Bilder fra da til nå

Da har jeg vært på deff i tre måneder og det er kun én måned igjen. I fjor så gikk jeg på deff i under tre måneder til alle 3 konkurransene jeg var med i, så dette kjennes lenge.. men jeg skjønte da jeg bestemte meg for å bli med igjen at jeg ville trenge de ekstra ukene om jeg skulle klare å nå målet mitt om å stille skarpere i NM i år. Jeg har veldig tro på at jeg skal klare det og det gjør meg meget glad, selvrealisering er noe av det beste – det gir en god følelse, det å være stolt av seg selv. Det burde vi være flinkere til, dét og ønske andre deres eget beste.
Vi kan ikke alle like det samme, så ingen grunn til å dømme før man vet – og selv ikke da.

Her er bilder som viser hva som har skjedd fra 5.juni og frem til 5.september –
ca 8 kg ned.
IMG_9671_sammenligningIMG_1850_sammenligning

IMG_9682_sammenligningIMG_1841_sammenligning

Jeg synes selv at jeg hadde et ok utgangspunkt i starten, jeg var flink og jobbet meg sakte men sikkert ned noen kilo fra januar og frem til deffestart i juni slik at det skulle gå litt lettere. Det går sakte men sikkert fremover, jeg skynder meg langsomt ;-) 
Det hjelper på både psyken, humøret og ikke minst muskelmassen – som ikke er av de største. Stress er som dere vet ikke særlig bra.

Dette ble dagens lunsj, spinat med kesamtunfisk og egg:
IMG_2181

Nå blir det senga, det sviir i øynene.. Sov godt!

23 tanker om “Bilder fra da til nå

  1. avatarHanne

    Så lenge du har ressursene til det, så er det kjempelurt at du tar deg såpasse god tid på deffen! Smart jente.

    Stilig å se hvor mye «så lite» gjør med formen.. det ser jo ikke ut som om der er store antallet cm som har forsvunnet, og samtidig er du så mye skarpere. Roawr 😎

    Flotte linjer! Her ser vi godt at du har jobbet ordentlig med bakside lår siden sist! Skuldrene og magen din vil jeg ikke kommentere en gang 😆

    Holder forresten med Hanni; det hadde vært gøy å vite hvor mange kg forskjellen her er 🙂

  2. avatarkriweb Innleggsforfatter

    Hanni: Da la jeg til i teksten, ca 8 kg ned

    Hanne: I mitt tilfelle tror jeg det er smart ja. Det ser kanskje ikke så mye ut nei.. 8 kg gjør jo litt, men det er større forskjell fra tidligere i år – 12 kg siden januar 😉

    Takk! Jeg har jobbet mye med bakside, og sammenligner jeg med fjorårets bilder så har det blitt en forbedring her. Jeg føler meg mer proposjonert, og det er i tillegg litt mindre fett på bena.

    Nina: veldig godt, tunfisk er digg 😀

    Sofie: tack!

  3. avatarMalin

    Wow 😯
    For en utvikling, og du har enda en mnd igjen..
    Dette blir BRA 😀

    Selv om du har egentlig er blitt mindre, så ser både armer og bein størrre ut. Fascinerende!!

  4. avatarTina

    Kanskje et personlig sp, men har du silikon? Ser at du har endel igjen foran, så derfor jeg lurer.. Flott er du ihvertfall! 🙂

  5. avatarSashli

    Hej tjejen!!

    Oerhört imponerande resultat måste jag säga!
    Gillar din fysik skarpt!!

    Vilket datum är det du ska tävla?

    Tittar in här dagligen för inspiration, för du har «det» 😉

    Önskar dig en toppen vecka!
    Kram

  6. avatarTone

    Du ser HELT fantastisk ut! Jeg beundrer virkelig viljestyrken din, – du er et absolutt forbilde for meg! Imponerende! Jeg bøyer meg i støvet 🙂

  7. avatarHannah

    Du ser fantastisk ut! Hvilken fremgang 😀
    Lurer forresten på om du har noen gode alternativer til kesam? Jeg har laktoseintolleranse, så kesamen må bort fra kostholdet mitt 🙁 Synes det var så lettvint å bare hive oppi litt funlight og nøtter..

  8. avatarHarefrøken

    Så fantastisk du ser ut på alle bildene, jeg er veldig imponert. 😛 😀 Jeg blir alltid så glad når du har oppdatert bloggen din. 😉

    Tenkte jeg skulle prøve å lage den sunne varianten av skumkake, så veldig delikat ut.

    Ha en fortsatt fin kveld, og stå på fremover.DU ER FLINK!!! 😉

  9. avatarTone

    Flotte bilder!! Gleder meg til å se ny header på siden, jeg liker veldig godt bildet du har nå (alt trenger jo ikke være konkurransebilder) men er enig i at det er morsomt med litt forandring!

  10. avatarAnne

    Det var morsomt å se sammenlikningene og hvor mye som faktisk har endret seg, for forkjellen er STOR! Du ser helt fantastisk ut allerede nå med en måned igjen 🙂 Du er rett og slett til kjempeinspirasjon!!

  11. avatarkriweb Innleggsforfatter

    Malin: Ja jeg elsker den illusjonen – med klær ser jeg ut som en knøttliten fjortiss, men uten ser jeg plutselig større ut enn da jeg var «feitere» 😆

    Jan: Hei, og takk! Jeg har begynt å tvile på om jeg kommer med i finalen jeg, så jeg er ikke like sikker..hehe. Men jeg skal gi mitt ytterste disse ukene, stå på du og!

    Hanne: Jeg synes ikke det ser ut som 8 kg på bilder selv, men det merkes godt på klær o.l 🙂

    Tina: Ja. Takk!

    Sashli: Men tack så mycket tjejen! Jag skall tävla 26.sept och NM 4.oct
    Kram!

    Tone: Oj, takk!!

    Hannah: Takk! Om du tenker på kveldsmat så finnes det jo utrolig mye; fruktsalat, proteinpannekake, omelett.. Om du tenker på en erstatning til kesam så kanskje det finnes noen sojaprodukter/yoghurter?

    Harefrøken: Takk for det 😀 Ja test ut skumkaken – men jeg tror den blir best med et tynt sjokoladelager på toppen altså.
    Ha en fin kveld du og!

    Tone: Litt gøy med en forandring, blitt litt lei av det bildet jeg har. Designet blir nok likt, jeg liker fargeskjemaet.
    Takk forresten 🙂

    Annbjørg: Det går tregere jo lavere fettprosent jeg får, men jeg håper at jeg skal bli enda litt skarpere. Kan ikke gjøre annet enn å stå på videre 🙂

    Yvonne: Takk! 🙂

    Fufsa: Takk 😳

    Anne: Det blir en tøff konkurranse, så jeg får bite tenna sammen de siste ukene.
    Tusen takk!!

  12. avatarGina

    hei bare lurte på hvor mange cm du har gått ned fra de to bildene? du ser helt fantastisk ut og er min STORE inspirasjon:) 😉

  13. avatarkriweb Innleggsforfatter

    Jan: Det blir utrolig spennende i hvert fall, gleder meg 🙂

    Gina: Jeg har ikke målt meg 😐 Men jeg har de typiske kvinnelige formene nedentil, så det er her den største forskjellen er.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *