Jeg er her fortsatt!

Jeg har vært helt stressa siden den første meldingen om feil på bloggen tikket inn i går morges, men nå ser det heldigvis ut som nødvendige endringer er blitt gjort.
Bare så dere vet det til en annen gang: jeg hadde aldri lagt ned bloggen uten å ta et heftig, tåredryppende farvel med dere blogglesere!
Når den dagen kommer så skal vi si ordentlig hade, så sånn er det.

Endelig er jeg i gang med treningen igjen! Jeg tjuvstartet i helgen, og hadde en tilsvarende økt i går. Må fokusere litt på pull fremfor push nå i og med at dra-øvelser er mer skånsomt for det vonde jeg har i brystet/ribbeinet – som heldigvis er mye bedre.

Øvelsene ble som følger:
Kabelroing
Strakmark
T-bar roing
Liggende lårcurl
Omvendt pecs

.
Både i går og i dag tok jeg i tillegg en rask spasertur på mølla i 45 min.
Ah jeg lever igjen – velkommen tilbake kjære endorfiner!

Et enkelt og velsmakende middagstips;
Grønn svinewok


Svinefilet stekt i olje med litt hot curry og hvitløk. Deretter tilsatt rødløk, purre, grønn paprika og brokkoli med sweetchili-saus over.

.
Og helt til slutt skal jeg mase én siste gang om din stemme i BMR Model Search – fristen går nemlig ut i dag!


.
God tirsdag videre dere!

34 tanker om “Jeg er her fortsatt!

  1. avatartherese

    Thank God! ,thought you left us!! 😆 😯

    herlig at du føler deg bedre og er tilbake med trening igjen 😉

  2. avatarCathrine

    Så godt at både du og bloggen er «oppe og går» igjen!! da har jeg avlagt min stemme, og krysser fingrene! 😛

  3. avatarEllen

    Jeg ble så glad nå når jeg så du var tilbake igjen 😉 Begynte å lese bloggen din for litt siden, og leste igjennom hele bloggen din fordi jeg syntes den var så bra 😉 jeg har aldri orket å lese noen blogger tidligere, men denne er så motiverende synes jeg:) Jeg lurer på en ting, når du trener på elipse maskin eller på tredemølla i oppoverbakke, hvilken intensitet har du da, hvor mye stigning og hvor fort? 😉

  4. avatarRita

    Du må aldri slutte å blogge! Du er en sann inspirasjon:) Sånn jeg opplever deg på bloggen din virker du som en utrolig jordnær og god jente som er umulig å ikke like 🙂 Takk for at du, gjennom bloggen, gir mange jenter og gutter inspirasjon og glede 🙂

  5. avatarMalin

    Godt bloggen er blitt frisk – dagen er ikke det samme uten 😀 Og veldig kjekt at kroppen fungerer!!! Jippi for gode treninger 😎

  6. avatarKristine Innleggsforfatter

    @it’s training: Jaaa 😀 En god og saftig wok!

    @therese: Å neeida, blir ikke kvitt meg så lett 😀

    @Therese: Back in business 😎 Takk!

    @Cathrine: Tusen takk!! 😀

    @Ellen: Veldig hyggelig å lese, takk!
    Jeg går på mølla med 10 i stigning, hastigheten kommer litt an på dagsformen (et sted mellom 6,2 – 6,7)

    @lovelyliller.com: :mrgreen:
    Så bra, da kan vi nyte hver vår endorfinrus resten av kvelden.

    @Rita: 😳 Tusen, tusen takk!

    @Malin: Det er meg og VG 😀 Det er så godt å kjenne seg ‘normal’ igjen!

    @Kristine: Ja, åh så godt! Takk ♥

  7. avatarMadeleine

    Nå ble jeg veldig glad! Ikke slutt – pliis! 😀
    Jeg har fått en helt ny verden innen trening, og med så stor motivasjon som jeg aldri har hatt før. Fra å kun løpe og atter løpe har jeg nå trent styrke 3-4 dager i uken og funnet en kontakt i kroppen jeg ikke har kjent før. Det er helt utrolig! Og du gir kjempemotivasjon og ikke minst gode ideer i hverdagen.
    Takk for en super blogg! 😀

  8. avatarMichelle

    nei, var liksom ikke likt deg å bare stikke av 😎
    gratulere, deilig å være tilbake på trening vil jeg tro :mrgreen:

  9. avatarHelene

    Puh! Heldigvis er du her! Jeg har vært bekymret et døgn nå..Har holdt på å sende deg mail, men tenkt at jeg måtte vente litt 😉
    Håper formen blir bedre og bedre, og at du har en fin tirsdagskveld! 🙂

  10. avatarKristin

    så bra du er tilbake på både trening & blogg:-) Likte det ene innlegget ditt og håpet flere fra min fb klikket seg inn og fikk lese dine kloke ord!:-)
    har selv hatt et par uker med altfor lite trening og for mye jobb, så nå er det på’n igjen:-) Endorfiner på avveie neste! Whoop whoop:-)

  11. avatarGunniss

    Du er rett og slett den finaste dama eg veit om og du er til stor inspirasjon. Eg vart skikkeleg skuffa då eg ikkje kom inn på bloggen din i går, og så glad i dag at no måtte eg legge igjen ein kommentar 😉

  12. avatarBenedicte

    Puh…for en lettelse! Var innom her igår og ble utrolig lei meg når jeg ikke kom inn på bloggen din! Det er ikke ofte jeg kommenterer men jeg er innom og leser daglig. Du er en fantastisk motivasjon og et stort forbilde! Så bra å høre at du kan begynne å trene igjen! Enjoy:)

  13. avatarcathrine

    Jeg tenkte jeg bare ville si hei til deg 🙂 Har akkurat oppdaget bloggen din og brukte utrolige 3-5 timer på å lese herrom dagen.. Kjente jeg ble litt stressa når jeg ikke kom inn i dag. haha ;p Du er utrolig flink med det du driver med! En inspirasjon! Vurderer faktisk selv om jeg skal starte med fitness etterhvert. Det er kult med jenter som tør å skille seg ut! Stå på! 😀

  14. avatarKristine Innleggsforfatter

    @Madeleine: Hehe, takk!
    Glad for å høre at du har oppdaget gleden ved styrketrening, det gjør oss sterkere både fysisk og psykisk 😀

    @Michelle: Det ville jeg aldri ha gjort nei 🙂 Helt fantastisk godt!

    @Helene: Huff da, jeg skrev om problemet på fb – men det når jo ikke ut til alle..
    Takk i like måte!

    @Kristin: Ja! Takk, det var hyggelig 🙂 Kos deg på trening, med påfølgende endorfinrus!

    @Anna: Det varierer litt, i dag var jeg litt seig så hastigheten ble 6,2 (stigning 10)

    @Gunniss: 😳 Takk for at du la igjen en hyggelig kommentar! 😀

    @Benedicte: Følte meg litt hjelpesløs et lite øyeblikk der ja.. men det ordnet seg heldigvis.
    Åh tusen takk, og ja jeg skal virkelig kose meg med treningen fremover 😀 Du og!

    @cathrine: Hei 😀
    Jeg synes i hvert fall du skal begynne å trene styrke! Sterke jenter er tøft 😎 Takk for det!

  15. avatarHanne

    Yipeee!
    Så bra at du er bedre, det var på tide!
    Da blir det vel masse ryggtrening fremover 8)

    Krysser fingrene for konkurransen 😀

  16. avatarMinda

    Jeg var oppriktig redd du hadde sluttet! Og at du valgte å gjøre det brått og momentant for å unngå noen tårevåt avskjed… Tenkte som så at jeg måtte sjekke én gang til for sikkerhets skyld – og her var du igjen! Tirsdagslykke :mrgreen: Hehe..
    Don’t ever stop!!
    Et lite spørsmål; Har du noen gang trent perioder med høyreps? Jeg har lyst til å vedlikeholde muskelmassen nå mens jeg forsøker å minske fettprosenten (har hatt fokus siden i sommer på å bygge mer masse – myoreps – så fettet har også kommet litt mer enn jeg ønsker 😯 ) og lurer på om å legge om til høyreps (2-splitt) kan være tingen?

  17. avatarLinn Jeanette

    hei!!! godt å se at du er tilbake igjen.. ble bekymret når jeg ikke kom inn på bloggen din 🙁 trodde det hadde skjedd noe veldig alvorlig 🙁 godt å se at du har kommet igang med treningen 😉 stå på og lytt til kroppen 😉 men du er fornuftig,så det er jeg sikker på at du gjøre 😉 stor klem

  18. avatarJessica

    Hejsan 🙂
    Härligt att du är tillbaka igen!
    Vilket fint foto, du e verkligen superfin 🙂
    Ha en fortsatt bra vecka. Kram Jessica

  19. avatarKristine Innleggsforfatter

    @Hanne: Ja OM det var 😯 Hehe, you know me.
    Takk! Får vite det på fredag tenker jeg.

    @Trine: Jeg går ingen steder 😀

    @Minda: Neida, jeg legger ikke ned noe som betyr så mye for meg uten å gjøre det ‘ordentlig’ 😀
    Om du vil vedlikeholde muskelmasse på diett/deff så er det veldig viktig at du ikke begynner å trene høyreps eller lettere – hold det tungt så lenge du klarer. Det er i hvert fall min anbefaling. Fettprosenten justerer du med kostholdet (evt noe kardio)

    @Linn Jeanette: Nå er jeg tilbake ja, takk for det 🙂
    Jeg tar det veldig pent (selv om jeg er noe ivrig), vil absolutt ikke ødelegge kroppen og få vondt igjen.

    @Lovise: Nå ble jeg glad og 😀

    @Jessica: Aw takk! Håper du får en fin uke og tjejen!

    @Kristian: 😀 Koselig!

    @Stine Marie: 😆 Ja, det er godt å være tilbake igjen!

    @Rebekka: Nei! Ikke med det første i hvert fall 😀

  20. avatarAnja

    Weeeee, så gøy at bloggen er oppe å gå igjen! Da jeg ikke fikk sett bloggen din på noen dager (jepp, prøvde hver dag mens den var nede….) så tenkte jeg: «POKKER!! Der røk inspirasjonen min, pluss en del oppskrifter på sundt godis som jeg hadde tenkt å prøve… 😥 .». Men nå er du her igjen!! 😀

    Må bare få sagt det: I går var meg og mamsen på julegaveshopping på Gsport (som hadde 50 – 70% opphørssalg fordi de skal skifte lokaler nå i juletiden), og jeg fikk MASSE superlekkert treningstøy som skal i bruk over nyttår! (jada, det er en klisjé å starte over nyttår, men jeg hår gått over på AB penger, pluss at jeg får en hvalp om 4 uker, PLUSS at julegavene skal kjøpes, så nei (desverre), har ikke en krone til overs før etter nyttår til et abonnement på treningssenter). Men har allerede så smått begynt å bli med samboeren på trening i vektrommet på jobben hans, og jeg syns det er SUPERGØY! Skal også begynne med litt pilates hjemme i stuen til noen intruksjonvideoer for å styrke kjernen min. Så til poenget: Du er en MEGA inspirasjon og jeg håper du kommer til å holde på med blogg LENGE! <3 <3 <3

  21. avatarKristine Innleggsforfatter

    @Anja: Som sagt – jeg legger ikke ned bloggen uten å si ifra! 😀
    Oh deilig med nye treningsklær da! Kanskje jeg skulle ha oppdatert treningsgarderoben min jeg og. Jeg ender vel uansett opp i de samme gamle fillene.. 🙄 Men det er absolutt en motivasjon med noe nytt, enten det er klær, sko, musikk m.m.
    Tusen takk!! Og gratulerer med en liten valp da, håper dere får en fin jul ♥

  22. avatarD1

    Hei, fint du ikke ble borte, du inspirerer masse til trening! Fint bilde, lurer på noe-har du tatt brystoperasjon?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *