Mine motivasjonsboostere

Hvis man ser bort ifra det mer generelle ‘en sunn kropp gir en sunn sjel’ – for det er ikke alltid det er nok for min del i hvert fall.
Her er noen tips som kan være med på å gjøre treningsøkten mer fristende;

– Ipod med god musikk
Helt åpenbart for min del ;-)

– Prøv nye øvelser
Du vil mest antagelig finne noen favorittøvelser ganske kjapt, men ikke glem å variere. Et dypdykk på flere nettsider vil gi deg flere alternativer.

– Treningsklær du føler deg vel i
Enten det er Nike, HM, stramt, slapt.. gå med det du liker, og kjøpe deg gjerne nye treningsklær innimellom.

– En treningsdate
Er du som meg og trener alene, så kan det være ekstra hyggelig å avtale en økt sammen med en annen.

– Belønning
Når jeg tenker belønning, så skal jeg ærlig innrømme at jeg ofte tenker på mat. Hvor godt er det ikke å komme hjem etter en treningsøkt og spise noe ekstra godt – og sunt.

Det viktigste er at du gjør det du skal gjøre på trening og at du liker det, da får du fremgang – og man har plutselig ikke et stort behov for å finne motivasjon hver gang, det blir som en god vane man ikke kan være foruten.

19 tanker om “Mine motivasjonsboostere

  1. avatarCathrine

    klart en må ha motivasjonsboostere!!utenom Spotify, med herlige spillelister som booster treningsgleden er jeg også glad i motiverende filmer på youtube.. skal ikke kimse med slikt!

    i dag hjalp det også litt på å vite at jeg skal på middagsdate, med en mann som skal lage mat til meg.. det liker en 😆 😉 stor klem på deg!

  2. avatarChristina

    Å motivere seg til trening kan være utrolig hardt enkelte dager, spesielt etter mye stress og mas på jobb! Godt å ha noe å glede seg til etter trening da, som god sunn mat og bloggen din! 🙂

    Har forresten ikke fått pakken min fra Nordic Nutrition og har heller ikke hørt noe fra de siden 15/8 😥

  3. avatarmartev

    du er min booster:P
    men et spm; nå har jeg lest bloggen din i mange år, å sett mye god mat. Men liker du sushi? det har jeg ikke sett noe av:p

  4. avatarLinn

    Hei Kristine!

    Har du en mailadresse jeg kan sende deg en mail på angående et spm som ikke passer seg her? 🙂 Eller om du sender meg en mail. Det hadde vært supert!

    Linn 🙂

  5. avatarg

    Bare et lite spørsmål til knebøyteknikken din. Er det ikke anbefalt å kjøre med nøytral ryggrad ( som også inkluderer nakke ) ? På bildet ser det ut som du ser ganske mye oppover.

  6. avatarKristine

    @Finliner: Ja, heldigvis. En god vane fortsetter man med så lenge man kan 🙂

    @Cathrine: Den var ny for meg, motivasjonsfilmer har jeg aldri sett – godt tips! Oh – håper du storkoste deg ♥

    @Christina: Så koselig, godt jeg kan motivere litt 🙂
    Send meg en mail med navnet ditt og hva du bestilte/evt ordrenr, så skal jeg ta det videre. (kristine(at)kriweb.no)

    @itstraining- trening og kosthold: Liker best å trene alene selv, men her om dagen trente jeg med pappa – og det var veldig hyggelig.

    @Martine: Hør hør 😀

    @Mia: Musikk er det viktigste for meg og 🙂

    @lovelyliller.com: Musikk er numero uno ja, jeg pleier alltid å gå fort lei av et program.. men prøver å variere øvelsene.

    @Kristin: Ja, det får oss fremover 🙂

    @Michelle: Små boostere som kan være til stor hjelp 🙂

    @silje’s fremgang: 😀

    @Malin: Aw takk 😳
    Ja – finnes det noe bedre måte å belønne seg på :mrgreen:

    @Kristine: Også et godt tips! Men jeg har ikke et mål for hver treningsøkt, noen ganger er jeg bare glad for at jeg har gjennomført 😀

    @Kristian: Takker!

    @Nina Renate: Jeg går ikke med pulsbelte, så det vet jeg ikke dessverre.

    @martev: Hihi, takk!
    Jeg har spist sushi to ganger i mitt liv! Og sashimi én gang, det har jeg faktisk blogget. Ellers er det vel ikke det jeg spiser mest av nei, har ikke salmalaks i nærbutikken min 🙂

    @Linn: Selvfølgelig – send til kristine(at)kriweb.no
    🙂

    @g: Det er et flere år gammelt bilde, en av de første gangene jeg kjørte knebøy. Jeg ser ikke så mye oppover, men jeg kunne sikkert ha sett mer rett frem ja.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *