En liten snutt

Så, her er et kort glimt av gårsdagens slappe dagen-derpå-trening. Nedtrekk og Strakmark.

Jeg skulle egentlig ikke kjøre rygg, og jeg pleier å kjøre nedtrekk i kabel – ikke maskin, men jeg fikk så lyst.
Har du lyst har du lov :grin:

[hana-flv-player video=»http://www.kriweb.no/film/14032010.f4v» width=»520″ height=»380″ description=»Kristine trener» player=»4″ autoload=»true» autoplay=»false» loop=»false» autorewind=»true» /]

16 tanker om “En liten snutt

  1. avatarRie Aleksandra

    Det er så gøy at du legger ut videoer, men det visste du vel at jeg kom til å si. :mrgreen: Har faktisk aldri testet strakmark, men den står på planen så snart jeg gidder å endre på programmet mitt igjen. Er det forresten gående utfall du trener, ref. bildene fra det andre innlegget ditt?

    Og thumbs up for knallbra rygg!

  2. avatarHanne

    Strakmark er fantastisk! Sånt blir det booty og lår av 8)
    Gøy at du legger ut video, nå fikk jeg lyst til å trene!

  3. avatar:-)

    Hei kristine. Så flink du er. :o)

    Jeg har et spørsmål. Hva definerer du som lavkarbo?
    Har etter utallite diskusjonstråder på diverse forum blitt lekset meg hit og ditt med at lavkarbo er all karbo under 20g pr dag. Andre mener det er under 75g pr dag, også har man andre igjen som mener det er under 100g pr dag. Hva tror/mener du?

  4. avatarisabella

    hei, så utrolig bra at du legger ut filmsnutter av div øvelser,
    greit å se hvordan det skal gjøres.super bra blogg.

  5. avatarAnonym

    Heisann 😉
    Strake markløft e et helvette suns eg xD
    60kg? suns eg va jævla bra (Y)
    bra jobba!

  6. avatarkriweb Innleggsforfatter

    @Rie Aleksandra: Just for you vet du :mrgreen:
    Strakmark må du teste ut! Det er en av mine favorittøvelser for bakside ben i hvert fall. Nei, stående utfall.
    Takk!

    @Hanne: Ja det er det jeg håper på 😀 Litt forbedring har det i hvert fall blitt i løpet av denne tiden.

    @🙂: Du, det vet jeg ikke.. jeg spiser riktignok lite karbs, men har et par dager i uka hvor jeg spiser mer av det så jeg er ikke i ketose. Hvor mange gram aner jeg ikke, hverken på lavkarbo eller høykarbo dagene. Jeg trodde lavkarbo ble definert som (i hvert fall) under 100g, kanskje ned imot 50g.
    Det viktigste er at man er flink til å variere kostholdet, og fungerer bra med det man velger å spise/ikke spise.

    @Malin: A little bit sloooow bare.. og litt tung pust, men styrken var faktisk ok. Fordelen med å være sta 🙂

    @isabella: Takk for tilbakemelding, kanskje jeg skal få til flere videoer etterhvert.

    @Anonym: Strake mark er en veldig fin øvelse synes jeg, takk for det 😎

    @Anonym: Jeg trener etter en 2-splitt x 2 i uken, så det blir 4 dager med styrke.

  7. avatarFitnessfreaken

    Har du lyst har du absolutt lov! 🙂
    Må si som Rie Aleksandra: Kjempemoro at du legger ut videoer!
    Sidehev til fronthev øvelsen din er nå forresten blitt «fast» inventar i styrkeøkten min. Herlig!

    Ha en fin dag 🙂

  8. avatarStig

    Den nedtrekkmaskinen er kanskje den beste jeg har prøvd noensinne. Bevegelsen gjør at selv nybegynnere kan lettere dra med ryggen og ikke bruke armene for mye. Så var jeg deg så hadde jeg rullert den inn i treningsprogrammet ditt.

    Desverre så er den som de fleste andre Technogym apparater lav på belastningen. Så mange av oss vil nok finne ut at det blir for lite vekter etterhvert.

  9. avatarThea

    Hehe, litt (MYE) mer vekter enn jeg pleier å ta på nedtrekk. OK, jeg er en av disse «step styrke»-damene som slenger innom apparatene en gang i uka. Du inspirerer til mer! Kjempegøy å lese bloggen din 🙂 😀

  10. avatarkriweb Innleggsforfatter

    @Anne B. Lund – Release Youre Potential: Takk!! 😀

    @Fitnessfreaken:
    Koselig, skal se om det blir flere etterhvert.
    Den øvelsen er et must for mine skuldre i hvert fall 🙂

    @Stig: Jeg kjørte en del nedtrekk i maskin før, men kuttet det ut da jeg synes bevegelsesbanen «klyper» for mye bak i ryggen. Jeg klarer endelig å få kontakt med lats ved å kjøre chins og cable pullover så jeg prøver å prioritere disse.
    Men som en bonusøkt innimellom funker den :mrgreen:

    @Thea: Jeg startet selv som en saltime-queen som kun turte å kjøre biceps med vekter, så bare å sette igang du og! 😀

  11. avatarIda

    Så gøy at du legger ut film av øvelser, kan du ikke legge ut flere sånne? Det gir skikkelig inspirasjon, bare den korte filmen! 😀

  12. avatarkriweb Innleggsforfatter

    Jeg tør ikke alltid å dra frem kamera på gymmet, men prøver å filme litt når det ikke er så altfor mange der. Kommer sikkert en liten snutt til ganske snart 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *