Tålmodighet er en dyd

Takk for kondolanser og klemmer, så gode dere er

I dag ble det en lang og etterlengtet styrkeøkt med øvelsene;
Liggende sidehev
Kabelroing
Cable pullover
Liggende lårcurl
Omvendt pecs
Tricepspress over hodet

Stående sidehev
Benspark
Strakmark

Gårsdagens middag;
Kjøttsaus med parmesan


Karbonadedeig stekt med rødløk, hvitløk og krydder, og tilsatt en boks hakkede tomater. Servert med friske spinatblader, cherrytomater og fersk revet parmesan.

Og dessert;
Skyrkrem med fryste bringebær


En skyr blandet med mager kesam og stevia vanilje, med sukrin og fryste bringebær over.

.
Ellers må vi sette nok et kryss i taket, se her:

Jada, dette er andre gangen på et år han legger seg i den fine senga. Han sovnet nesten til og med.
(Og helt siden dette bildet ble tatt i går har den vært flittig i bruk!)

Cluet her er å aldri gi opp, gode ting vil skje så lenge man har tro, håp – og tålmodighet

16 tanker om “Tålmodighet er en dyd

  1. avatarViktoria

    Kjempe trist at farmoren din har gått bort 🙁 Kondolerer sterk, og sender mange varme klemmer! Ønsker dere alt vell <3

  2. avatarMartine

    Fikk lyst på vaniljeis da jeg så desserten din. Tror det blir helgekosen denne uken 🙂
    Kondolerer så masse til deg. Bruk tid sammen med venner og familie, det er godt i tider som dette.

  3. avatarAnonym

    Kondolere, Kristine!
    Har lurt på noe veldig lenge nå, når du sier du har hatt en lang økt, hvor lenge er det? Jeg svetter som en gris når jeg trener bein, men ryggen derimot er jeg ikke fornøyd, kanskje jeg trenger mer teknikk?
    Du har ikke lyst til å begynne å skive kg og sett også vell? huff for en krevende leser, god kveld 🙂

  4. avatarKristine

    @Tina: Den er helt uten svarte hår, så jeg tror faktisk ikke den har blitt brukt – men nå skjønner du :mrgreen:

    @Viktoria: Tusen takk ♥ Klem

    @lovelyliller.com: Absolutt, styrketrening hjelper. Klem tilbake

    @Martine: Det synes jeg absolutt du skal unne deg i helgen. Tusen takk, ikke minst godt med en støttende kjæreste

    @Anonym: I dag varte den i én time (pleier å være 30-35 min). Det viktigste når du trener styrke er ikke å bli sliten/svett i den forstand, men at du får kontakt og kjenner at det ‘tar’ der det skal.
    Jeg kan godt prøve å skrive kg, selv om det fort blir kjedelig da jeg ikke fokuserer på økt styrke eller volum 🙂

    @Karianne: Tusen takk Karianne, god klem til deg ♥

  5. avatarelise

    Trist å høre om farmoren din:( Vi tenker på deg:)

    Nydelig dessert og morsomt at katten endelig nyter plassen sin!! 😀

  6. avatarHanne

    «Var det noe..?!» *stirre*
    Den katten har noen fantastiske ansiktsuttrykk 😀

    Håper det går bra med deg. Flott at du får trent og «luftet hodet» oppi alt som skjer. Klem!

  7. avatarKaren

    Så bra at du bruker trening som terapi for sorgen! (Finnes nesten ikke bedre!)
    Takk for gode mattips, du inspirerer meg både på kjøkkenet og på treningssenteret 🙂 Syns også det er koselig at du tar med den søte katten din i innleggene dine, han er så morsom!
    Ha en fin adventstid og god jul, Kristine! <3

  8. avatarTina

    Har du noe forslag til saus/dressing jeg kan ha til måltidene?
    Er så tørt med bare salat/grønnsaker etc. skal ned i vekt, så må passe på også. men kan en ikke unne seg saus når man er forsiktig med karben?

    Katten er såå søt!:)

  9. avatarKristine Innleggsforfatter

    @Karen: Du har rett i det. Det er lett å isolere seg, men jeg har aldri angret på en treningsøkt – uansett psykisk form.
    Hehe, koselig at du liker Todd ♥
    Ha en fin førjulstid du og!

    @Tina: Jeg har ofte brukt vanlig lett-dressing, eller så kan du lage en oljebasert (lchf) selv, eller en av mager kesam og krydder/hvitløk – det spørs litt hva du liker.
    Takk! 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *