Filmsnutt

Kardiodag i dag, 35 min rask gange m/stigning på mølla – sammen med kardiopartner mamma.

Her er forresten filmen fra i går, veldig kort.

[hana-flv-player video=»http://www.kriweb.no/film/stiffdead.f4v» width=»530″ height=»400″ description=»» player=»4″ autoload=»true» autoplay=»false» loop=»false» autorewind=»true» /]

(Ser at jeg krummer ryggen litt på siste reps)

Trenger du forresten å fylle opp ‘proteinlageret’ ditt før jul? Nå er det absolutt siste mulighet for å kjøpe denne pakken. Det ble utsolgt i går, men det lagt ut noen til (28 stk igjen), men etter det er det slutt.. Så får vi se hva jeg kan fikse igjen senere en gang!

Ha en fortsatt fin kveld!

13 tanker om “Filmsnutt

  1. avatarKristin

    Hei! Du skrev at du ikke kjørte Myo-reps på strakmark. Hvilken metode benytter du her? Og på knebøy og vanlig mark?

  2. avatarAmanda

    Hei, flott blogg for det første, for det andre, vet du om nordic nutrition sender til utlandet? Bor for tiden i Italia skjønner du og har desverre ikke funnet noe sted å kjøpe produkter her enda ;D

  3. avatarLisbeth

    Jeg har kjøpt pakken din og er kjempe fornøyd, tusen hjertelig! Håper du fikser en pakke til om ikke altfor lenge =)

  4. avatarJane

    Fin video 🙂 Så pen du er 🙂 Men det visste jeg fra før 🙂

    Er det «best» å holde såpass bredt på strake markløft? Eller skal man holde der det er mest komfortabelt?

  5. avatartreningsjenta90.blogg.no

    Hva kan du si om melkesjokolade proteinpulveret? Angående, smak, konsistens og næringsinnhold? Og ikke minst, bruksområder?
    Har du f.eks. brukt det i havregrøt, bakst, marengs osv? 🙂

  6. avatarAnnika Persson

    Kul film, alltid roligt med inspiration! Fler såna takk =)

    Idag ska vi till Nordby, yeahh gleder meg som et litet barn att handla in svensk mat som jag saknat. Blir nog en del annat gott med =)

    Ha en trevlig helg!

  7. avatarKristine

    Litt morsomt å se at du, med den nydelige kroppen, tropper opp med trening såpass «påkledd». Hadde jeg hatt din kropp skulle jeg danset rundt i en liten singlet 😆

  8. avatarRebekka

    Hei .
    Er det noen grunn til at du både har overhånd og underhåndsgrep på markløft?
    Vil samtidig takk deg for kjempe motiverende blogg! Gleder meg til oppskriftheftet.

  9. avatarKristine Innleggsforfatter

    @Kristin: Innfallsmetoden :mrgreen: Har ikke noe spesielt oppsett der, tyngst mulig!

    @Amanda: Hei! Det tror jeg ikke dessverre, men du kan jo sende dem en mail og høre for sikkerhetens skyld: kundeservice@nordicnutrition.no

    @Lisbeth: Så bra, det blir jeg glad for å høre!

    @Jane: Å takk, men er det noe jeg ikke er på den videoen så er det pen :mrgreen:
    Jeg føler at jeg får kjørt tyngre med litt bredere grep, men du kan holde slik som passer deg best – fokuset og tyngden skal uansett være bakside lår og rumpe som jobber 🙂

    @treningsjenta90.blogg.no: Den er veldig god på smak og innhold, og kan brukes i alle «kake»oppskriftene jeg har liggende ute her 🙂

    @Annika Persson: Hei, og takk! Håper du hadde en fin tur til Nordby og kom hjem med masse godt 😉 God helg!

    @r3ality: Takk for det! 😀

    @Kristine: Takk 😳 Jeg liker å være litt «barsk» på trening :mrgreen: I sommer svinset jeg rundt med singletter, men det kan bli litt mange blikk innimellom (både positivt og negativt).

    @Rebekka: Dette er strakmark (selv om jeg har en liten narkoknekk i knærne på de siste repsene). Jeg føler at jeg får kjørt tyngre på den måten, heller det enn remmer.
    Tusen takk! Har funnet en bedrift som skal printe det, wee!

  10. avatarHanne

    Den narkoknekken ( 😆 ) gjør at jeg får mye bedre kontakt med både rumpe og lår, så den synes jeg bare du skal holde på!
    Barskingen 8)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *