!

    @Vibeke: Dette ble tatt i sommer, jeg er ikke like brun nå 😉

    @marlen: trener de to ganger i uka 🙂

  11. avatarKristine Innleggsforfatter

    @Kristine: I mine øyne så er rask gange med stigning like effektivt ja, fordi jeg gjennomfører et par økter hver uke – det hadde jeg ikke gjort med jogging, hater det

    @Ane: ikke dumt i det hele tatt! Et vanlig overhåndsgrep med ene hånda, og et underhåndsgrep med den andre.

  12. avatarAne

    Tusen takk for dyrbare råd, Kristine! Det funket så utrolig bra at det ble flere sett idag:grin: Er kjempefornøyd 🙂 Igjen takk!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *