Hjem til verdens beste

I dag ble det en tur til Mosvangen, og jeg fikk matet både svaner, ender, småfugler og duer – det er liksom et must for meg.
Jeg er ikke en dreven blogger, så jeg glemte selvfølgelig kortet til kameraet da vi dro ut – jeg er jo vant til å ta bilder av mat og fleksing innenfor husets fire vegger, så jeg får holde meg til det :grin:

Ellers var det veldig godt å komme hjem igjen til den viktigste lille gutten i livet mitt

Han hadde selvfølgelig savnet meg, mjauet mye over hvor ensom han har vært uten meg.
Han holder for øvrig på med det fortsatt..

Dagens middag;
Spicy kylling med mirakelnudler

Dagens dessert;
Frukt, bær, kesamblanding og nøtter

Nå skal jeg prøve det jeg kjøpte i Stavanger, både klær og bikini (puh, kanskje ikke smart etter alt jeg har spist disse dagene men). Jeg orker nemlig aldri å prøve klær før jeg kjøper de, så det er like spennende hver gang jeg kommer hjem – passer som regel da.

Håper dere har hatt en fin helg og ladet batteriene for ny uke, det har i hvert fall jeg!

 

22 tanker om “Hjem til verdens beste

  1. avatarPia

    Det har nok blitt spurt om dette før, men kan ikke komme på i hvilket innlegg, så jeg spør igjen:) Hvor kan jeg få tak i mirakelnudlene?

  2. avatarKarianne

    Du er vel en av de MEST drevne bloggerene du da, var det kanskje litt ironi det der eller 😉
    Er såå glad for at jeg endelig fikk tak i miracle noodles, takk for tipset!
    Ha en strålende uke! 😀

  3. avatarMichelle

    Alltid koselig å komme hjem til husdyret som venter 😛 nam, maten så deilig ut :mrgreen: ble sulten av se bildene

  4. avatarSusanne

    Hei Kristine!
    Ville bare si at jeg synes du er helt fantastisk, og at du er mitt største forbilde når d gjelder fitness. Så lurer jeg på om du er veldig nøye med hva du spiser osv. Jeg er slank og har heller problemer med å legge på meg enn omvendt, så kan igrunn spise hva jeg vil. Men iogmed at jeg vil få resultater av treningen min, så lønner det seg vel å tenke litt over det. Så hva gjør du?:) Blir kjempe takknemlig for svar. Gjerne på mail!

  5. avatarLisa

    Todd er jo bare Konge! (er hardcore crazy cat lady selv). Koselig at du mater fuglene…bare husk at den kyllingen du spiser gjerne skulle hatt et bedre liv den ogsaa…noe aa tenke paa siden du er glad i dyra:-)

  6. avatarKristine T.

    Hei!

    Etter å ha lest bloggen din i flere måneder er det på tide med et spørsmål jeg har lurt litt på:

    Jeg har økt mengden styrketrening i det siste, og har med det oppdaget noe som jeg synes er litt kjedelig. Træler i henda!! Jeg bruker hansker (for det meste), men det ser ikke ut til å hjelpe noe særlig. Hvordan unngår du træler? Eller er det rett og slett bare noe man må finne seg i?

  7. avatarkaroline

    Takk for mange flotte oppskrifter, mye motivasjon og en «sunn» balansegang mellom helse og kosthold 🙂 Et spm; hvor får man tak i mirakelnudler??

  8. avatarkristin

    Hei 🙂 har såtte å fundert sidn du viste bilde av soverommet litt tilbake. Og lurt veldig på hvilken farge du har på veggen bak senga? Den var virkelig fin!!

  9. avatarHanne

    Oioioi, kjøpe klær uten prøving kan være skummelt 😯 😆 – men klart, shopping med masse prøving er jo råslitsomt…

    Todd så ikke heelt happy ut her nei, det aksepteres vel ikke at mamma drar bort 😉

    Mirakelnudlene har jeg og lyst til å prøve.. greit på dager med cravings..kanskje..?

  10. avatarHanna

    Hei Kristine
    har vært fast leser av bloggen din tidligere, har ikke fått lest mye i det siste, men synes fremdeles du har utrolig mye godt å komme med. Og blir utrolig inspirert av deg.

    Jeg har i det siste begynt å interessere meg mye for styrketrening, men aner ikke hvordan jeg skal legge opp dette, eller hvor mye jeg skal trene, hva slags muskler, når jeg trenger å øke belastning. Målet mitt er som mange jenter å stramme opp, men vil også bli sterkere, og gjerne få bort litt fett. Er ikke redd for å trene tung styrke, vet at det er dette som har effekt.
    Har trent masse gruppetrening, men dette har ikke den effekten jeg ønsker. Skjønner nå at det er styrketrening som er tingen.

    Har du noen tips til hvordan jeg kan legge opp trening. Hvor tungt, hvor mye? hvilke øvelser. Har så lyst til å begynne å trene skikkelig styrke, men vet ikke hva som er riktig, hvor mye osv…
    Er redd for å gjøre ting feil. Kunne selvfølgelig snakka med PT, men er så fryktelig dyrt.

    Har du noen gode tips?

  11. avatarKristine Innleggsforfatter

    @it’s training: Det var skikkelig sterkt og godt 😈

    @lovelyliller.com: Gleder meg til blåbærne kommer i skogen, det er en del av de man kjøper som er litt vel store (og smakløse) – men godt er det 🙂

    @Pia: Jeg har kjøpt de på e-bay!

    @Slank Meg Flat: Det var veldig godt! 😀

    @Marit: Nei – ikke når det gjelder normale ting, sånt man gjør utenom å spise store måltider, proteinkaker og flexing 🙂

    @Karianne: Som nevnt over her, er flinkest til å ta bilder av mat og kropp :mrgreen:
    Ha en fin uke du og!

    @Michelle: Kjempekoselig ja ♥

    @fitliving.blogg.no: e-bay – men dyr frakt..

    @Susanne: Jeg er nok ganske nøye på hva jeg spiser på ukedagene ja, men i helgene er det mer fritt 🙂 Jeg gjør ikke ting så veldig avansert.

    @Lisa: Joda 🙂

    @Kristine T.: Jeg har træler og har hatt det i flere år nå – det er noe av ‘sjarmen’ med å styrketrene 😀

    @karoline: Takk for det! Jeg har kjøpt på e-bay (søk: miracle noodles)

    @silje’s fremgang: se svaret over her 🙂

    @kristin: Takk! Fargen heter Sand

    @Hanne: Ja, men nå begynner jeg å kjenne denne skrotten ganske godt og kan se hva som passer og ikke 🙂
    Ikke helt akseptert nei, men han hadde heldigvis ‘mormor’ på besøk et par ganger da.
    Ja – deilig vomfyll når man har hatt en heidundranes mathelg :mrgreen:

    @Hanna: Dette er veldig vanskelig å svare på, jeg vet ikke hvor sterk du er – så jeg kan ikke oppgi noe vekt på hantler e.l, det må du nesten kjenne etter selv.
    Det du bør starte med er riktig teknikk, få noen til å vise deg at du gjør øvelsen riktig.
    Deretter bør du velge en kombinasjon av frivekter (knebøy, strakmark, skulderpress mm) og apparater – ikke kun sistnevnte, noe jenter ofte gjør.
    Jeg vil anbefale deg å starte med fullkroppsprogram, tren igjennom hele kroppen hver gang slik at du blir kjent med øvelser, tyngde osv – deretter kan du begynne å trene tyngre og eventuelt dele opp dagene etter hvilke muskelgrupper du ønsker å trene.

  12. avatarChristine

    ville bare tipse om at miracle noodles òg kan kjøpes på iherb!til en langt billigere penge! man får ca 3 pakker på den laveste frakten (4 dollar) dvs 3 pakker for ca 12 dollar totalt 🙂 gå på iherb.com og søk på miracle noodles

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *