Fullt kjør

Nå er nytt juletre innkjøpt (det jeg hadde fra før var passende til min lille leilighet, men ble for pinglete i et stort hus), så nå er 150 cm erstattet med et på 210 cm – mer fakesnø, pynt, lys og dilldall!
Jeg fant også snø-på-boks i helgen forresten, både på Panduro (dyrt) og Plantasjen (billig) – så nå skal det bli julestemning her!

Testet den ut på julekransen som D lagde her om dagen:
IMG_4749

Treningen går bra, prøver å få trent 5 ganger i uka nå før den verste julerushen. For tiden blir det hovedsaklig kardio (45 min tredemølle) og noe bentrening – i hvert fall frem til mandag hvor jeg da kan begynne å trene armer og rygg igjen. 
Jeg spiser sunn og variert mat som før, og kreativiteten til å lage nye ting glimter til innimellom.

Her er noen mattips for de som ønsker det:

Grønnsaker med dipp (blandet ut i kesam)
IMG_4725

Skyr med valnøtter
IMG_4728

Cottage cheese «polarbrød»
IMG_4733(Oppskriften skal jeg jobbe litt videre med, de ble ganske gode – men skal prøve å få de enda bedre. Vispet 1 egg og blandet med en boks most CC og litt bakepro – 20 min på 160 grader).
Jeg hadde litt smeltet ost og krydder på den første jeg smakte, litt pizza-følelse!

De andre spiste jeg med vanlig pålegg
IMG_4739
IMG_4744

23 tanker om “Fullt kjør

  1. avatarkriweb Innleggsforfatter

    Stine: Hehe, jeg er i skikkelig julemodus – det merkes kanskje 😆 Gleder meg til juleferie.
    Bakepro bestilte jeg på nett fra gymgrossisten.

    Marte: Egg, most CC og litt bakepro 😀

    Fit it: Hey – Bakepro, ikke bakepulver 🙂 Bakepro er proteinpulver som tåler varme opp imot 200 grader, greit å ha i for å få litt fastere «deig».

  2. avatarkriweb Innleggsforfatter

    (Leste du det David? Veldig fin krans 🙂 )

    Isabella: Ja de smakte faktisk helt ok, godt med massse pålegg på! 😀

  3. avatarkristina

    syntes det er super bra at du deler oppskrifter på sunn mat med oss lesere 😉 hvorfor ikke gi ut en sunn kokebok? 😆

  4. avatarMarita

    Kransen var kjempefin!

    Utrolig hva slags oppskrifter du setter sammen selv, jeg mener jeg har sagt det før – du er inspirerende!

  5. avatarNice and Spicy

    Det er høyst imponerende samtidig som jeg ikke er i stand til begripe hvordan noen makter å lage såpass variert mat når det skal være korrekt fordelt makronæring, nøyaktig mengde og 6 ganger til dagen. jeg synes det er nok å hive kyllingen på grilljernet og skru på riskokeren. det grenser til og med til «nok arbeid» å mikse ei skål med havregryn og proteinpulver og supplere med fettsyrene.

    godt noen i hvert fall tar seg tid til å lage skikkelig mat.

  6. avatarKriweb

    Kristina: Absolutt noe å vurdere, skumkaken min har jo nådd mange hjem der ute ettersom jeg har skjønt :mrgreen:

    Marita: Takk, ja han er dyktig 😀

    Nice and Spicy: Da har du nok ikke lest bloggen min. Jeg veier aldri maten, driter i den «perfekte» fordelingen eller spiser 6 ganger om dagen 😉 Men sunn/variert mat uten å bruke mye tid på det, det får jeg til! 😀

  7. avatarMalin

    Så fin krans!!! Den gjorde seg med litt fake snø 😆

    Jeg er veldig glad i polarbrød, både frørik og extreme…men hvordan er dine om jeg ikke er så begeistra for CC?
    Grønnsaker og dip er utrolig godt,klarer fint å spise opp en hel pakke gulerøtter alene.. 😯

  8. avatarEmily

    Åh, må nevne som over her.. Julestemningen popper opp når jeg trykker meg inn her, det er så koselig!! 🙂

    Kan du ikke mikse sammen en skikkelig julekos-rett ? 😀
    Julekransen var forresten veldig finr! 😀 heh..

  9. avatarFit It!!

    Haha, gikk litt fort i svingene her. Mente bakepro, thihi.. =).. Driver å baker med vanlig proteinpulver jeg nemlig, ikke like bra akkurat!!

  10. avatarkriweb Innleggsforfatter

    Malin: Ja, jeg gleder meg helt vilt til å gå løs på treet 😆
    Jeg synes CC er veldig godt, så i og med at dette ikke akkurat er den store brødopplevelsen så tror jeg kanskje ikke det vil falle i smak hos deg. Kanskje mer som en bunn til pizza/smeltet ost/krydder o.l.

    Emily: Så koselig å høre 😀 Julekos ja.. skal se hva jeg får til 😉

    Fit it: Nei det blir ofte veldig tørt.. det funker greit mot konkurranse (da er smaksløkene veldig lite kresne), men ellers er det viktig å lage det godest mulig 🙂

  11. avatarHilde

    Bakepro må prøves, den er nøytral regner jeg med?

    Nå fikk jeg endelig kjøpt Body, og jo! du er fotogen, ikke prøv å si noe annet 😉 Flott artikkel!

  12. avatarkriweb Innleggsforfatter

    Hilde: Ja nøytral smak, men synes allikevel den er litt søt (kanskje bare noe jeg innbiller meg).
    Synes du, tusen takk 😀

    Kristine: Takk selv :mrgreen:

  13. avatarJordbær

    Prøver igjen, jeg. Fikk ikke svar forrige gang 🙂 Lurer veldig på hvor mye du løfter på de ulike øvelsene!

  14. avatarkriweb Innleggsforfatter

    Det er veldig vanskelig å svare på for jeg trener med ulike vekter så og si hver gang jeg trener 😉 (Med myo-reps øker jeg for hver uke før jeg starter på ny igjen). I begynnelsen var jeg opptatt av å bli sterkere, men det er jeg ikke lenger så fokuset på antall kilo er borte.. Kanskje lettere å huske om det er en spesiell øvelse du lurer på 🙂

  15. Tilbaketråkk: TorTUR | Trening, bodyfitness og fordommer

  16. Tilbaketråkk: Brødskiver | Trening, bodyfitness og fordommer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *