Tirsdag

Nok en nydelig høstdag – sola skinner og livet smiler!

Dagens treningsøkt;

Liggende sidehev
i supersett med:
Stående sidehev
Utfall m/hantler
Kabelroing
Benspark
+ 45 min rask gange på mølla

Dagens økt gikk veldig bra, følte meg relativt sterk – og det er faktisk en stund siden. Det har sikkert vært på grunn av infeksjoner i kroppen, men nå er jeg frisk og har dessuten fylt opp alle mulige lagre med mye mat og godt de siste ukene  :grin:

Dagens mattips;
Svinewok med cashewnøtter

+ brokkoli, bambusskudd, paprika, vannkastanjer og minimais

Bakte epleskiver med kanel

Hadde også sukrinmelis over som smeltet og ga en god sødme

.
Nå blir det cottage cheese, skyr og mer frukt – lille larven aldri mett!

18 tanker om “Tirsdag

  1. avatarLinda

    Har treningsfri i dag, men i mårra blir det trening 😀
    Gleder meg, tenkte jeg skulle prøve å sette opp ei treningsplan.

    Nam, dette så godt ut. Må prøve 😉
    Ha en fin kveld videre!

  2. avatarKarianne

    Alltid like deilig å føle seg sterk på trening. 😀
    Har kost meg med tur i det herlige høstværet i dag, frisk luft pluss sol er alltid en vinner 😉
    Fantastisk når livet er på sitt beste, nyt det! <3

  3. avatarBenedicte

    Glad du er blitt frisk og gratulerer så masse 😀 Lurte på om du hadde noen gode tips for å redusere fettprosenten?

  4. avatarHanne

    Flink! Godt at formen virkelig kommer seg, det er så godt å kjenne at alt stemmer igjen på trening!

    Her ble det rett og slett treningsfri i dag, kroppen blir visst sliten fortere enn hodet for tida, hva trening angår 😆

  5. avatarKristine Innleggsforfatter

    @Linda: Jeg hadde treningsfri både søndag og i går 😉 Ha en fin kveld videre, og god økt i morgen!

    @Karianne: Ja, spesielt når det er lenge siden 🙂 Så deilig! Jeg var ute og gikk i den friske lufta på lørdag, vakkert når sola skinner.

    @Benedicte: Takk for det!
    Vel, siden fett% i all hovedsak handler om kostholdet så er mine tips;
    – velg mat du faktisk liker, og gjør det sunt og variert
    – velg mat du vet holder deg mett lenge
    – styrketrening og proteinrik mat – et must dersom man ønsker å gå ned i fett% (og ikke bare i vekt)

  6. avatarKristine Innleggsforfatter

    @Hanne: Jeg liker ikke å føle meg svak (hvem gjør vel det), så det var godt ja 😎
    Restitusjon er undervurdert, har hatt et par dager nå selv 😉

  7. avatarAne

    Hei Kristine!

    For det første så vil jeg si for en fantastisk inspirerende blogg du har! Jeg har vært en av de jentene som har skydd unna styrketrening fordi jeg trodde man ble for «macho» og «mandig», men du er en inspirasjon 😳 😉

    Jeg prøve å komme i gang med et styrkeprogram, men klarer det liksom ikke. Har du noen tips?

  8. avatarMinda

    Spiste nettopp en skål med Cottage Cheese, banan og valnøtter – herlig kveldsmat! Men jeg er som deg, vil ha mer :mrgreen:
    Husker ikke om du har brukt kombinasjonen torsk og reker i middagsoppskrift tidligere, men det var nettopp det jeg fikk servert til middag på båten idag, ovnsbakt torsk med ferske reker. Servert sammen med asparges = fest i ganen og magen! 😀

  9. avatarKristine Innleggsforfatter

    @Camilla L: Ja, blir en helt annen smak på det når det er varmt 🙂

    @Ane: Takk, det var hyggelig 😀
    Finn ut hvilke dager du ønsker å trene, og legg opp et program til det. Kommer litt an på hvor mye du har trent før, om du har teknikken inne osv. – litt vanskelig å svare deg noe mer spesifikt uten å vite noe om bakgrunnen din.

    @Minda: Alltid plass til et måltid til :mrgreen:
    Ja, det har jeg spist – tror faktisk det ligger her langt tilbake et sted. Godt!

    @lovelyliller.com: Haha 😀 Ja, slike økter er knall.

    @it’s training: Etterlengtet og godt 😀

  10. avatarMSM

    Hei 🙂 Jeg er en jente som ikke har lest bloggen din så veldig leng, men jeg synes den er veldig inspirerende og veldig bra.
    Men jeg lurer på noe. Jeg elsker å trene, men har slitt mye med helsa en stund og derfor har det blitt veldig lite trening.
    Nå har jeg lyst til å bygge opp musklene mine, men er ikke sikker på hvordan jeg skal begynne. Har du noen tips til hvordan jeg kan trene hvis jeg vil bygge muskler ?? og hvor lang tid tror du det vil ta før jeg ser noen resultater ??
    Takk for svar !!

  11. avatarAnnbjørg

    Jeg liker å se hvordan du trener. Ikke tusen forskjellige øvelser, eller kompliserte programmer. Enkelt! (men ikke lett, hehe)

  12. avatarkatrine

    Vil bare legge inn en tuuuusen takk for motivasjon. Bevegde meg ut av komfortsonen i dag, og økte på alle øvelsene! 😛
    Ha en nydelig onsdag!

  13. avatarKristine Innleggsforfatter

    @MSM: Hei! Styrketrening er svaret 😀 Det er vanskelig å svare deg spesifikt om hva og hvordan i og med at jeg ikke kjenner til utgangspunktet ditt, men ta gjerne kontakt med en veileder/pt der du trener.
    Resultatene man får står i forhold til hva slags kropp du har nå, og hvor tungt du løfter – det er altså ikke noe fasitsvar på dette. Det positive er at man alltid har størst fremgang i starten, så det er bare å sette igang 😀

    @Annbjørg: Enkelt og tungt 😎 Liker det best sånn!

    @Michelle: Takk for det, må nesten til etter et par godis-uker :mrgreen:

    @Martine: Det var det jeg tenkte og, wok er jo så utrolig godt! Takk i like måte 🙂

    @katrine: Så bra! Gratulerer – flink jente 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *