Lysglimt i det grå

Det frister ikke akkurat å forlate den semi-horisontale stillingen man har inntatt i sofaen når det er helt grått ute, og regner pøser ned..
Da kan man være ganske sikker på at motivasjonen har gått og gjemt seg – i hvert fall her i huset, så da får man satse på en sterk vilje. Det gjorde jeg, og det ble (et av) dagens lysglimt.

Dagens økt;
Benpress
Sidehev
Cable pullover
i supersett med
Nedtrekk
Omvendt pecs
Strakmark
Liggende lårcurl
+ 30 min rask gange på mølla

I dag tok jeg med et par øvelser på rygg og skuldre, nå kjenner jeg faktisk at jeg er blitt svakere. Jeg vil ikke bli en av de som må la andre åpne eller bære ting for meg! Med mindre jeg faktisk ønsker det da.

Kostholdet har ikke vært så mye å skryte av denne helgen, det er vel aldri når jeg tenker meg om.
Det blir et par sunne måltider bare for å gi kroppen det den trenger, deretter er det hjerte og lyst som får lov til å bestemme. Jeg liker når de gjør det ;-)

Men her er litt sunt;

Eggesalat


Agurk, purre, paprika, tomat, basilikum, oregano. Og egg selvfølgelig.
.
Fruktsalat med fryst banan


+ eple og pære. Fryst banan er utrolig godt forresten, kremet soft-is konsistens.

Cuteness – I haz it!

 

 

 

 

 

15 tanker om “Lysglimt i det grå

  1. avatarMarita

    Fryst banan, den var ny! Blir det ikke litt klissete å fryse ned?

    Kanskje man kan mose det med stavmixer og putte i sånn isbit-brett? Kanskje litt vanskelig å få ut.. Hmm, nå fikk jeg lyst på dessert også! 😛

    Forøvrig ser du helt SMASHING ut! Når man sitter og blar igjennom ulike bilder av sterke jenter på nettet for å motivere seg selv til å gå ut i regnet som du sier, så er det nesten så man begynner å tvile på heteroseksualiteten sin, haha 😉 :mrgreen: (Men bare nesten! 😀 )

  2. avatarHanne

    Spør du meg ser det ut som om han planlegger hvordan han skal ta over verden 😉

    Så bra at du kom deg på trening! Her har det blitt ufrivillig fri hele helgen, men i morgen er jeg i form igjen..har jeg bestemt.. 😆

    Kjenner jeg ble sulten av det eggebildet..perfekt kokte med litt bløt plomme *sikle sikle*….

  3. avatarKristin

    Kjedelig med styrken, men du opparbeider deg nok igjen fort! Og man skal få lov til å kose seg litt også, særlig når man passer på å spise godt og sunt ellers 🙂 Nydelig mat!

  4. avatarit's training

    Tror kanskje jeg må fryse ned litt bananer nå, begynner å bli veldig gule… Deilig å høre på lyst innimellom, men her er det så og si bare i helga, men vil si jeg spiser godt uansett, det er bare sunt også 😉

  5. avatarKristine Innleggsforfatter

    @Marita: Neida, bare skjær opp bananen i biter og frys i en plastpose – så kan du bruke stavmikseren og lage soft-is 🙂 Synes de er gode som fryste biter og jeg da.
    Haha, skjønner godt hva du mener – ikke noe galt med inspirasjon. Når det er sagt så kan jeg godt innrømme at jeg synes kvinnekroppen er finere å se på enn mannekroppen 😆

    @Hanne: Hehe, når du sier det så ser han litt drømmende og fandenvolsk ut ja.
    Godt å høre, et par dager treningsfri er fast/obligatorisk innslag hos meg.
    Vet – smørmyk plomme er best!

    @lovelyliller.com: Bananis er veldig godt ja. Det er ikke noe gøy – kommer seg fort igjen da, må bare ikke la det gå altfor lang tid 🙂

  6. avatarKristine Innleggsforfatter

    @Kristin: Den kommer seg sikkert snart, min feil at jeg ikke har prioritert overkroppen på veldig lenge 🙂 Helt enig, viktig å fylle flere behov.

    @it’s training: Det må jeg og, har en gulbrun liggende. Joda, sunt er absolutt godt – men det erstatter ikke søtlysten i helgene 😀

  7. avatarine

    Hei

    Har ett spørsmål angående proteser. man skal jo ha treningsfri i ca 4 uker. Men trente du ben forde? Er jo liksom underkroppen:-)

  8. avatarKristine Innleggsforfatter

    @ine: De forskjellige klinikkene vil nok gi deg de rådene du bør følge, alt ettersom hva, hvordan og hvor mye du velger. Sånn generelt sett så kan man trene underkropp uten at overkroppen er involvert ja, du får nesten se an formen din tror jeg 🙂

  9. avatarMia

    Du ser fantastisk ut! Men apropo det å miste styrke, gruer meg til å se hvor mye vekten på knebøystangen må ned etter 6 uker med gipset fot altså=/
    Ser forresten ut som Todd pønsker på noe veldig lurt..:)

  10. avatarKristine Innleggsforfatter

    @Mia: Ja, det skjønner jeg.. men muskelminne er godt å ha, bare ta tiden til hjelp.
    Ja, skulle likt å visst hva han tenkte (sikkert at jeg skal se å fjerne det kameraet) 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *