Festtallerken med ferske reker

Dagens styrkeøkt – litt vondt i korsryggen, men tok rolige og kontrollerte reps.20120114-170323.jpg
Nedtrekk smalt grep
Roing m/underhåndsgrep
En-arms hantelroing
Sidehev
Tricepspress over hodet
Kabelroing

Og
Etter trening ble det en deilig og proteinrik tallerken med stor salat, tunfiskrøre, egg og ferske reker;

20120114-170518.jpg
Tunfiskrøre lagde jeg enkelt ved å røre sammen tunfisk, mager kesam og krydder (salt, pepper, paprika, spisskummin og chili).
Ferske håndpillede reker smaker så utrolig mye bedre enn reker-i-lake altså.

Lagde også noen gode proteinpannekaker tidligere i uka;

20120114-171238.jpg
Veldig enkelt av egg og proteinpulver. Sprayet panna med fett før jeg stekte de, og hadde et dryss sukrinmelis over.

Hvem sa at det var vanskelig å få i seg nok proteiner?

God lørdag videre!

14 tanker om “Festtallerken med ferske reker

  1. avatarCamilla

    Hørte du hadde trent på Uno idag.. Ble litt skuffet da jeg var der tidligere på dagen 🙂 tihi..
    Kos deg masse i helgen Kristine! 😀

  2. avatarMichelle

    hadde pannekaker i dag jeg, for første gang her hjemme siden før jeg dro til Mexico, altså over 1 år siden! Smakte kjempe godt :mrgreen: God helg!!!

  3. avatarVilde

    Du, mitt store ryggideal ♥ Rygg på planen i morgen, og jeg skal ta en tur innom her først, bare for å samle inspirasjon 😎

    Tunfiskrøre er kjempegodt! Jeg har skikkelig dilla på det for tiden. Etter Paristuren ble jeg så avhengig av dijonsennep (de har det på alle restaurantbord, sammen med salt og pepper). Om du liker det, burde du virkelig prøve å blande det med tunfisk og kesam (pluss en sprut ketchup, om du er som meg 😉 ). Nyyydelig 😀

    God natt, god natt!

  4. avatarCamilla

    Kan knekkebrød være endel av ett daglig kosthold eller blir det for mye karbohydrater? jeg kan fort finne på å spise det både til frok, lunsj og kvelds. målet er å miste noen kg til sommeren:)

  5. avatardin fan:)

    Hei Kristine:) er ivrig tilegner av bloggen din. du ser så bra ut og er en stor inspirasjonskilde. jeg lurte litt på det ang tunfisk. Har pleid å kjøpe tunfisk i vann, men syntes den noen ganger blir litt tørr. så nå har jeg prøvd den i gele og syntes den er mye bedre. Er den eneste forskjellen at det er mindre proteiner i den? har sett at den ikke har det berømte nøkkelhull merket, men det er jo satt på blant annet pizza osv, så vet ikke helt hvor seriøst jeg skal ta det. Håper på svar

  6. avatarKristine Innleggsforfatter

    @Camilla: Det var dårlig samkjøring – neste gang! 😀

    @Cecilie Lykke: Hihi, lag deg noen pannekaker 😀

    @lovelyliller.com – GIVEAWAY NÅ: Tykke og fluffy 🙂 takk i like måte!

    @SuperRosa: Utrolig godt, skal bli flinkere til å kjøpe ferskvarer 🙂

    @Michelle: Da var det jammen meg på tide! Håper du har hatt en fin helg 🙂

    @Maria: Nei, kan legge ut et ferskt bilde ved neste ryggtrening 🙂

    @Vilde: Takk, så snill du er 😳
    Takk for tips, jeg har dijon stående i kjøleskapet! Håper du får en god ryggøkt 😈

    @Camilla: Problemet sånn jeg ser det er ikke for mye karbohydrater, men heller altfor lite proteiner 🙂 Regner med at du ønsker å gå ned i fett% (bli strammere), og ikke bare å ned i vekt.

    @din fan:): Hei! Jeg vet ikke helt hva forskjellen på innholdet er, men det må være minimalt – spis tunfisk i gélé og kos deg 😉

  7. avatarEmily

    Hola!

    Bare lurer på mengde i pannekakerøra for å få den såpass fast som på bildet der? Antall egg, og hva slags proteinpulver..? Mengde?

    Får vel kanskje bestille resten av koke-bøkene dine og? 😀 hehe..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *