Siden sist

En liten smakebit fra helgen;

Ny skål

Som var fylt opp til randen, men ble dessverre altfor fort tom..

Semi-hjemmelaget pizza

Bunnen er ferdigkjøpt speltbunn som rulles ut, fyllet består av karbonadedeig, hakkede tomater, krydder, rødløk, sjampignon og ost.


Junkfood

Det er over et år siden jeg har spist burger, og det var utrolig digg – det er liksom det den ene gangen i året synes jeg.

Og dermed kunne vi peke og le av både pizza- og burgertrykk.. – de gale har det godt.

Det ble også en liten treningsøkt på lørdag;
Strakmark
Sidehev – fronthev
Cable pullover
Nedtrekk bredt grep
Benpress
Benspark

Og dagens økt;
Dips
Liggende sidehev
Nedtrekk smalt grep
Omvendt pecs
En-arms hantelroing
Sidehev i kabel
+ 45 min rask gange

.
Ha en fortsatt fin mandag! :grin:

 

20 tanker om “Siden sist

  1. avatarMari Bekke

    Beundrer deg så sykt mye. Ikke bare ser du råflott ut, men du ståler av personlighet gjennom det du skriver. Maten du lager ser ut som ett stykke paradis. No kidding. Hele du er mitt nye forbilde! 🙂
    mari

  2. avatarLene

    Det er så herlig å se at du og kan skeie ut og spise slik som du ønsker, og likevel ha DEN veltrente og flotte kroppen! 😀
    Jeg trener selv styrke, men det er sååå mange som hele tiden sier «ikke spis ditt, og ikke spis datt» for da ødelegger du alt osv. Det gjør meg litt «redd» av og til, selv om jeg selv ser at kroppen min blir sterkere og forandrer seg. Jeg vet man ikke alltid skal høre på alle andre, men det er ikke alltid like lett å la være.

  3. avatarKarianne

    Godt å se at du har hatt en fin helg 😀
    Ble burger her i gården også på lørdag, McDonald’s da, nr. 2 i rekken hadde bursdag og fikk velge fritt hva vi skulle spise. 😉
    Flink du var som trente både lørdag og søndag, hadde tidenes lateste lørdag selv. 😀
    God kveld til deg ♥

  4. avatarKristine Innleggsforfatter

    @Mari Bekke: Alt jeg spiser smaker som paradis i hvert fall, så godt det komme frem på bilder og :mrgreen:
    Tusen takk, setter utrolig pris på det.

    @Lene: Jeg ble også fortalt det i starten, men jeg ville bevise at jeg kunne leve og nyte det livet har å tilby samtidig som jeg trente og så ut som jeg ønsket. Det handler i bunn og grunn om den klisjéfylte balansegangen, for mye av noe er aldri bra – uansett sunt eller usunt.
    Trent tungt, spis fornuftig 80% av tiden, og følg magefølelsen din – det er vel min oppskrift 🙂

    @Karianne: Haha ser man det. Fikk høre at Burger King er såå mye bedre, så det måtte bli det 🙂
    Nja, lørdag og i dag (søndagen var lat og fin). God kveld videre til deg!

  5. avatarMichelle

    er lov å kose seg med slikt en gang i blant! som de sier om julemiddagen; det smaker godt, men den ene dagen i året! :mrgreen: forstår ikke de som kan leve på slik mat jeg!! junk mat altså.. er vel ingen som lever på julemat 😛

  6. avatarlovelyliller.com

    Det er det som er så digg med å spise «junk» skjeldent,det smaker digg og du føler deg bra. spiser man det hele tiden er det liksom ikke så godt og man blir daff. nam nam 😀 jeg er veldig glad i chips selv 😀

  7. avatarKristin

    Personlig liker jeg rett og slett ikke junk-food. Ikke at jeg ikke vil spise det fordi det er usunt, men jeg liker generelt sjelden smaken ^^ Og det er i og for seg greit 🙂 Viktig å skeie ut med ting man liker, usunt eller ei! Likevel, når alt kommer til alt slår hjemmelagd mat alt annet, både pga smaken og gleden ved å ha laget den selv 🙂 Håper du får en flott uke, Kristine!

  8. avatarFineliner

    God morgen:)
    Det er et spørsmål som har dukket opp de siste dagene etter utallige leste fitnessblogger. Når man konkurrerer i bodyfitness må man for mange gå kraftig ned i fettprosent i perioden før man stiller og etter det kan man bli «normal» igjen. Ettersom blir litt rar i hodet(fitnessutøveres egne beskrivelser) som også er naturlig, tenker jeg: Hva skjer når konkurransen er over og man skal tilbake til sin «vanlige» form? Kan det ikke fort dukke opp tanker som at man «legger på seg» i negativ forstand og etter hvert synes man er for stor, for man var så skrapet da en stilte?
    Hvilke erfaringer har du her:)?

    Finfin tirsdag til deg:)

  9. avatarAnette

    Mmmm JUNK 😆 !

    Lurer litt på treningen din, hvor mange set og reps pleier du å ta? Regner med at du varier? Og når du går rask gange, er dette på mølle? Isåfall vil du anbefale stigning?
    🙄

  10. avatarkaroline

    Kan du skrive et innlegg om kardio? Hviken puls har du, hvor ofte osv? Takk for en fantastisk fin blogg!! 😆

  11. avatarMira

    Junk-food smaker skikkelig godt om det bare er lenge nok mellom hver gang! Husker fremdeles tidenes junk-måltid på Friday’s for noen uker tilbake.. Nammis.

  12. avatarHanna

    Hei hei,
    Er i full gang med å teste ut diverse oppskrifter i bakeheftet ditt. Har kjøpt meg mandelmel og bakepro, pluss at jeg har sjokoladeproteinpulver. Har også kjøpt sukrinmelis, men er ikke veldig fornøyd med smaken, bruker endel splenda i stedet.

    Synes mye av det jeg lager blir litt tørt, vet ikke om det er mandelmelet som gjør det. Har du noen forslag til hvordan jeg kan gjøre det litt mer fuktig, om du skjønner hva jeg mener?

  13. avatarSilje

    Hei Kristine 🙂
    Du som er så slank og flott… Jeg har gått ned omlag 6kg, vil ned rundt 5 til. Men jeg syns kroppen min er så «dvask».
    Er et styrke som må til? Har du isåfall tips til gode øvelser, da spesielt for mage, hofte, rumpe og lår (du vet, disse typiske problemområdene vi jenter har..)? Setter stor pris på innspill!

  14. avatarKristine Innleggsforfatter

    @Michelle: Nei, det holder liksom med den ene gangen.. hadde aldri orket å spise det hver dag 😛
    Når det er sagt så er julemat (pinnekjøtt) myye bedre!

    @it’s training: Et par små burger-årer dukket opp på mage og armer :mrgreen:

    @lovelyliller.com: Enig, det smaker veldig godt en sjelden gang. Holder i massevis 🙂

    @Kristin: Viktig å spise (og unne seg) akkurat det man vil 😀 Ha en fin uke du og!

    @Christine: Ja 🙂

    @Fineliner: Det er et veldig godt spørsmål – og ikke minst et viktig tema nå som bodyfitness har blitt veldig populært. Skal se om jeg får skrevet et innlegg om mine erfaringer.
    Ha en fin dag videre 🙂

    @Malin: :mrgreen:
    Tja, den var helt grei – tror det hadde smakt bedre med en hjemmelaget men.

    @Anette: Junk in my trunk 😆
    Ja, jeg varierer på tyngde – og dermed antall sett&reps. Som oftest 12 reps på lettere, 8 reps på moderat, og 5-6 reps på tungt.
    På mølle ja. Jeg pleier å gå med stigning, kan anbefale at man har det 🙂

    @karoline: Jeg trener kardio (som regel) to ganger i uka à 45 min; rask gange på mølla med 10 i stigning.
    🙂

    @Mira: Ja 😀 Neste junk-måltid får bli en restaurantburger tror jeg – neste år igjen.. hehe.

    @Hanna: Ja, fett tilfører bakst fuktighet. Eggeplommer, smør/margarin, olje osv. Frukt og/eller grønnsaker kan også gi mer fuktighet 🙂

    @Mia: Den var kjempegod! En fantastisk helg var det 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *